Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vauva potkia kohdun rikki vahingossa?

Vierailija
22.09.2017 |

Onko mahdollista? Jotkut potkut ovat niin voimakkaita, että todella pelkään, että hän potkii kohdun ja kaikki kalvot ym. rikki ja syntyy sen takia ennenaikaisesti. Tietääkö kukaan, voiko näin käydä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Kohdussa on lapsivettä ja sikiökalvot on sitkeää ainetta.

Sitä jäin miettimään, että voiko nyhtää istukan irti ja yrittää itsaria. Tai tuo aiemmin mainittu vaihtoehto että kiertää napanuoran kaulansa ympäri ja yrittää hirttäytyä siihen.

Vierailija
22/26 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi tällainen tapaturma raskausaikana, lehmä litisti minut seinän väliin ja reikähän siinä sikiökalvoihin tuli ja vettä alkoi valumaan. Olin sitten pakkolevossa synnärillä kaksi viikkoa, että saatiin 32 viikkoa täyteen ja vauva syntyi hyväkuntoisena olosuhteisiin nähden, että aika paljon siihen kalvojen puhkeamiseen vaaditaan. Ja sen veden valumisen kyllä huomaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja voi se tulla vatsan läpikin ulos jos se on Chucky vauva.

Vierailija
24/26 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kävi tällainen tapaturma raskausaikana, lehmä litisti minut seinän väliin ja reikähän siinä sikiökalvoihin tuli ja vettä alkoi valumaan. Olin sitten pakkolevossa synnärillä kaksi viikkoa, että saatiin 32 viikkoa täyteen ja vauva syntyi hyväkuntoisena olosuhteisiin nähden, että aika paljon siihen kalvojen puhkeamiseen vaaditaan. Ja sen veden valumisen kyllä huomaa..

Tuliko teille jossain alennusmyynneissä tappelu jostain tuotteesta ja tuo "lehmä" sitten kävi käsiksi?

Vierailija
25/26 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika potki niin kovaa että muija huuti välillä ja vatsasta näkyi kun käsillä tai jaloilla painoi.

Syntyi rv31+3 ,kävelemään kun oppi ei ole liikkunut oikeastaan kuin juosten,aivan älyttömän energinen ja touhukas lapsi.

Vierailija
26/26 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo sanottu, hyvin harvinaista. Ei joka mamma lehmien kanssa paini:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä