Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku hoitanut masennustaan magnesiumilla?

Vierailija
22.09.2017 |

Olen ollut ahdistunut jo pitkään. Vatsaan koskee. Itken koko ajan, en kestä mitään. Uutena juttuna käsien tärinä. Olen kai masentunut. En ole käynyt lääkärillä, koska vierastan psyykelääkkeiden käyttöä.

Olen sitä mieltä, että toiminta ja työapaikan saaminen olisi minulle parasta terapiaa. Olen masentunut ja erittäin ahdistunut, koska olen jo neljättä syksyä vailla työtä!

Kokemuksia magnesiumin käytöstä...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikaisemmin ikinä ollut näin itkuinen ja ahdistunut. Juolahti mieleen - ihan huuhaata varmaan - että johtuuko tämä ahdistus myös kylmästä, auringottomasta kesästä? Aina vaan harmaa taivas. EI aurinkoa, etenkin kun minulla on ihosairaus, jossa täytyy vältellä auringonsäteilyä.

Vierailija
2/12 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangnesiumin puutoksella voi olla yhteyttä masennukseen ja muihinkin oireisiin kuten apatiaan,käsien tärinään,lihaskouristuksiin jne... Kannattaa ainakin kokeilla maksimiannostuksella. Itsellä vatsa ei kestä 3;a kapselia vrk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae luontaistuotekaupasta Depremin sahramiuutetabletit, niitä otetaan 2 päivässä ja 60 kpl:n paketti maksaa vähän yli kympin. Sahramia käytetty idän lääketieteessä masennuslääkkeenä jo iät ja ajat.

Vierailija
4/12 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

b12-vitamiinin puutos voi myös aiheuttaa masennusoireita.

Vierailija
5/12 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aikaisemmin ikinä ollut näin itkuinen ja ahdistunut. Juolahti mieleen - ihan huuhaata varmaan - että johtuuko tämä ahdistus myös kylmästä, auringottomasta kesästä? Aina vaan harmaa taivas. EI aurinkoa, etenkin kun minulla on ihosairaus, jossa täytyy vältellä auringonsäteilyä.

Selvä D-vitamiinin puutostila siinä tapauksessa jos et saa yhtään auringonvaloa.

Paras luontaistuoteyhdistelmä voisi olla D-vitamiini, magnesium, l-tyrosiini, B12, sahramitabletit ja ruusunjuuritabletit.

Vierailija
6/12 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiini Vähentää ahdistusta ja masennusta, jos D-vitamiinista puutetta

Probiootit Voi lievittää ahdistusta ja masennusta

Prebiootit Voi lievittää ahdistusta ja masennusta

Sinkki Voi lievittää masennusta

Magnesium Vähentää masennusta, jos magnesiumista puutetta

Ashwagandha Voi lievittää ahdistusta ja stressiä

L-teaniini Voi lievittää ahdistusta, rentouttaa lyhyellä aikavälillä

Omega-3 Ahdistus ja vaikea masennus lievittyy joillakin ihmisillä

Vierailija
7/12 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneet on ihan kivoja ihmisiä.

Eivät ole muille häiriöksi ja muut saa jatkaa onnellista ainutkertaista elämäänsä.

Vierailija
8/12 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sitä mieltä, että me masentuneet, ahdistuneet, pitkäaikaistyöttömät, onnettomat ja surulliset, köyhät, syrjäytyneet, yksinäiset, etenkin keski-ikäiset vaihdevuosinaiset, ollaan ihan kivoja ihmisiä. Ei olla häiriöksi, kun yksin kotona itketään hiljaa. Te muut, onnistujat, pärjääjät, työssäkäyvät palkansaajat, suorittajat, jne. saatte jatkaa sitä oikeaa, ainutkertaista elämäänne.

"Kato,työtön!", "kato, köyhä!!". "Tässä kaupassa aamupäivisin käyvät vain eläkeläiset ja työttömät!", jne.

Vierailija
9/12 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ruusunjuuritabletit vaikuttavat ahdistukseen ja itkuisuuteen?

Vierailija
10/12 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva D-vitamiini voisi auttaa, jos olet huomannut että alakulolla on selvästi yhteys valon vähenemiseen.

B-vitamiini kohentaa yleistä jaksamista.

Magnesium rauhoittaa kehoa ja mieltä (luin jostain että paniikkioireetkin voivat johtua ihan magnesiumin puutteesta.) Meneekö kahvia kuinka paljon? Se kuluttaa magnesiumia ja muita mineraaleja kehosta ja kofeiini itsessään voi laukaista ahdistuneen olon ja vapinaa.

Masennuksen ravitsemushoidossa E-EPAn sanotaan olevan tärkeä.

Mulla itsellä paniikkia ja masennusta ja oon ottanut käyttöön myös 5htp:n joka mielestäni auttaa selviämään. Sitä käytetään jenkeissä paljonkin esim. masennuslääkkeiden lopetuksissa ja vaihtoehtohoitona, kannattaa googlata.

Varmaan tiedätkin, että säännöllinen liikunta ja suht puhdas ruokavalio (ei liikaa sokeria, vehnää) auttaa pitämään mielen virkeänä. Kofeiinia ja alkoholia kannattaisi välttää.

Ja muista tehdä päivittäin itsellesi mieluisia asioita.

Mutta jos liian raskaalta tuntuu, niin mene toki lääkäriin. Lääkekuuri voisi auttaa pahimman yli ja saisit itsesi toimintakuntoiseksi, sitä ei tarvitse jatkaa lopun elämää.

Vierailija
11/12 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkikuismatippoja suosittelen läheisteni kokemusten perusteella.

Vierailija
12/12 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti auttoi magnesium ja d-vitamiinilisä. Olen toki yhä masentunut (kliinisestikin) mutta pystyn arjenpyöritykseen toisin kuin ennen ja käymään kävelyllä.