Napakymppi 2017 - keskusteluketju
Kirjoita havaintoja ja ajatuksiasi. Pidetään keskustelu kuitenkin asiallisena.
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Oliko Jannella stondis kun kyseli x:n ystävältä...
Vähän näytti jöpöttävän
Laitetaanko nuo matkat ihan arvalla, vai onko "paras" matka aina sen ennakkotietojen mukaan parhaan matchin kohdalla?
Muks niiden pitää aina pussata köpelösti ennekun lähtevät yhdessä.Eikö halaus riittäisi.
Ai että oon nauranu :D Tää on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Teemu on maksanut seksistä.. YÖK! Ei ihme että in sinkku. ..
No eipä hän suoraan sanonut seksistä maksaneensa.
Pieni epäsuhta olise, että herra A oli 41-vuotias ja muut vähän alle 30-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko nuo matkat ihan arvalla, vai onko "paras" matka aina sen ennakkotietojen mukaan parhaan matchin kohdalla?
Alkuperäisessä Napakympissä paras matka oli parhaiten yhteensopivalla kumppanilla.
41v herra A sanoi olevansa niin lapsi vielä ettei halua lapsia.
Joo, A tippu pois, kun ei halunnut lapsia ja C, kun oli maksanut seksistä. B oli paras ja napakymppi.
Mitä ihmettä, minkä ikäisiä noi naiset olikaan? Luulen että 10 vuotta herra äxxää vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kova taso
Poikkeuksellisen vanhat osallistujat nykyajan Napakympin linjaan nähden. Salmelaisen aikaan osallistujat olivat lähes aina tätä ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, minkä ikäisiä noi naiset olikaan? Luulen että 10 vuotta herra äxxää vanhempia.
HerraX näyttää 44-vuotiasta vanhemmalta.
että mua oksettaa toi niina. yrittää olla niin hauska..epäonnistuu täysin
Vierailija kirjoitti:
Pieni epäsuhta olise, että herra A oli 41-vuotias ja muut vähän alle 30-vuotiaita.
Ei voi pitää paikkansa. 40-50 vuotiailta naisilta näyttivät.
Miksi Lenni-Kallella ei ole vihkisormusta 😮?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HerraX näyttää 44-vuotiasta vanhemmalta.
Samaa mieltä. Luulis et on yli 50v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi pitää paikkansa. 40-50 vuotiailta naisilta näyttivät.
Ensimmäisellä jaksolla Neiti X, Herrat B ja C oli alle 30-vuotiaita ja Herra A 41.
Hohhoi. Pettuveen yh-neiti x otti lapsensa mukaan napakymppimatkalle. Ei ihme ettei romantiikkaa löytynyt? Yhtenä päivänä itse ottamassa aurinkoa rannalla ja mies Pompeijissa kiertelemässä myös yksinään.
Tämä olisi varmasti muuten ottanut herra A:n, mutta lapsivastaus käänsi kelkan. Liekö naisella jo lapsia ennestään?