Mieheni on harrastajalentäjä ja nyt olen itsekin innostunut lentämisestä ja haluaisin hirveästi opetella lentämään..
Mies harrastaa lentämistä ja olen ollut kyydissä useita kertoja. Nyt alkanut valtavasti lentäminen kiehtomaan ja haluaisin opetella lentämään. Haluaisin lentää pienkoneilla itsekseni harrastusmielessä :D
Mitä ajatuksia lentäjänainen herättää? Tunnetteko ketään?
Kommentit (26)
Mikäs siinä, jos maksat itse harrastuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä, jos maksat itse harrastuksesi.
No tietenkin maksan, haha!
T: ap
Rohkeasti vaan! Jos tarvittavat vaatimukset ja rahaa löytyy niin rohkeasti vaan. Sukupuoli nyt ei todellakaan ole mikään este.
Minulla on ollut lentolupakirja, muttei enää vuosiin voimassa. En innostunut siitä lopultakaan, ei ollut minun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajatuksia lentäjänainen herättää?
Positiivisia ajatuksia. Kertoo mielestäni rohkeudesta ja oman tien kulkemisesta. Anna palaa, beibi.
Eikös tuo ole aika simppeli juttu? Ilmailuliitto tai paikallinen lentokerho tai joku järjestää kursseja. Lääkärintodistukseen ao. hommaa varten ei ole mitenkään erityisen kovat vaatimukset. Jotakinhan se maksaa, mutta toisaalta, maksavat ne purjehtiminen, golf, ulkomaanlomailu ja sen sellaiset myös. Ihan työmarkkinatuealla ei taida lentoharrastus onnistua, mutta en näkisi mahdottomaksi keskituloiselle, joka on valmis tekemään valintoja ja luopumaan vaikka kalliista lomista - jos nyt käsitykseni kuluista ovat edes jokseenkin realistiset.
Ajattelitko purjelentoa vai vallan moottorikoneella lentelyä?
Siitä vaan jos kiinnostaa. Lentäminen on kyllä siistiä.
Lentäjänainen herättää vain ja ainoastaan positiivisia mielikuvia.
En luottaisi naislentäjään. Sillehän saattaa tulla vaikka kuukautiset kesken kaiken.
Vierailija kirjoitti:
En luottaisi naislentäjään. Sillehän saattaa tulla vaikka kuukautiset kesken kaiken.
On meitä menkattomiakin naisia
T: 29v nainen, kuukautiset oli viimeksi 17veenä
Jos lentolupakirjan saa 15 vuotiaatkin, niin miksei naisetkin?
Mun äiti on ihan liikennelentäjä. Upeaa varmaan harrastusmielessäkin =)
Lentoemo kouluun vaan, jos lentäminen kiinnostaa! Onnea!
Vierailija kirjoitti:
No ei saa. Pitää olla 17v. Erittäin kallis harrastus, ellei sitten lennä vain ultralla.
Luulin että ap kysyisi jotain lentämisestä. En edes ajatellut, että sukupuoli olisi tässä jotenkin oleellista.
"Mitä ajatuksia lentäjänainen herättää?"
Ei sen ihmeempää kuin kuka tahansa lentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei saa. Pitää olla 17v. Erittäin kallis harrastus, ellei sitten lennä vain ultralla.
Milloinkas se ikäraja on muuttunut? Vai onko se Suomessa aina ollut niin?
Just oli uutinen, että pohjoisen ilmailulukiossa voi suorittaa lentolupakirjan ilmaiseksi.
Siskoni on rahtilentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Lentoemot ei kyllä taida lentää :DDD lentoemännällä ja lentämisen taidolla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentoemot ei kyllä taida lentää :DDD lentoemännällä ja lentämisen taidolla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Häh, Ootko ollut lentokoneessa? Kyllä ne lentää koko sen matkan, nainen selviää matkasta siinä kuin mieskin jos on motivoitunut.
Onhan niitä naispuolisiakin. Naiset ajaa rekkoja, junia, autoja siinä missä miehetkin. Miksi lentokoneet olisi mikään poikkeus?