Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

softetskin?

Vierailija
05.04.2006 |

krijoitit tuolla että eksäsi on vasikka (?) ja murhattu kaatopaikalle jne tuollaisissako piireissä pph:t liikkuu? hui kauhiaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin törmäämään oikeaan renttuun. Oli minua liki 10v vanhempi. Oli itsekin ollut vankilassa useampaan otteeseen kaikenlaisista jutuista. Laverteli yhden pankkiryöstäjän poliiseille, linnasta tää ryöstäjä antoi käskyn, että maksaa palkkion tappajalle. Paikkakunnan pari huumehörhöä sitten teloituksen suorittivat.

En todellakaan jäänyt paikkakunnalle pyörimään moisiin kuvioihin vaan alle 2 vuoden päästä tuosta murhasta muutin ulkomaille.

Vierailija
2/2 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kenenkään otsassa ei lue ihmisten menneisyys.

Olin menossa peruskoulun päättäjäisrantabileisiin, venasin kavereita tien poskessa kun tämä kyseinen mieshenkilö ajoi datsun 100A:lla ohi, pysäytti auton keskelle tietä, avasi ikkunan, sanoi minun olevan maailman kaunein nainen ja pyysi kyytiin (en mennyt). Mutta siitä se sitten lähti.

Kun sitten kertoi minulle olleensa vankilassa useita kertoja ja kun hänen kämpilleen tarvittiin merkkikoputus yms. niin se alkoi riittämään mulle. Mutta kuinka vähästä voi ihmishenki olla kiinni! Jos olisimme olleet yhä yhdessä silloin, olisin varmaankin nyt kuollut. Hänellä oli kuulemma yhä luokkasormukseni sormessaan kuollessaan.

Elämä on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan