Napakymppi 2017 - keskusteluketju
Kirjoita havaintoja ja ajatuksiasi. Pidetään keskustelu kuitenkin asiallisena.
Kommentit (384)
Neiti A juuri tullu hoitovapaalta ja uutta miestä kehiin, kun isukki lähtenyt lätkimään.
Vierailija kirjoitti:
Neiti A juuri tullu hoitovapaalta ja uutta miestä kehiin, kun isukki lähtenyt lätkimään.
Jep. Yksinhuoltajat yliedustettuna tässä ohjelmassa.
Neiti B tylyttää Herra X:ää Facebookissa kovin sanankääntein 😮
itse sanoo ensin videossa että oli kivaa jne. ja kun ukko ei ollutkaan sitten ihan samaa mieltä, alkoi haukkuminen ja tylytys tuolla .. järkky muija
Nuo akat on pääsääntöisesti järkkyjä tuolla. Miehissä enemmän normaalin oloisia.
Nina Lahtisen osuus ohjelmassa on ihan turha, sinäkin aikana ehdittäisiin näyttää pari X:n omaa kysymystä. Ohjelma sinänsä muuten ok, eikä Janne Katajakaan häiritse, mutta tuntuu vaan, että suurin osa kilpailijoista on lähtenyt ohjelmaan ilmainen matka mielessä. Ja minua häiritsee suunnattomasti, että jaksosta on juttua iltapäivälehdissä ennen kuin se on edes esitettykään. Ja vielä samana iltana saa lukea, että parilla ei natsannut yhtään, tai toinen olikin varattu, tai molemmat pitivät oman loman matkalla toisesta välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Neiti B tylyttää Herra X:ää Facebookissa kovin sanankääntein 😮
itse sanoo ensin videossa että oli kivaa jne. ja kun ukko ei ollutkaan sitten ihan samaa mieltä, alkoi haukkuminen ja tylytys tuolla .. järkky muija
Tosi tökeröä, ehkä sille on syynsä että on sinkku. Ja vieläpä Espoossa!😂😁
Vierailija kirjoitti:
Nuo akat on pääsääntöisesti järkkyjä tuolla. Miehissä enemmän normaalin oloisia.
Sama juttu Tinderissä. Tavallinen mies ei saa helposti seuraa, mutta tavallinen nainen saa. Siten naisista jää pelkästään tämä matalin taso, joka ei löydä paria. Ei ole ollut vielä yhtään naista tuossa ohjelmassa, joka olisi nätti ja vaikuttaisi henkisesti tasapainoiselta. Itse asiassa lähes jokaisessa on ollut vikaa molemmilla osa-alueilla.
kahta asiaa olen miettinyt.
- Onkohan osa sopinut kaverin kanssa , että näyttää merkillä kuka on parhaan näköinen?
- Jos neiti/herra x kuulostaa typerältä niin kannattaako vastailla hölmösti vai koittaa voittaa ja sitten odottaa ihastuneiden tulvaa netissä x:än hylättyään matkan jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
kahta asiaa olen miettinyt.
- Onkohan osa sopinut kaverin kanssa , että näyttää merkillä kuka on parhaan näköinen?
- Jos neiti/herra x kuulostaa typerältä niin kannattaako vastailla hölmösti vai koittaa voittaa ja sitten odottaa ihastuneiden tulvaa netissä x:än hylättyään matkan jälkeen?
En tiedä kuinka vahvasti tämä ohjelma on käsikirjoitettu, mutta jos eivät tosiaan ole nähneet toisiaan ennen kuvauksia tai kuvauksien aikana, niin todellakin on sovittu, että näytetään merkkiä.
Osa varmaan haluaa päästä mukaan vain saadakseen julkisuutta. Se tuo varmasti etenkin nuorille miehille boostia omaan parinhakuun. Ehkä jopa paremmin jos ei voita, koska silloin on vapaata riistaa, eikä herätä kysymyksiä, että miksi noilla kahdella ei synkannut.
Ihan kamala tuo Jutta, kun mennyt facebookissa haukkumaan sen herra x:n! Mies vaikutti tosi symppikseltä, harmi että valitsi väärän naisen..
Eikö kukaan enää seuraa tätä ohjelmaa?
Kypsennä ikäisiä kilpailijoita vaihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan enää seuraa tätä ohjelmaa?
500000 katsojaa viime viikolla, joku vielä katsoo, vaikka ensimmäisestä jaksosta laskua ollut parisataa tuhatta.
Lenni olet ottanut takkisi pois.
Joo koska olet niin kuuma.
Otin kyllä särkylääkkeen että kuumeen olisi pitänyt laskea.
Hah.
Hah.
Hah.
Liian nuoria. Noin 40 vuotiaat on hauskempia.
Onpas ihana neiti A! Kyllä kelpaisi lähteä ulkoilemaan koirien kanssa.
Aika masentavaa, kun tuotantoyhtiö on valinnut jo valmiiksi että kuka kellekin olisi se napakymppi valinta, siis esitietojen perusteella paras, jotka kohdatessaan saisivat sen parhaan matkan. Ihan kiva varmaan olla se tyyppi, joka katsotaan Naantalin kylpylämatkan veroiseksi kun paras tyyppi pääsee Ranskaan. Ou jee.
Olisi mielenkiintoista nähdä tämän ohjelman pariutumistilastoja. Voisin kuvitella että joskus kasarilla, aikana ennen internettiä, on napakymppi voinut olla ihan hyväkin foorumi löytää kumppani. Nyt Tinder-aikakaudella valinnanvaraa ja vaihtoehtoja sopivan pariutumisfoorumin löytämiseen on niin paljon, ettei ehkä nuoremmalle polvelle tämä ole ihan se oikea paikka.
Ohjelma on menettänyt kiinnostuksen koska henkilöiden ei tarvitse olla sinkkuja. Miksi otetaan ohjelmaan mukaan seurustelevia ihmisiä ???? Jotka ovat vain matkan toivossa ....