Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihtaavat miehet

Vierailija
22.09.2017 |

Onko tämä niin harvinaista ettei kukaan muu nainen kärsi samasta ongelmasta?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että miehilläkin on stressi ja väsy. Työpaikalla vaaditaan ja vapaalla vaaditaan. Mutta milloin sekstaamisesta tuli TYÖTÄ?

Stressi vie halut, joten kyllä se varmaan vähän työltä tuntuu joutua sekstailemaan haluttomana.

Vierailija
62/68 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli ennen mies, joka suostui seksiin noin kerran kuussa. Ja oltiin nuoria, hänkin hyväkuntoinen ja urheileva ja minä hoikka ja isotissinen. Mies meni vaihtoon osin muistakin syistä mutta tuo seksittömyys kyllä söi itseluottamusta valtavasti. En jaksanut torjutuksi tulemista jatkuvasti joten lopetin aloitteenteon. Siihen se seksielämä sitten loppuikin.

Nyt on mies jonka kanssa halut kohtaa, tunnen itseni halutuksi ja rakastetuksi vaikka seksi pikkulapsiperheessä onkin vähän pikaista ja rutiininomaista. Mies ei ole kertaakaan torjunut minua ja minä pyrin siihen etten torju häntä, ellei ole oikeasti hyvää syytä. Enkä ole enää hoikka enkä edes isotissinen ja silti hän vain haluaa minua.

Ei se miesten pihtaus mikään myytti ole ja on valtavasti naisia kaikissa ikäluokissa, jotka haluaisivat enemmän seksiä mitä miehiltään saavat. Menee kyllä myös toisinkinpäin. Itse yritän muistaa olla kiitollinen nykytilanteestani ja tehdä töitä sen eteen että seksi välillämme on hyvää ja säännöllistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne. Oma hit-rate oli noin 20 % ja sehän kuvaa vain puolison täydellistä välinpitämättömyyttä tarpeitani kohtaan. Mielummin hoidan hyvissä ajoin paineet pois omin neuvoin, niin voi keskittyä vaikka jalkapalloon tai lukemiseen ja nukkua hyvin.

Olen kyllä siinä mielessä reilu, että yleensä hoitelen vaimoni hänen sitä pyytäessä tai maristessa puutettaan. Olen vähentänyt myös koskettelut ja leikkimieliset kaksimieliset kommentit minimiin, sillä kanssakäymisestä puuttui mielestäni vuorovaikutteisuus.

Tiedän, että hänellä on hankala vaihe työnsä puolesta ja eksistentiaalista ongelmaa pukkaa. Pyrin olemaan ymmärtävä kuuntelija ja helpottamaan hänen arkea mm. kodin ja lasten hoidon osalta (lisäksi teen enemmän töitä ja maksan menoista suuremman osan) . Kaikki nämä seikat ovat minimoineet seksuaalisen kiinnostukseni häneen, joten seksin vaihtaminen omakivaan oli loppupeleissä helppoa.

Vierailija
64/68 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen miestä suurempi seksuaalinen halukkuus ei ole kovin yleistä suomalaisissa parisuhteissa. Miehen pihtaaminen varmaan vielä harvinaisempaa. Mutta kun pariskuntia on paljon, niin mahtuuhan sellaisiakin suhteita joukkoon. Ei se silti tietenkään yleistä ole. On yleisempää, että osapuolet haluavat yhtä paljon kuin että nainen haluaisi enemmän, ja on vielä selvästi yleisempää, että mies haluaa seksiä naiskumppaniaan enemmän.

Vierailija
65/68 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri oli mediassa miten naisten halukkuus vähenee suhteessa jo vuoden kuluessa.

Naiset kaipaavat sitä että heitä halutaan. Hykertelevät tyytyväisinä kun mies pyörii puolijäykän kanssa ympärillä, ja sitten kun mies ei enää näin tee, niin nousee meteli että kun ei ole seksiä vaikka sitä seksiä ei edes haluta:)

Mä kyllä haluaisin joka päivä. Harmi että mies ei halua.

Jos saisit joka päivä, niin vähenisikö halukkuus?

Vrt. kysynnän ja tarjonnan laki.

Vierailija
66/68 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti (!) avioitunut vähemmän haluavan miehen kanssa. Ensimmäiset pari vuotta puntit ovat aika tasan, sitten miehet ovat hiipuneet. Nähdäkseni miehen liekki palaa kirkkaasti, mutta vain lyhyen aikaa. No, kaikkeen tottuu lopulta.

Vierailija
67/68 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kahdesti (!) avioitunut vähemmän haluavan miehen kanssa. Ensimmäiset pari vuotta puntit ovat aika tasan, sitten miehet ovat hiipuneet. Nähdäkseni miehen liekki palaa kirkkaasti, mutta vain lyhyen aikaa. No, kaikkeen tottuu lopulta.

Tutkimusten mukaan asia on juuri toisin päin. Nainen menettää tyypillisesti miestä aiemmin seksuaaliset halunsa parisuhteessa.

Vierailija
68/68 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan asia on juuri toisin päin. Nainen menettää tyypillisesti miestä aiemmin seksuaaliset halunsa parisuhteessa.

Näin olen ymmärtänyt, ja olen jonkin kerran jopa toivonut olevani tutkimusten mukainen haluton nainen. Lehdellä soittelemaan jääminen ja toistuvat torjunnat ovat myrkkyä itsetunnolle. Toisaalta ystäväpiirissä on useita ikäisiäni (40-v) naisia, jotka valittelevat samaa.