Mitä ajattelisitte, jos miehenne alkaisi käyttää huulipunaa?
Kommentit (12)
No ihmettelisin ehkä vähän mutta jos nyt tahtoisi käyttää niin siinäpähän käyttäisi. Voitas ostaa yhdessä punia ja lainailla toisillemme.
N34
Minun voisi olla vaikea tottua siihen, että ei voisi suukotella miestä koska tahansa, jos tämän huulipunat olisivat vaarassa levitä. Ite kun en koskaan käytä.
Mun yksi eksä käytti ripsiväriä (sain aina meikata sen kun lähdettiin baariin), huulipuna tai ripsiväri tai molemmat, mitä väliä kunhan on onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
No ihmettelisin ehkä vähän mutta jos nyt tahtoisi käyttää niin siinäpähän käyttäisi. Voitas ostaa yhdessä punia ja lainailla toisillemme.
N34
Sulle ei olisi mikään ongelma esitellä punahuulista miestäsi tutuillesi tai vaikka työtovereillesi/pomollesi?
Miten niin alkaisi käyttää? Sehän käyttää jo.
Antaisin vinkkejä siitä, mitkä sävyt sopivat hänelle, minulla on hyvä värisilmä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Sulle ei olisi mikään ongelma esitellä punahuulista miestäsi tutuillesi tai vaikka työtovereillesi/pomollesi?
Miksi juuri punahuulinen? Onhan niitä värejä vaikka kuinka.
Eka vastaaja
Ihmettelisin, koska hänen mielestään meikkaaminen on naisellekin ajantuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Eka vastaaja
Koska mies haluaa käyttää punaista. Onko se ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Eka vastaaja
:DD kai sä nyt kuitenkin pointin tajusit
-eri
Siinähän käyttäis. Loppuis varmaan vikinä mun huulipunista.