Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihtaavat miehet

Vierailija
22.09.2017 |

Onko tämä niin harvinaista ettei kukaan muu nainen kärsi samasta ongelmasta?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä kuullut, että miehet pihtaavat, omalla kohdalla asia on päinvastainen, olisi hyvä jos olisi sellainen vaimo / tyttöystävä jolla olisi samat halut, mutta se taitaa olla melkein mahdotonta.

Pidän itseni kunnossa treenamalla, eli mitään vatsaa ei ole ja lihaksia on kohtuullisesti, mutta se ei kyllä riitä siihen, että vaimo kiinostuisi.

Vierailija
2/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelevä mies kirjoitti:

Itse en ole ikinä kuullut, että miehet pihtaavat, omalla kohdalla asia on päinvastainen, olisi hyvä jos olisi sellainen vaimo / tyttöystävä jolla olisi samat halut, mutta se taitaa olla melkein mahdotonta.

Pidän itseni kunnossa treenamalla, eli mitään vatsaa ei ole ja lihaksia on kohtuullisesti, mutta se ei kyllä riitä siihen, että vaimo kiinostuisi.

Mulla on tällainen pihtaavat mies ja siksi ajattelin jos samassa tilanteessa olisi joku nainen mutta ei taida olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelevä mies kirjoitti:

Mulla on tällainen pihtaavat mies ja siksi ajattelin jos samassa tilanteessa olisi joku nainen mutta ei taida olla.

On niitä varmasti, vaikka ei heti vastauksia tulisikaan. Lue vanhoja ketjuja.

Vierailija
4/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös haluton mies, ei ehkä niinkään pihtaava. Vuosia tämän asian kanssa yrittänyt elää, mutta itsetunto alkaa laskea ja ahdistus asiasta on raastavaa. Masturboin paljon, mutta ei vaan korvaa ihokosketusta. Ero on vireillä, yhtenä keskeisenä syynä tämä seksittömyys :(

Vierailija
5/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös haluton mies, ei ehkä niinkään pihtaava. Vuosia tämän asian kanssa yrittänyt elää, mutta itsetunto alkaa laskea ja ahdistus asiasta on raastavaa. Masturboin paljon, mutta ei vaan korvaa ihokosketusta. Ero on vireillä, yhtenä keskeisenä syynä tämä seksittömyys :(

Kurja juttu. Meillä liikaa yhteistä että ero ei oikein ole mahdollinen. Mietin joskus jos mieheni on homo.

Vierailija
6/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tunnen että parisuhteessa molempien velvollisuus  on tyydyttää kumppani kun molemmat sitä haluavat. Seksihalut meillä eivät kohtaa, siksi joudun itse työstämään aika usein. Mielessä käynyt rakastajattaren hankkiminenkin, mutta nykyisessä työssä vaikeaa toteuttaa. Olisi kiva jos täällä joku nainen kiinnostuisi asiasta.

Vierailija
7/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli mediassa miten naisten halukkuus vähenee suhteessa jo vuoden kuluessa.

Naiset kaipaavat sitä että heitä halutaan. Hykertelevät tyytyväisinä kun mies pyörii puolijäykän kanssa ympärillä, ja sitten kun mies ei enää näin tee, niin nousee meteli että kun ei ole seksiä vaikka sitä seksiä ei edes haluta:)

Vierailija
8/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri oli mediassa miten naisten halukkuus vähenee suhteessa jo vuoden kuluessa.

Naiset kaipaavat sitä että heitä halutaan. Hykertelevät tyytyväisinä kun mies pyörii puolijäykän kanssa ympärillä, ja sitten kun mies ei enää näin tee, niin nousee meteli että kun ei ole seksiä vaikka sitä seksiä ei edes haluta:)

Mä kyllä haluaisin joka päivä. Harmi että mies ei halua.

Vierailija
9/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KLM kirjoitti:

Olen mies ja tunnen että parisuhteessa molempien velvollisuus  on tyydyttää kumppani kun molemmat sitä haluavat. Seksihalut meillä eivät kohtaa, siksi joudun itse työstämään aika usein. Mielessä käynyt rakastajattaren hankkiminenkin, mutta nykyisessä työssä vaikeaa toteuttaa. Olisi kiva jos täällä joku nainen kiinnostuisi asiasta.

Ei toimi. Nainen valittaa aina jostain. Normaali seksisuhde aika mahdoton.

"Mutkaton seksi". Sen kun joskus näkisi.

Vierailija
10/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pihtaava "poikaystävä", jo keski-ikää kolkutteleva. Seksiin kyllä lähtee mukaan mutta koskaan ei tee aloitetta. Katsoo mieluumin telkkaria sohvalla kun sekstailee vaikka suhde on suht tuore ja emme näe kun 1-2 krt viikossa. Ulkonäössäni ei ole vikaa enkä lahnaile. 

Vierailija
11/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään harvinaista. Oma pitkä suhteeni aikoinaan kaatui hyvin pitkälti miehen "pihtaamiseen". Keskusteltiin ja odotin pitkäänkin että tilanne paranisi mutta ei. Eroon oli toki muitakin syitä mutta tämä ei todellakaan vähäpätöisin, koska itse olen seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen ja jatkuva torjuminen söi itsetuntoa.

Myös kaveripiirissäni kuullut monilta samantapaisia kokemuksia, todettiinkin että taitaa se pihtaava nainen olla vaan harvinaisempi ;)

Vierailija
12/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy naiseuden päälle, että olen itse aina se aloitteen tekijä ja se, joka haluaa toista enemmän kuin hän sinua. Mies kyllä suostuu useimpiin aloitteisiini, mutta ei hän mitään suurta intohimoa osoita. Rakastaa kyllä muuten, silti tämä asia painaa valtavasti.

Vierailija
13/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sinun asiasi tällä hetkellä kunnossa, saatko tarpeeksi, oletko tyytyväinen?

Vierailija
14/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä niin harvinaista ettei kukaan muu nainen kärsi samasta ongelmasta?

Minä kärsin, meillä asuu pihtarimies!

Vierailija
15/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on se mikä erottaa parisuhteen esim. ystävyyssuhteesta, joten kyllä pihtaaminen ja haluttomuus saavatkin painaa mieltä.

Vierailija
16/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy naiseuden päälle, että olen itse aina se aloitteen tekijä ja se, joka haluaa toista enemmän kuin hän sinua. Mies kyllä suostuu useimpiin aloitteisiini, mutta ei hän mitään suurta intohimoa osoita. Rakastaa kyllä muuten, silti tämä asia painaa valtavasti.

Niin painaa minuakin. Varmaan jos taloustilanne ja elämä ei olisi niin sidoksissa keskenään, eroaisin.

Vierailija
17/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin meilläkin. Ja kun otan asian puheeksi, sitä vähemmän saan seksiä. Asia painaa mua todella ja oma viehätysvoimakin alkaa olla kyseenalainen, vaikka tiedän että olen hyvännäköinen nainen. Ja joo, nyt sanotaan että mene vieraisiin, mutta kun seksi ilman tunnetta ei ole sama asia. Voi että olen pohtinut mielessäni syitä....ja olen kateellinen naisille joiden miehet vonkaavat vonkaamasta päästyään, olkaa onnellisia ja antakaa niille miehillenne. Tämä se vasta kauhea tilanne on.

Vierailija
18/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin painaa minuakin. Varmaan jos taloustilanne ja elämä ei olisi niin sidoksissa keskenään, eroaisin.

Sama täällä. Mies on rikas, mutta rakastankin häntä. Ehkä raha tekee siaksi.

Vierailija
19/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko Sinä kokeilla vaihtelua? Itse meillä joudun  miehenä tekemään aloitteen aina, se syö miestä..

Vierailija
20/68 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minä olen pihtarimies. Tai no ainakin tyttöystävän mielestä... Hän haluaisi useampikin kertoja päivässä, mutta ei minunkaan paukut kestä tuota pitkän aikaa ja se alkaa tuntua jo suorittamiselta...