Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jehovan todistajat valehtelevat päin naamaa

Vierailija
21.09.2017 |

Eilen soi ovikello ja ketäs muutakaan siellä oli kuin kaksi Jehovan todistajaa lätisemässä maailmanlopusta ja paratiisista. Kysyin, miksei sitä maailmanloppua ole tullut jo, kun ovat ennustaneet sitä monta kertaa. Eivät nämä nuoret neitoset osanneet vastata kysymykseeni, vaan kaivoivat raamatun kassista ja lukivat sieltä jotakin. No sitten kysyin, että kääntävätkö he todellakin selkänsä niille, jotka erotetaan tai eroavat. Toinen neitonen tuhahti ja sanoi, ettei se pidä paikkaansa vaan ne karttavat heitä, kun eivät halua enää kuulua seurakuntaan, mutta kääntävät asian toisin päin ja sitten pillittävät mediassa. Kysyin, eikö Vartiotorniseura ole koskaan valehdellut. Se kysymys oli liikaa, lähtivät pois kun olen kuulemma niin vaikea ja riidanhaluinen ihminen ettei mun kanssa voi keskustella. Toivottelin hyvät jatkot ja onnea paratiisiin.

Miksi JT:t ei voi myöntää avoimesti, että erotettuja/eronneita kartetaan? Niinhän heidän raamattunsa käskee, jos olen oikein ymmärtänyt ja he haluavat elää sen mukaan?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla