Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isotuloiset maksaa paljon veroja

Vierailija
21.09.2017 |

Itse olen aikanaan kouluni käynyt ja palkkani ansainnut. Fakta vaan on se että rikas 15% maksaa loppujen 85% sosiaaliturvan ja eläkkeet. Antakaa rikkaiden tienata. Kun seuraavan kerran ohitan teidät uudella mersullaan niin ottakaa lakki pois päästä ja todetkaa "siinä menee veronmaksaja!".

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tämä paitsi tuo viimeinen lausahdus.

Vierailija
2/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät paskat loisii rikkaiden veroeuroilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät tekee työllään ne rahat rikkaille, jotka sitten voivat maksaa verot suurista tuloistaan. Rikkaat ovat vallankäytöllä onnistuneet hankkimaan itselleen aseman, jossa raha virtaa. Esimerkiksi lääkärit: ensiki lääkärin ammatti on muutettu professioksi, mikä tarkoittaa, että vain laillistettu henkilö voi toimia lääkärinä. Sitten lääkäriliitto on lobannut lääkärien koulutusmäärät ja tehtävät sellaisiksi, että lääkäreistä on koko ajan pula, eikä muut voi/saa tehdä samoja tehtäviä kuin he. Palkka juoksee ja veroja maksetaan ja suurituloinen on sankari!

Vierailija
4/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät tekee työllään ne rahat rikkaille, jotka sitten voivat maksaa verot suurista tuloistaan. Rikkaat ovat vallankäytöllä onnistuneet hankkimaan itselleen aseman, jossa raha virtaa. Esimerkiksi lääkärit: ensiki lääkärin ammatti on muutettu professioksi, mikä tarkoittaa, että vain laillistettu henkilö voi toimia lääkärinä. Sitten lääkäriliitto on lobannut lääkärien koulutusmäärät ja tehtävät sellaisiksi, että lääkäreistä on koko ajan pula, eikä muut voi/saa tehdä samoja tehtäviä kuin he. Palkka juoksee ja veroja maksetaan ja suurituloinen on sankari!

Ahaa. Sä et ole lääkäri koska...?

Sä käyt valelääkärillä vai lääkärillä jos olet sairas?

Kuka rikas on rikastunut sun työllä ja ottanut sun rahat?

Vierailija
5/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhut.. minäkin olen ihan tavallinen asuntovelkainen palkkatyöläinen ja veroja maksan vuodessa noin 40 000 euroa, joten aika monta kotihoidontuella kotona istuvaa "uraäitejä" suu vaahdossa paheksuvaa mammaa pidän leivän syrjässä kiinni..

Vierailija
6/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa jolla on varaa.

Vierailija
7/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloiset maksaa vähän veroja. Eikös tämä ole ihan looginen homma.

Vierailija
8/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjataan efektiivinen tulonjako yrityksissä niin ei tarvitse pösöjen ulista verotuksesta. Työn tulos työn tekijälle, pääomalla loisimiselle stoppi.

Vierailija
9/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan 75 000 e veronpalautuksia. Vero% on silti yli 30.

Vierailija
10/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjataan efektiivinen tulonjako yrityksissä niin ei tarvitse pösöjen ulista verotuksesta. Työn tulos työn tekijälle, pääomalla loisimiselle stoppi.

Nimeäpä yksi pääomalla loisija, ja kerro mistä ihmeestä se pääoma sille tuli?

Mihin olisit valmis saadaksesi enemmän rahaa?

Vierailija
11/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veroprosentti on 47.

Perustelkaa miksi on reilua, että maksan joka eurosta 47 senttiä kun kaverin prossa on 21 ja maksaa siis joka eurosta vaan 21 senttiä.

Perustelkaas reiluus?

Vierailija
12/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotuloiset saa myös tulonsiirtoja, kuten lapsilisiä jne. Ansiosidonnaisten etuuksien vuoksi suurituloisille maksetaan yllättävän paljon "sossutukia". Köyhimpään ja rikkaimpaan viidennekseen maksetaan melkein saman verran prosentuaalisesti kaikista tulonsiirroista.

Vierailija
13/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän rahaa? Mihin olisin valmis? Mä haluan mun työn tuloksen lyhentämättömänä, enkä halua että joku läskimaha maailman toisella puolella koskee siihen.

Vierailija
14/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän rahaa? Mihin olisin valmis? Mä haluan mun työn tuloksen lyhentämättömänä, enkä halua että joku läskimaha maailman toisella puolella koskee siihen.

Perusta yritys. Maksa vuokraa, osta laitteet, palkkaa työntekijät, maksa sähkölasku, sivukulut, markkinointi, tuotekehitys, tutkimukset, ja katso paljonko jää.

Se läskimaha on tehnyt kaikien tuon, tee perässä.

Vierailija
15/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isotuloiset saa myös tulonsiirtoja, kuten lapsilisiä jne. Ansiosidonnaisten etuuksien vuoksi suurituloisille maksetaan yllättävän paljon "sossutukia". Köyhimpään ja rikkaimpaan viidennekseen maksetaan melkein saman verran prosentuaalisesti kaikista tulonsiirroista.

Lapsilisät maksetaan kaikille, paitsi lapsettomille.

Ansiosidonnainen ettus on ansiosidonnainen, sitä maksetaankin enemmän veroina ja muina maksuina, ei se seinästä tule.

Eiköhän ne tulonsiirrot kuitenkin ole rikkailta klyhille verojen ja muiden maksujen muodossa.

Vierailija
16/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusta yritys. Maksa vuokraa, osta laitteet, palkkaa työntekijät, maksa sähkölasku, sivukulut, markkinointi, tuotekehitys, tutkimukset, ja katso paljonko jää.

Se läskimaha ei ole todellakaan tehnyt mitään tuosta, tuskin edes tietää mitä koko yritys tekee. Menköön töihin jos rahaa haluaa.

Niin ja tarpeeksi kauas kun mennään historiaan niin jossain vaiheessa se pääoma on tehty epärehellisin keinoin muilta varastamalla. Vähintäänkin muiden työtä varastamalla, mikä jatkuu tänäkin päivänä.

Vierailija
17/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veroprosentti on 47.

Perustelkaa miksi on reilua, että maksan joka eurosta 47 senttiä kun kaverin prossa on 21 ja maksaa siis joka eurosta vaan 21 senttiä.

Perustelkaas reiluus?

Jos haluat olla noin yksinkertainen niin perusteleppa minulle reiluus. Minä ole tunnin töissä ja tuntipalkka on 13,5e. Sinä olet tunnin töissä ja tuntipalkka on 50e (riittääkö?). Opiskellut olen peruskoulun jälkeen 8v.

Vierailija
18/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se läskimaha ei ole todellakaan tehnyt mitään tuosta, tuskin edes tietää mitä koko yritys tekee. Menköön töihin jos rahaa haluaa.

Niin ja tarpeeksi kauas kun mennään historiaan niin jossain vaiheessa se pääoma on tehty epärehellisin keinoin muilta varastamalla. Vähintäänkin muiden työtä varastamalla, mikä jatkuu tänäkin päivänä.

Läskimaha on sijoittanut rahaa, jolla tuo on tehty. Ilman rahaa ei ole yritystä, ilman sijoittajaa ei ole rahaa. Mikset sijoita?

Nko sulke opetettu kotona, että esim parin kympin sijoitus kuukaudessa on rikos?

Vierailija
19/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, rikkaat maksaa enemmän veroja kuin köyhät. Ei kuitenkaan niin paljon enemmän, etteivätkö rikkaat pysyisi rikkaina ja köyhät köyhinä. Jos haluaa mieluummin ryhtyä köyhäksi, niin voi antaa rahansa ja omaisuutensa vaikka hyväntekeväisyyteen tai polttaa ne, ja antaa työpaikkansa jollekin toiselle. Problem solved.

Vierailija
20/52 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun veroprosentti on 47.

Perustelkaas reiluus?

Jos haluat olla noin yksinkertainen niin perusteleppa minulle reiluus. Minä ole tunnin töissä ja tuntipalkka on 13,5e. Sinä olet tunnin töissä ja tuntipalkka on 50e (riittääkö?). Opiskellut olen peruskoulun jälkeen 8v.

Mä olen opiskellut koulussa 12 vuotta ja korkeakoulussa kuusi. Tehnyt pitkää päivää, pitänyt vähän lomia, ottanut velkaa ja perustanut firman. Nyt koko tuotto verotetaan pois. Riittääkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän