Kyllä näin lähemmäs viiskymppisenä on luojan lykky ettei ole isoja rintoja.
Ne lihottavat ja tekevät tätimäisen näköiseksi tässä iässä. B-kupin kiinteät on hyvät.
Kommentit (11)
Samaa mieltä. Tällaiset D-kupit isossa vartalossa on ihan jees.
Niin, eihän siinä isoista rinnoista ehdikään nauttia kuin montakymmentä vuotta. 🤔
Mut isorintainen tätimäinen nainen on erittäin s*ksikäs ja p*nettavan näköinen.
Isot rinnat ja iso vatsa, näitä on eniten yli 50 vuotiaissa naisissa.
D-kuppi on erittäin ok. Rinnat ovat yhtä kiinteät kuin kolmekymppisenä. Treenaan kuntosalilla 3-4 krt viikossa. N55.
Mikään ei ole säälittävämpää kuin vanha nainen, joka on ulkonäkökeskeinen ja vielä haukkuu muita.
Mulla myös D-kuppi, ikää 49 v. Ja rinnat ovat kauniit ja seksikkäät. Tätimäinen en vielä ole ja näytän kuulemma 10 vuotta ikäistäni nuoremmalta.
Siis isorintaisia on monenlaisia kuten pienirintaisiakin..
Kaverini on jo 20-vuotiaana erittäin tätimäinen isoine rintoineen, pienine pyllyineen ja 150cm kroppineen.
Toinen kaverini oli samanikäisenä isorintainen, pienipyllyinen mutta silti jotenkin aivan eri mallinen, tätiä hänestä ei saa tekemälläkään vieläkään.
En osaa selittää mikä noissa on erona. Samoin kuin pienirintaisia on ultraseksikkäitä, sitten on sellaisia röllöttäviä luuviuluja (itse kuulun ehkä noihin) ja jopa x-vartalon omaavia kaunottaria.
Kropan malli se on mikä ratkaisee.
Sanoisin silti, että isot rinnat isossa kropassa vanhentaa aika tavalla :(
Ei hätää tytöt jos liian isot bosat niin saatte pienemmäksi julkisen terveydenhoidon kautta. Liian isot on rasite selälle ja hölskyy hölkätessä.
Aika moni nainen muuttuu kahdella tikulla kulkevaksi lihapullaksi vanhetessaan. Jos on tapana lihoa omenatyyliin vatsasta ja rinnoista, niin pylly latistuu ja raajat ohenee, mutta siinä keskellä on sitten iso tynnyri. Lihapulla tai rekkakuski, pituudesta riippuen.
Mulla myös kauniit ja kiinteät B-rinnat. Ihan mahtavat! Kun rinnat ei valu vyötärölle ja tee tukevan näköiseksi eikä paina kroppaa kumaraan on paljon nuorekkaamman oloinen kuin monet ikäisensä.
N57v