Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ruokavalio oikeasti piristää ja

Vierailija
22.09.2017 |

Auttaa mielialaan sekä hyvinvointiin? Ihan kokemuksia toivoisin ja mitä muutit elämässäsi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/9 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhh-ruokavalio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vhh-ruokavalio

Olen kokeillut enkä jaksanut urheilla.

Ei ap

Vierailija
4/9 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kahvin kokonaan pois, lihaa en osta enää enkä paljon muitakaan eläinperäisiä tuotteita, kuten kananmunia. Äsken esim. söin jälkiruuan joka oli puolitettuja banaaneja, joiden päällä hunajaa ja kaurahiutaleita uunissa ja sitten niiden päälle kaurapohjaista vispikermaa. Valkoista sokeria ei kannata syödä paljon. 

Vierailija
5/9 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kasviksia, niin paljon että niistä tulee lähes täyteen ja sitten syö itsensä lopuksi täyteen protsku/hiilari/rasva-jutskilla.

Tämä siis mun kokemus. Noin kun syön, huomaan muutamassa päivässä sen piristävän vaikutuksen.

Vierailija
6/9 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmien ja kasvisten runsas lisääminen ruokavalioon. Vehnä, peruna, riisi ja sokeri minimiin. Näillä pääsee jo pitkälle.

Vierailija
7/9 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

syo muuten ihan normaalisti mutta jata sokeri pois. hedelmia voi syoda mut kaikki keksit ja suklaat ja myos makeutusaineet pois. mulla ainakin on silloin ihan torkeesti energiaa, niin paljon et loppujen lopuksi paadyn aina syomaan taas jonkun aikaa sokeria ihan siks etta voin vahan hidastaa ja rentoutua.

Vierailija
8/9 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä rasvainen auttaa.

Vierailija
9/9 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanaa ja parsaa, ei perunaa.

Leseitä, linssejä, ei leipää.

Rasvaista maitoa ja hapatettuja maitotuotteita. Ruisleipää, hiivatonta!, jos on leipäaddikti kuten minä.

Sitrushedelmiä, pähkinöitä.

Liikuntaa!kävelyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi