Haluan lapsia, mutta en naista, joka haluaa lapsia
Lapsia haluavat naiset on pelottavia, vaikea tässä iässä sanoa onko hänellä mitään aikeita vielä keskittyä minuunkin lasten tulon jälkeen. Ihanteellisin olisi sellainen nainen, joka ei oikein tiedä, haluaako lapsia. Sellaisella tiedän olevan prioriteetit kohdallaan; parisuhde ja rakkautta. Ei pakonomaista lisääntymistä ja mammuutta.
M36
Kommentit (45)
Mä olen kuvailemasi nainen. Lämmin ja tykkään lapsista, mutta en ole halunnut omia lapsia. Ikävä kyllä olen jo naimisissa samantyyppinen miehen kanssa. Olemme onnellisia :)
Hahhah, joku kiukkunen mammuli käynyt massatykittämässä tähän aiheeseen alapeukkuja, eilen oli alapeukkuja puolet yläpeukuista :D
Vierailija kirjoitti:
Lapsia haluavat naiset on pelottavia, vaikea tässä iässä sanoa onko hänellä mitään aikeita vielä keskittyä minuunkin lasten tulon jälkeen. Ihanteellisin olisi sellainen nainen, joka ei oikein tiedä, haluaako lapsia. Sellaisella tiedän olevan prioriteetit kohdallaan; parisuhde ja rakkautta. Ei pakonomaista lisääntymistä ja mammuutta.
M36
Täällä mä oon ;) tosi mulla on jo yksi, joten enempää ei ole tarve lisääntyä.
Ymmärrän ap.tä. Mäkin haluan miehen joka ei halua omia lapsia mutta hyväksyy puolison aiemman lapsen. On muuten saamarin vaikea yhtälö!
Ja sitten lähteitä kiitos, jos tuollaista väität.