En varmasti rupea maksamaan mistään heinäsirkoista
Kutsutaanko pian heinäsirkkojen nappaajia metsästäjiksi.
Kommentit (11)
Ja jauhetaan makkaraksi, laitetaan punertavaa elintarvikeväriä ja etikettiin teksti kinkuntapainen eläinvalmiste.
No sitten et osta niitä heinäsirkkoja. Hyvin yksinkertaista.
Ei niitä heinäsirkkoja mistään luonnosta "napata", vaan kasvatetaan jossain terraariossa. Hyönteisfarmareiksi niitä kasvattajia varmaan kutsutaan.
Maksan mielelläni hyvin laitetusta heinäsirkka-ateriasta.
Maksatko myös esim perunoista? Jos maksat, mikset kasvata itse? Syötkö lihaa? Käytkö itse kaatamassa hirven?
Minä en maksa sienistä, kerään itse.
Samaten raparperi, en käsitä miksi ihmiset eivät kasvata tontin kulmalla omaa raparperiaan.
Perunoiden kanssa on vähän niin ja näin, koska itse kasvatetut loppuu aina jossain vaiheessa lopputalvea, mutta oikeuteni on kaupan perunalaarin äärellä huokailla miten kallista ja väärin säilyttettyjä kaupan potut ovatkaan, jos ovat edes olleet syötäviä edes silloin kun ne on nostettu.
Vierailija kirjoitti:
Maksatko myös esim perunoista? Jos maksat, mikset kasvata itse? Syötkö lihaa? Käytkö itse kaatamassa hirven?
Ammatit ja niiden eriyttäminen on ollut yksi ihmiskunnan suurista keksinnöistä jo... miljoona vuotta.
Olen syönyt heinäsirkkoja, hiukan tikkuisia ja mauttomia.
Et varmaan maksa sitten mitään kauranjyvistä, kaloista tai sienistä? Kaikki on ihan kauheita luonnontuotteita.
Ainahan voit mennä itse niitä pyydystämään/keräilemään. Samahan se on kalojen, sienien ja marjojenkin kanssa.
nehän kasvatetaan kuten broilerit.