Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheinen lähdössä juuri matkaan ja mulla etiäinen pahasta!

Vierailija
21.09.2017 |

Mun läheinen soitti ja ovat juuri menossa lentokoneeseen ja lähdössä kaukomaahan. Mulla on ollut ton reissun suhteen vähän huonot fiilikset, joista en ole kenellekään kertonut. Mulla itsellä on elämäntilanne, että olen paljon tarvinnut hänen henkistä tukeaan, mutta en osaa tunnistaa, että kyse olisi siitä kun hän nyt on hetken pois maisemista. Mulla siis pyörii vaan mielessä, että jotain kauhee tapahtuu. Onko jollain ollut sama? En aikaisemmin ole tällaista kokenut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhotu. Kyse on just siitä, että miten pärjäät, kun kaveri ei ole hetkeen sun tukena. Sulla on siis alitajuntainen pelko siitä.

Vierailija
2/5 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhotu. Kyse on just siitä, että miten pärjäät, kun kaveri ei ole hetkeen sun tukena. Sulla on siis alitajuntainen pelko siitä.

Varmaan joo, koska en oikeasti tiedä miten pärjään jos jotain tapahtuu. Tilanne on nyt aika hankala :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin pelotti, kun rakas ihminen meni erääseen ei niin turvalliseen maahan. Kaikki meni hyvin. Jännät pari viikkoa kuitenkin.

Vierailija
4/5 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itelläkin aina silloin tällöin "pahaenteinen" tunne, mutta olen ollut väärässä joka ikinen kerta.

Jos olisin joskus oikeassa, se olisi vain sattumaa.

Vierailija
5/5 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene nyt sitten vielä sanomaan sille kaverillesi, että sulla on tällaisia pahoja fiiliksiä hänen matkastaan. Saapahan lähteä huonoin mielin reissuun.

Mulle nimittäin kävi näin. Eräs läheiseni alkoi selittämäön, miten hänellä on niin huonot vibat mun matkasta, että ehkä mun ei kannattaisi mennä. Latisti kyllä kivasti lähdöntunnelmaa. Noh, kaikki meni ihan hyvin, mutta kismittää jälkikäteen tuollainen pirujen maalaaminen seinille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme