Napakymppi 2017 - keskusteluketju
Kirjoita havaintoja ja ajatuksiasi. Pidetään keskustelu kuitenkin asiallisena.
Kommentit (384)
Näinpä. Todella törkeää toimintaa. Oli löytänyt vielä "elämänsä rakkauden" toisesta miehestä ennen matkaansa ja sanoi että matkalla oleva mieskin oli kuulemma suhtautunut ihan ok asiaan. "Toivottavasti tästä tapauksesta tulee mun elämän rakkaus" sanoi hän ja Napakymppi-mies sanoi ironisesti "No niinhän me kaikki toivotaan".
Höh! Mies joutui vaipanvaihtopuuhiin kun naikkonen vaan lomaili ja otti rusketusta. Mun mielestä toi Napakymppi-mies ois ollu suloinen ja ihana! 😢
http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201710042200437223_tw.shtml
Olisiko jo nyt aika edes yhdessä jaksossa olla herra x ja herrat a b ja c
tai neiti ..
Nykyaika!
Vierailija kirjoitti:
tai neiti ..
Nykyaika!
Eiköhän se aikalailla riipu siitä onko mukaan hakenut sellaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
tai neiti ..
Nykyaika!
Treffaa mun vanhemmat-ohjelmassahan tais olla (ainakin) yhdellä miehellä miespari hakusessa.
Ohjelma on hyvä!
Mutta lavastus on liian mahtipontinen ja räikeä. Voi herran jestas sentään kun pääasia eli kilpailijat eivät meinaa erottua kaiken kiillon ja valosaastan keskeltä. Tavallinen ihminenkin näyttää hiirulaiselta vaikka
pitäisi olla ohjelman keskiössä. Tässä sentään puolitosissaankin ollaan ihmisen asialla. Nykyiset lavasteet sopii kyllä johonkin idolsiin, ei tähän ohjelmaan. (Tämä on laimennettu versio todellisesta )
Katsokaa vanhoja napakymppejä ja ottakaa oppia.
mä kuulin et toi lauri asu vielä kesällä jonkun naisen kanssa. ne reissas yhdessä ja mun kaveri sano et ne ois menossa naimisiin. instassa oli niistä kuvia. mitä se nyt tekee napakympissä?
Vierailija kirjoitti:
Oliko Jannella stondis kun kyseli x:n ystävältä...
Voi jee. Sitäkö sitten tarkkailit. No mites miehet nöpöttikö naisilla? Voin ehkä tuottaa pettymyksen kokemattomille miehille. Monet miehet luulee, että naisilla nöpöttäminen tarkoittaa tiettyä asiaa, mutta yleensä se johtuu siitä, että lähdetty matkaan liian vähissä vaatteissa ja naisella on kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Todella törkeää toimintaa. Oli löytänyt vielä "elämänsä rakkauden" toisesta miehestä ennen matkaansa ja sanoi että matkalla oleva mieskin oli kuulemma suhtautunut ihan ok asiaan. "Toivottavasti tästä tapauksesta tulee mun elämän rakkaus" sanoi hän ja Napakymppi-mies sanoi ironisesti "No niinhän me kaikki toivotaan".
Höh! Mies joutui vaipanvaihtopuuhiin kun naikkonen vaan lomaili ja otti rusketusta. Mun mielestä toi Napakymppi-mies ois ollu suloinen ja ihana! 😢
http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201710042200437223_tw.shtml
Törppö muija.
Vierailija kirjoitti:
mä kuulin et toi lauri asu vielä kesällä jonkun naisen kanssa. ne reissas yhdessä ja mun kaveri sano et ne ois menossa naimisiin. instassa oli niistä kuvia. mitä se nyt tekee napakympissä?
Eiköhän nuo ole kuvattu jo ajat sitten? Ehkä jo alkukesällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tänä kesänä asu vielä naisen kanssa ja oli sen kans ulko maan matkalla
Jättääkö nää ohjelmassa osan kysymyksistä näyttämättä? Jos kerta eilinen neiti x oli kysynyt miehiltä jotain vaipanvaihtotaidoistakin.
Vierailija kirjoitti:
Jättääkö nää ohjelmassa osan kysymyksistä näyttämättä? Jos kerta eilinen neiti x oli kysynyt miehiltä jotain vaipanvaihtotaidoistakin.
Lisään vielä, että omasta mielestäni tuossa ohjelmassa voitaisi näyttää ne kaikki kysymykset ja muuttaa ohjelmaa niin, että joka jaksossa olisi vain yksi x etsimässä seuraa. Jotenkin turhan hätäinen tahti nykyisellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tänä kesänä asu vielä naisen kanssa ja oli sen kans ulko maan matkalla
ulko maa
Ihan kelpo katsottavaa nämä uudet napakympitkin. Tykkäsin myös lapsena.
Vm 79.
L on eronnut kesän alussa, etsinyt kiivaasti siitä asti uutta tyttöystävää monesta eri paikasta. Haluaa perustaa pian perheen, minkä kyllä huomaa. Jos kiire ei haittaa, niin varmaan joku saa hänestä kivanoloisen puolison ja lapsiakin nopeaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
L on eronnut kesän alussa, etsinyt kiivaasti siitä asti uutta tyttöystävää monesta eri paikasta. Haluaa perustaa pian perheen, minkä kyllä huomaa. Jos kiire ei haittaa, niin varmaan joku saa hänestä kivanoloisen puolison ja lapsiakin nopeaan tahtiin.
Auts. Toivottavasti uusi kulta ei ole pelkkä laastari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L haluaa ihan tosissaan perheen. :) Kiva sellaiselle, joka toivoo samaa. Muhun ei vaan uppoo miehet, joiden kumppaniksi käy "kuka tahansa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L haluaa ihan tosissaan perheen. :) Kiva sellaiselle, joka toivoo samaa. Muhun ei vaan uppoo miehet, joiden kumppaniksi käy "kuka tahansa".
Sama! Musta on luotaantyöntävää sukupuolesta riippumatta haluta joku äkkiä puolisoksi ja lasten isäksi/äidiksi. Itselleni tulisi olo, että toiselle on aivan sama millainen olen, kunhan minusta saisi äkkiä puoliskon itselleen. Ymmärrän joidenkin haluavan naimisiin ja lapsia äkkiä, mutta jos on eronnut kesän alussa, on miehellä aika kiire...
Ymmärrän kiireen silloin jos on lähellä neljääkymppiä ja aika vähenemässä, mutta Laurihan on vasta alle kolmekymppinen.
Milloinkahan nuo jaksot on kuvattu? Itse kuvittelisin että ehkä jo keväällä, jotta matka olisi helppo ajoittaa kesälomaan. Lisäksi tuo Saariston rengastie on ihan kesäkohde, ei kukaan sinne enää syyskuussa kylmällä tuulella halua lähteä. Minjan ja Laurin tapauksessa kuvausten ja matkan välillä oli aikaa pari kuukautta, ei siis mitenkään ole kuvattu ihan äskettäin.
Joskus kyllä ihmettelen tällaista toimintaa. Ensin hakemusta Napakymppiin, sitten esiintymään ja reissukumppanin kaulaan kapsahdetaan heti kättelyssä. Sitten hupsgeijaa, löytyy uusi mies ja reissuun lähtee ”lapsenvahti-voittaja”.
Ja taapero 1,5 -vuotias 🙄....