Pihtaavat miehet
Onko tämä niin harvinaista ettei kukaan muu nainen kärsi samasta ongelmasta?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy naiseuden päälle, että olen itse aina se aloitteen tekijä ja se, joka haluaa toista enemmän kuin hän sinua. Mies kyllä suostuu useimpiin aloitteisiini, mutta ei hän mitään suurta intohimoa osoita. Rakastaa kyllä muuten, silti tämä asia painaa valtavasti.
Niin painaa minuakin. Varmaan jos taloustilanne ja elämä ei olisi niin sidoksissa keskenään, eroaisin.
Sama täällä. Mies on rikas, mutta rakastankin häntä. Ehkä raha tekee siaksi.
Me kumpikaan emme ole rikkaita mutta toimeentulomme on yhteinen joten ei sitä niin vaan lähdetä.
Kyllä se on naisen vika jos ei miehelle seksi kelpaa.
Olen tästä aiheesta keskustellut aika paljon naisten kanssa. Ongelma on se, että Iltapulujen parisuhdeosioissa valehdellaan miehille, miten nainen pidetään tyytyväisenä.
Tämän voi sitten käsittää väärin, mutta ne jotka tietää mitä tarkoitan, ymmärtävät:
Miehen ei kuulu alentaa itseään kysymään joskohan sitä voisi vähän illalla... Vaan sopivan hetken tullen viedä se mamma sinne makuuhuoneeseen, tönäistä sänkyyn ja nauttia itsekkäästi naisesta täysin siemauksin.
Takaan että jos suhde on muuten kunnossa, luottamus toimii jne. niin nainenkin nauttii tilanteesta enemmän kokiessaan olevansa haluttu, kuin millään teknisellä oppaalla tai lisävälineellä voi itsessään saavuttaa.
Haluaisitko kokeilla vaihtelua miehen kanssa??
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla? Kerro! Kun nämä pihtarimiehet eivät sitä meille kerro ja useimmat meistä puutteessa elävistä naisista tuntuu olevan hyvännäköisiä. Joten missähän se vika sitten on? Alkaa tuntumaan että miehen korvin välissä!
Nykypäivänä taitaa mies olla suhteen pihtari! Pihtaava nainen on kyllä urbaanilegendaa.
Meillä mies on pihdannut jo nelisen vuotta. Kertaakaan emme ole tuona aikana harrastaneet seksiä. Eikä hän enää halaile tai suutelekaan. Kaikki hellyys on loppu.
On täälläkin. Joskus juhannuksena tai kesälomalla saan seksiä. Muuten ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla? Kerro! Kun nämä pihtarimiehet eivät sitä meille kerro ja useimmat meistä puutteessa elävistä naisista tuntuu olevan hyvännäköisiä. Joten missähän se vika sitten on? Alkaa tuntumaan että miehen korvin välissä!
Ulkonäkö ei korvaa seksitaitoja ja halukkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta hei, mulla on ulkonäköä, halukkuutta, taitoa...mutta ei partneria. Mies on kyllä unikaverina, mutta seksiä se haluaa todella harvoin. Kuulemma väsyttää.
Yleistähän se on, että mies åihtaa ja siitä on paljon keskustelujakin täällä.
Haluttomuus on molemmilla sukupuolilla silti eri asia kuin ns pihtaaminen. Ne usein sekoitetaan keskenään.
Minulla on halukas, mutta pihtaava mies. Se on hänellä osa jonkinlaista suuttumista tai tyyttmättömyyttä. Pihtasi kerran kostoksi 2 kk, kun luin hänen mielestään liikaa av-palstaa. Eli ei saanut tarpeeksi huomiota mielestään. Se loppuu usein vasta, kun otan asian puheeksi. Tuona 2 kk kertana oli ehtinyt suuttumus kasvaa isoihin mittasuhteisiin ja purkaantui mun järjettömänä haukkumisena läpikotaisin. Sellaista passiivis-aggressiivista toimintaa.
Haluttomuus on siis eri asia ja sitäkin on miehillä ihan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Yleistähän se on, että mies åihtaa ja siitä on paljon keskustelujakin täällä.
Haluttomuus on molemmilla sukupuolilla silti eri asia kuin ns pihtaaminen. Ne usein sekoitetaan keskenään.
Minulla on halukas, mutta pihtaava mies. Se on hänellä osa jonkinlaista suuttumista tai tyyttmättömyyttä. Pihtasi kerran kostoksi 2 kk, kun luin hänen mielestään liikaa av-palstaa. Eli ei saanut tarpeeksi huomiota mielestään. Se loppuu usein vasta, kun otan asian puheeksi. Tuona 2 kk kertana oli ehtinyt suuttumus kasvaa isoihin mittasuhteisiin ja purkaantui mun järjettömänä haukkumisena läpikotaisin. Sellaista passiivis-aggressiivista toimintaa.
Haluttomuus on siis eri asia ja sitäkin on miehillä ihan paljon.
Ja naiset on muka hankalia....Meillä se hankala osapuoli ainakin on mies.
Vierailija kirjoitti:
Juuri oli mediassa miten naisten halukkuus vähenee suhteessa jo vuoden kuluessa.
Naiset kaipaavat sitä että heitä halutaan. Hykertelevät tyytyväisinä kun mies pyörii puolijäykän kanssa ympärillä, ja sitten kun mies ei enää näin tee, niin nousee meteli että kun ei ole seksiä vaikka sitä seksiä ei edes haluta:)
Juuri näin, on tästä omakohtaista kokemusta, teen aloitteita kokoajan ja ne torpataan aina, seksiä ei ole, sitten kun lakkaan tekemästä aloitteita alkaa kitinä "ei meillä ole edes seksiä!" Joo, erohan siinä tuli lopulta.
m30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri oli mediassa miten naisten halukkuus vähenee suhteessa jo vuoden kuluessa.
Naiset kaipaavat sitä että heitä halutaan. Hykertelevät tyytyväisinä kun mies pyörii puolijäykän kanssa ympärillä, ja sitten kun mies ei enää näin tee, niin nousee meteli että kun ei ole seksiä vaikka sitä seksiä ei edes haluta:)
Juuri näin, on tästä omakohtaista kokemusta, teen aloitteita kokoajan ja ne torpataan aina, seksiä ei ole, sitten kun lakkaan tekemästä aloitteita alkaa kitinä "ei meillä ole edes seksiä!" Joo, erohan siinä tuli lopulta.
m30
Voi kun meilläkin mies tekisi aloitteita...muulloinkin kuin krapulassa. AINA olen suostunut kun hän on vähänkin vihjannut seksin suuntaan. Ehkä seksuaalisuus vain on eri ihmisillä erilainen. Toisilla se kuuluu vahvasti persoonaan ja ihminen on todella seksuaalinen (minä olen tällainen, ollut aina) ja toisille se vain on "välttämätön paha", vietti ei ole niin voimakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta hei, mulla on ulkonäköä, halukkuutta, taitoa...mutta ei partneria. Mies on kyllä unikaverina, mutta seksiä se haluaa todella harvoin. Kuulemma väsyttää.
Täällä sama ja mies tiedostaa tämän. Nyt se on alkanut pelätä että pettäisin. Siitä on seurannut se että osoittaa paljon rakkautta ja hellyyttä mitä meillä muutenkin on ollut koko ajan. Harmittaa että kaiken muun stressin lisäksi mikä sai aikaan seksin vähyyden sillä on nyt myös huono itsetunto mikä tekee asioista vielä vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama ja mies tiedostaa tämän. Nyt se on alkanut pelätä että pettäisin. Siitä on seurannut se että osoittaa paljon rakkautta ja hellyyttä mitä meillä muutenkin on ollut koko ajan. Harmittaa että kaiken muun stressin lisäksi mikä sai aikaan seksin vähyyden sillä on nyt myös huono itsetunto mikä tekee asioista vielä vaikeampaa.
Huoooh, meilläkin mies, kun alkoi pelkäämään että otan ja petän, rupesi samanlaiseksi.
Meillä mies keksii kaikenlaisia tekosyitä, kun kiehnään aloitteenteossa: väsyttää, ei ole nyt mielessä vaan haluaa lukea/katsoa nettiä, nälkä, lapset herää (no ei ole koskaan heränneet ja nukkuvat toisaalla), mitä ikinä.
Valittaa myös koko ajan ylimoralistisesti, mien joka puolelta tuupataan seksiä, tissiä ja persettä, eikä kiinnosta jatkuva asian tyrkyttäminen. Inhoaa naisten paljastavaa muotia jne. En tajua, mikä munkki siitä nyt on kuoriutunut?!
Ja kyllä se syö naisena itsetuntoa. Varsinkin, kun ei ole mitenkään ulkoisesti lakastunut, vaan huolehtii itsestään. Väsynkin ymmärrän, mutta joskus sekstailu rentouttaa, enkä vaadi mitään supersuoritusta, vaan teen samalla itsekin töitä.
Lähes 20v olin se aktiivisempi osapuoli ja tein aloitteita, olin aktiivinen ja hain läheisyyden ja seksin mitä kaipasin. Kun en enää jaksanut alkoi meillä seksi vähenemään miehen puolelta. Tykkää kyllä ja haluaakin 2-6 vkon välein mutta ilman läheisyyttä ei minunkaan enää tee mieli. Olen huomannut väisteleväni tilanteita kun ollaan kaksin, lähden asioille tms etten vaan joudu rakastelemaan. Mä tarvitsen läheisyyttä halun ja intohimon ylläpitoon, ilman sitä seksi on vain pano. Eihän siinä tunnissa edes ehdi mukaan jos aloite tulee ihan puskista
Mulla myös haluton mies. 3 vuotta vasta seurusteltu ja seksielämä ihan kuollutta. Olen vielä suht nuori, niin en kyllä tähän suhteeseen loppuelämäksi jää kitumaan.
Itseäni ei edes vatsakumpu haittaisi miehellä, kunhan luonne olisi kiva ja hän olisi oikea seksihirmu! Mutta meillä asuu hyvännäköinen pihtarilihaskimppu. JOS joskus eroan, otan ei-komean, ihanan miehen joka kohtelee mua kuin kukkaa!