Aamuisin huono olo, mistä voi johtua?
Tätä ollut ärsyttävästi aina välillä ja nyt tän koko viikon. Oon kevyessä flunssassa ties monettako viikkoa ja niskat on vähän jumissa. Iltaisin ennen nukkumaanmenoa syön pari kauraleipää leikkeleen kera. Nukkumaan tulee mentyä 23-00 aikaan, herään 06.30 kun mies lähtee töihin ja sit torkun johonkin max. 9.30 ja nousen ylös.
Kommentit (50)
Olet raskaana. Elokuvissa ja tv-sarjoissa ainoa selitys aamuiseen huonoon vointiin on että on raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Olet raskaana. Elokuvissa ja tv-sarjoissa ainoa selitys aamuiseen huonoon vointiin on että on raskaana.
Tein viimeviikolla negatiivisen testin ja pillerit on käytössä. -ap
Oletko testannut veriarvosi? Voi olla esim alhainen bvitamiinien tai raudan saanti. Myös voi johtua huonosta valinnasta iltapalan kanssa tai siitä, että olet ollut liian pitkään syömättä mitään (minulla aina huono olo tulee nälän aikana).
Yleisin syy tuohon kuitenkin on huonot ruokatavat.
Vierailija kirjoitti:
Oletko testannut veriarvosi? Voi olla esim alhainen bvitamiinien tai raudan saanti. Myös voi johtua huonosta valinnasta iltapalan kanssa tai siitä, että olet ollut liian pitkään syömättä mitään (minulla aina huono olo tulee nälän aikana).
Yleisin syy tuohon kuitenkin on huonot ruokatavat.
Verikokeisiin olen ensiviikolla menossa :) mikähän olisi hyvä iltapala? Syön sen joskus 22 aikaan. -ap
Vääriä negoja kyllä tulee...testaa uudelleen.
Flunssa aiheuttaa myös helposti huimausta ja oksettavaa oloa, kun niskatkin ovat jumissa liiallisesta makoilusta.
Matala verenpaine. Joku lievä vatsatautipöpö. Mulla oli kerran neljä viikkoa huono olo.
Vierailija kirjoitti:
Vääriä negoja kyllä tulee...testaa uudelleen.
Menkatkin tuli kuitenkin. -ap
Aamuisin voi olla etova olo vaikkei ole raskaana. Minuakin yököttää aamuisin ja jos erehdyn syömään jotakin, niin sitten se vasta huono olo onkin.
Yönaikainen närästys voi ilmetä huonona olona aamulla tai yöllä, jos heräää. Ota närästyslääkettä ja katso auttaako
Mulla ainakin tuo niskajumi aiheuttaa huonon olon aamuisin.
Lisäksi eräät lihaksia rentouttavat lääkkeet tekevät minulle huonon olon.
Vierailija kirjoitti:
Flunssa aiheuttaa myös helposti huimausta ja oksettavaa oloa, kun niskatkin ovat jumissa liiallisesta makoilusta.
Nii. Inhottavaa kylläkin :/ -ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin tuo niskajumi aiheuttaa huonon olon aamuisin.
Lisäksi eräät lihaksia rentouttavat lääkkeet tekevät minulle huonon olon.
Täytyy koettaa tehdä näille niskoille jotain. Fyssarille pääsen vasta marraskuussa.. Ja koitan nukkua toisenlaisella tyynyllä ensyön josko sillä olisi vaikutusta. -ap
Yökkö1 kirjoitti:
Aamuisin voi olla etova olo vaikkei ole raskaana. Minuakin yököttää aamuisin ja jos erehdyn syömään jotakin, niin sitten se vasta huono olo onkin.
Onko sulla selkeää syytä siihen? -ap
Vierailija kirjoitti:
Yönaikainen närästys voi ilmetä huonona olona aamulla tai yöllä, jos heräää. Ota närästyslääkettä ja katso auttaako
Ei kyllä pitäis närästää🤔 -ap
Höh :/