Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lapsia, mutta en naista, joka haluaa lapsia

Vierailija
20.09.2017 |

Lapsia haluavat naiset on pelottavia, vaikea tässä iässä sanoa onko hänellä mitään aikeita vielä keskittyä minuunkin lasten tulon jälkeen. Ihanteellisin olisi sellainen nainen, joka ei oikein tiedä, haluaako lapsia. Sellaisella tiedän olevan prioriteetit kohdallaan; parisuhde ja rakkautta. Ei pakonomaista lisääntymistä ja mammuutta.

M36

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on toisin päin. En halua lapsia, mutta kaikki tapaamani velanaiset ovat jotenkin kylmiä, epätasapanoisia, eläinhulluja, ujoja tai elämänarkoja. Sellainen hauska, lämmin, iloinen, ulospäinsuuntautunut nainen haluaa lähes aina lapsia joko heti tai viimeistään viiden vuoden päästä.

Sun pitäs tavata mun sisko. Ihana ihminen ja tykkää hoitaa mun lapsiani, aina ottamassa niitä hoitoon. Mutta itse ei halua vanhemmaksi. Ei vaan ole koskaan halunnut, ei sen kummempaa.

Uskon, että tällaisiakin veloja on. Taitaa kuitenkin olla niin, että mainitsemani piirteet ovat paljon tyypillisempiä velojen piirissä. Tutkimustenkin mukaan esimerkiksi neuroottisuus ja vetäytyvyys ovat yleisempiä veloilla kuin muilla.

Ja sitten lähteitä kiitos, jos tuollaista väität.

Vierailija
42/45 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuvailemasi nainen. Lämmin ja tykkään lapsista, mutta en ole halunnut omia lapsia. Ikävä kyllä olen jo naimisissa samantyyppinen miehen kanssa. Olemme onnellisia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, joku kiukkunen mammuli käynyt massatykittämässä tähän aiheeseen alapeukkuja, eilen oli alapeukkuja puolet yläpeukuista :D

Vierailija
44/45 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia haluavat naiset on pelottavia, vaikea tässä iässä sanoa onko hänellä mitään aikeita vielä keskittyä minuunkin lasten tulon jälkeen. Ihanteellisin olisi sellainen nainen, joka ei oikein tiedä, haluaako lapsia. Sellaisella tiedän olevan prioriteetit kohdallaan; parisuhde ja rakkautta. Ei pakonomaista lisääntymistä ja mammuutta.

M36

Täällä mä oon ;) tosi mulla on jo yksi, joten enempää ei ole tarve lisääntyä.

Vierailija
45/45 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap.tä. Mäkin haluan miehen joka ei halua omia lapsia mutta hyväksyy puolison aiemman lapsen. On muuten saamarin vaikea yhtälö!