Tuomas Enbuske täyttää tänään 50 vuotta - Onneksi olkoon Suomen vähiten kouluja käyneelle intellektuellille!
Kommentit (33)
Ulkonäköä aletaan arvostella siinä vaiheessa kun älykkyys ei muuhun riitä.
Yksikään suvangi ei ole älykäs, jos ois älykäs ei olis suvangi.
Mistähän tuo intellektuelli titteli on tullut? Myöntääkö sen joku virallinen organisaatio, iltapäivä lehdistö, vai kantaja ihan itse?
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tuo intellektuelli titteli on tullut? Myöntääkö sen joku virallinen organisaatio, iltapäivä lehdistö, vai kantaja ihan itse?
Kyllä Tuomas on ihan itse toistuvasti hokenut kuinka älykäs on. "Kuka muu muka", sanoisi eräs toinen saman tason älynlahjoilla siunattu julkkis.
itse itsensä älyköksi nostanut ja omille sutkautuksilleen naureskeleva oman pierun haistelija (kjieh nöf nöf). Jep, varsinainen aikamme ilmentymä.
Tyypin huono itsetunto paistaa kauemmas kuin alkuräjähdyksen jäännössäteily.
Kenen kanssa se nykyään seurustelee? Onko vielä sen Emilian kaa vain jonkun muun?
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa se nykyään seurustelee? Onko vielä sen Emilian kaa vain jonkun muun?
'Kaa kaa', sanoi älykkö. . .
Oli vielä aikoinaan, kun oli se hyppönen&enbuske experience ohjelma niin melko normi tyyppi. Sitten keltainen nesti kiehahti kovasti päähän. Teki itsestään kuolemattoman neron. On niin älykäs alfa, jota toitottaa jokaisessa kolumnissaan. Tuleva pressa ainakin omasta ja äidin mielestä.
kotkotkot... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku alaikäinen blondi sillä on nykyään.
Vierailija kirjoitti:
kotkotkot... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku alaikäinen blondi sillä on nykyään.
No käy sitten, hyvä ihminen, jo nostamassa puolestasi häntä vastaan syyte jos kerran niin varmasti tiedät että Enbuske alaikäisiin olisi sekaantunut
ps*. . .muistathan kuitenkin, että minkä tahansa,(kuten sitä virallisesti nimitetään) tutkintapyynnön esittäjältä poliisiasemalla kysytään aina ihan ensimmäiseksi nimi ja kaikki yhteystiedot, eli anonyymina et voi sitä siellä tehdä .
Täällä sensijaan voit ( anonyymiuden turvin) huoletta väittää ihan ketä tahansa - vaikka sitten kannibaaliksi . . .
No jo on mammalla taas heikko itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut vain pari Enbusken juttua mutta ne kuuluvat ehdottomasti parhaimpiin ikinä. Ei koulutus älykköä tee.
Tyhmän ihmisen korviin hänen juttunsa ovat fiksun kuuloisia, mutta oikeasti älykäs ihminen huomaa heti, että Tuomaksen argumentit ovat todella heikkoja.
Miksi se kyselee jokaiselta haastateltavaltaan, että paljonko nämä tienaavat?