Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamuisin huono olo, mistä voi johtua?

Vierailija
21.09.2017 |

Tätä ollut ärsyttävästi aina välillä ja nyt tän koko viikon. Oon kevyessä flunssassa ties monettako viikkoa ja niskat on vähän jumissa. Iltaisin ennen nukkumaanmenoa syön pari kauraleipää leikkeleen kera. Nukkumaan tulee mentyä 23-00 aikaan, herään 06.30 kun mies lähtee töihin ja sit torkun johonkin max. 9.30 ja nousen ylös.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti syy selviää.

Vierailija
22/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä nestehukka? Mulla ainakin aamuisin huono olo, jos en pidä päivän aikana huolta riittävästä juomisesta. Varsinkin jos on koko yön juomatta. Pidä huolta, että juot päivän aikana sen pari-kolme litraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla on ollut tuollaista etovaa olotilaa aamuisin ja viime viikolla oli vatsa aivan ylösalaisin. Ikää on 60, eli en todellakaan voi olla raskaana.

Vierailija
24/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yönaikainen närästys voi ilmetä huonona olona aamulla tai yöllä, jos heräää. Ota närästyslääkettä ja katso auttaako

Ei kyllä pitäis närästää🤔 -ap

Se närästys kun voi oireilla ainoastaan huonona olona! Mulla oli just tuota, huonoa oloa aamuisin ja joskus heräsin huonoon olon öisinkin. Ei muuta.

Menin lääkäriin, joka heti tajusi, että minulla on närästys, joka oireilee näin ja

sain närästyslääkkeet ja siihen loppui huono olo aamuisin. Yritin selittää, että ei mua närästä, kun ei polta yhtään, niin sanoi, että voi oireilla ainoastaan huonona olona.

Vierailija
25/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yönaikainen närästys voi ilmetä huonona olona aamulla tai yöllä, jos heräää. Ota närästyslääkettä ja katso auttaako

Se närästys kun voi oireilla ainoastaan huonona olona! Mulla oli just tuota, huonoa oloa aamuisin ja joskus heräsin huonoon olon öisinkin. Ei muuta.

Menin lääkäriin, joka heti tajusi, että minulla on närästys, joka oireilee näin ja

sain närästyslääkkeet ja siihen loppui huono olo aamuisin. Yritin selittää, että ei mua närästä, kun ei polta yhtään, niin sanoi, että voi oireilla ainoastaan huonona olona.

Lisäys: Ja tuosta on siis aikaa jo 15 vuotta, kun oli taukoamatta monta viikkoa putkeen huono olo aamuisin.

Välillä harvoin tulee uudelleen ehkä pari kertaa vuodessa, otan närästyslääkkeen heti ja siihen loppuu.

Vierailija
26/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästykseen liittyy myös pahoinvointia. Usein närästys pahenee pitkällään ollessa.

Närästys on erittäin yleistä.

Jos oireet ovat yöllisiä, kannattaa sängyn pääpuolta korottaa asettamalla sängyn jalkojen alle koroke. Makuulle menoa kannatta välttää kolmen tunnin ajan aterioinnin jälkeen.

Vierailija
27/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, syötkö ravintolisiä? Mies ihmetteli joskus jatkuvaa aamuista huonovointisuutta, kunnes tajusi sinkkilisän aiheuttavan sen. Sinkki saattaa siis aiheuttaa hetkellisesti huonon olon.

Vierailija
28/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina aamulla huono olo johtuen eräästä käyttämästäni lääkkeestä. Inkivääri auttaa.

Vierailija
29/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lievä nestehukka? Mulla ainakin aamuisin huono olo, jos en pidä päivän aikana huolta riittävästä juomisesta. Varsinkin jos on koko yön juomatta. Pidä huolta, että juot päivän aikana sen pari-kolme litraa.

Oon juonu sen 2-3 litraa päivän mittaan, yleensä iltaa kohden juominen hiipuu, mutta pitäisi ehkä koettaa juoda vaikka lasillinen ennen maatemenoa. -ap

Vierailija
30/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minulla on ollut tuollaista etovaa olotilaa aamuisin ja viime viikolla oli vatsa aivan ylösalaisin. Ikää on 60, eli en todellakaan voi olla raskaana.

Ootko saanu syytä selville? Mulla ollu vatsaki kipeä koko viikon.-ap

Vierailija
31/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäys: Ja tuosta on siis aikaa jo 15 vuotta, kun oli taukoamatta monta viikkoa putkeen huono olo aamuisin.

Välillä harvoin tulee uudelleen ehkä pari kertaa vuodessa, otan närästyslääkkeen heti ja siihen loppuu.

Mitä valmistetta käytit? Ei kai siitä oo haittaa jos kokeilee vaikka kuuriluontoisesti. -ap

Vierailija
32/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, syötkö ravintolisiä? Mies ihmetteli joskus jatkuvaa aamuista huonovointisuutta, kunnes tajusi sinkkilisän aiheuttavan sen. Sinkki saattaa siis aiheuttaa hetkellisesti huonon olon.

En syö ravintolisiä. Tai no välillä otan tuommoisen Elivo rautavalmisteen, joka sopii herkälle vatsalle, mutta en ole esim.tällä viikolla ottanut sitä ollenkaan. -ap

Vierailija
33/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä valmistetta käytit? Ei kai siitä oo haittaa jos kokeilee vaikka kuuriluontoisesti. -ap

Siis lääkäri määräsi ihan parin kuukauden närästyslääkekuurin. Sitä lääkettä sai vain reseptillä. En nyt millään saa päähäni sitä nimeä. Piti ottaa yks tabletti kerran vuorokaudessa.

Nykyään otan närästykseen siis ihan nestemäistä Gavisconia, jota saa ilman reseptiä. Useimmiten närästelee normaalisti polttaen, mutta pari kertaa vuodessa ilmenee vain huonona olona öisin ja aamuisin. Siihenkin otan Gaviscon ja loppuu heti.

Vierailija
34/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla niskojen jumitus aiheuttaa joskus niinkin rajua pahoinvointia että oksennan.

Vierailija
35/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
36/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
37/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lääkäri määräsi ihan parin kuukauden närästyslääkekuurin. Sitä lääkettä sai vain reseptillä. En nyt millään saa päähäni sitä nimeä. Piti ottaa yks tabletti kerran vuorokaudessa.

Nykyään otan närästykseen siis ihan nestemäistä Gavisconia, jota saa ilman reseptiä. Useimmiten närästelee normaalisti polttaen, mutta pari kertaa vuodessa ilmenee vain huonona olona öisin ja aamuisin. Siihenkin otan Gaviscon ja loppuu heti.

Okei. Täytyy käydä vaikka apteekissa kysymässä jotakin. -ap

Vierailija
38/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla niskojen jumitus aiheuttaa joskus niinkin rajua pahoinvointia että oksennan.

Ohhoh :/ -ap

Vierailija
39/50 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea!

?

Vierailija
40/50 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset