Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan lapsia, mutta en naista, joka haluaa lapsia

Vierailija
20.09.2017 |

Lapsia haluavat naiset on pelottavia, vaikea tässä iässä sanoa onko hänellä mitään aikeita vielä keskittyä minuunkin lasten tulon jälkeen. Ihanteellisin olisi sellainen nainen, joka ei oikein tiedä, haluaako lapsia. Sellaisella tiedän olevan prioriteetit kohdallaan; parisuhde ja rakkautta. Ei pakonomaista lisääntymistä ja mammuutta.

M36

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, joille lapsensaanti menee täyspainoisen parisuhteen edelle, ovat jotenkin infantiileja. Lapsuuden nukkeleikit jääneet pahasti päälle, eikä olla kasvettu aikuiseksi.

Vierailija
2/45 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nainen joka ei  halua lapsia, ei  lisäänny joten miten aattelit ne lapset hankkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, joille lapsensaanti menee täyspainoisen parisuhteen edelle, ovat jotenkin infantiileja. Lapsuuden nukkeleikit jääneet pahasti päälle, eikä olla kasvettu aikuiseksi.

Ai, sinä haluaisit olla naisesi ainut vauva. Onpa kypsää.

Evolutiivisista syistä lapsi on vanhemmilleen kaikki kaikessa. Jos ei näin ole, ei pidä lisääntyä.

Vierailija
4/45 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan mutta en halua lapsia. Aina lykkään sitä vaan ... koskaan ei varmaan tuu hetkeä että sen haluisin. Tai jos vahinko sattuu mut muuten ei kyllä varmaan ikinä.

Vierailija
5/45 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evolutiivisista syistä lapsi on vanhemmilleen kaikki kaikessa. Jos ei näin ole, ei pidä lisääntyä.

Eiköhän tässä ole kyse siitä, että ei haluta naisen muuttuvan vaimosta ja tyttöystävästä pelkäksi äidiksi. Itse olen Vaimo, mieheni on elämäni suurin rakkaus ja me kaksi jäämme, kun lapset lähtevät maailmalle.

Ei niin, että miehestä tulee joku huonekalu, kun lapset syntyy.

Hyvä että ap on tajunnut tämän mahdollisuuden, kun ympärilleen katsoo niin moni ei tajua...

Vierailija
6/45 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toisin päin. En halua lapsia, mutta kaikki tapaamani velanaiset ovat jotenkin kylmiä, epätasapanoisia, eläinhulluja, ujoja tai elämänarkoja. Sellainen hauska, lämmin, iloinen, ulospäinsuuntautunut nainen haluaa lähes aina lapsia joko heti tai viimeistään viiden vuoden päästä.

Vierailija
7/45 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hieman pelottavaa (perverssiä?) että täysipainoinen parisuhde tarkoittaa sinulle, että puolisosi on sinulle vauva. Hyi yök...

Vierailija
8/45 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on toisin päin. En halua lapsia, mutta kaikki tapaamani velanaiset ovat jotenkin kylmiä, epätasapanoisia, eläinhulluja, ujoja tai elämänarkoja. Sellainen hauska, lämmin, iloinen, ulospäinsuuntautunut nainen haluaa lähes aina lapsia joko heti tai viimeistään viiden vuoden päästä.

Sun pitäs tavata mun sisko. Ihana ihminen ja tykkää hoitaa mun lapsiani, aina ottamassa niitä hoitoon. Mutta itse ei halua vanhemmaksi. Ei vaan ole koskaan halunnut, ei sen kummempaa.

Vierailija
9/45 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas ajttelen että näin reilun kolmenkympin iässä vastaan rehellisesti että haluan lapsia, jos kysytään. Miksi pitäisi valehdella?

Eikä se todellakaan tarkoita että laittaisin sen lapsensaannin parisuhteen edelle, kävi miten kävi. Näitä asioita on vaikea etukäteen ennustaa, ja lähinnä olen kiinnostunut tutustumaan mieheen, jolla on samanlaiset ajatukset ja/tai toiveet elämästä yleensä.

Vierailija
10/45 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat varmaan naisen, joka empii asiaa niin pitkään, että ei enää kykene saamaan lapsia. Naistahan sinä et jätä, sillä sinähän halusit tosirakkautta.

Vierailija
11/45 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuista päätellen paljon mammuleita irtokarkkipusseineen päätteiden ääressä :D

Vierailija
12/45 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäs tavata mun sisko. Ihana ihminen ja tykkää hoitaa mun lapsiani, aina ottamassa niitä hoitoon. Mutta itse ei halua vanhemmaksi. Ei vaan ole koskaan halunnut, ei sen kummempaa.

Uskon, että tällaisiakin veloja on. Taitaa kuitenkin olla niin, että mainitsemani piirteet ovat paljon tyypillisempiä velojen piirissä. Tutkimustenkin mukaan esimerkiksi neuroottisuus ja vetäytyvyys ovat yleisempiä veloilla kuin muilla.

Vierailija
13/45 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku perustella, että miksi on väärin yrittää välttää joutumasta sellaiseen ansaan, että mies on vain väline naisen lopullisen unelman täytön (lapsien) saavuttamiseen? Kun ihan oikeasti tällaisia naisia on! Sen jälkeen miestä lähinnä nälvitään, lapsiahan ei siis missään nimessä osaa hoitaa (ei tietenkään kun ei edes saa, tai kaikki on "väärin"), yhdessä ei voida tehdä enää mitään, hoitajia ei voida palkata, jne.

Miksi miehen halut hyvään elämään on huonompia kuin naisten?

Vierailija
14/45 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että tällaisiakin veloja on. Taitaa kuitenkin olla niin, että mainitsemani piirteet ovat paljon tyypillisempiä velojen piirissä. Tutkimustenkin mukaan esimerkiksi neuroottisuus ja vetäytyvyys ovat yleisempiä veloilla kuin muilla.

Noh, 40 % vanhemmista on pahoinpidellyt lapsiaan, että varmaan on "muutama" lipsahtanut sinne lisääntyneidenkin joukkoon.

Vierailija
15/45 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku perustella, että miksi on väärin yrittää välttää joutumasta sellaiseen ansaan, että mies on vain väline naisen lopullisen unelman täytön (lapsien) saavuttamiseen? Kun ihan oikeasti tällaisia naisia on! Sen jälkeen miestä lähinnä nälvitään, lapsiahan ei siis missään nimessä osaa hoitaa (ei tietenkään kun ei edes saa, tai kaikki on "väärin"), yhdessä ei voida tehdä enää mitään, hoitajia ei voida palkata, jne.

Kun näkisikin yhdenkään miehen, jonka mielestä lapselle voi palkata hoitajan ja joka myös hommaa sen hoitajan eikä odota naisen sitä tekevän. Pienelle lapselle yhtäkkiä kotiin tuleva vieras, jonka kanssa jää yksin, voi olla pelottavaa ja aiheuttaa huutopaniikin. Kyllä se ainakin omia lähtöhaluja vähentää.

Vierailija
16/45 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun näkisikin yhdenkään miehen, jonka mielestä lapselle voi palkata hoitajan ja joka myös hommaa sen hoitajan eikä odota naisen sitä tekevän. Pienelle lapselle yhtäkkiä kotiin tuleva vieras, jonka kanssa jää yksin, voi olla pelottavaa ja aiheuttaa huutopaniikin. Kyllä se ainakin omia lähtöhaluja vähentää.

Mä en saanut hoitaa mun lasta itsenäisesti, koska sen äiti oli koko ajan komentamassa, tärkeilemässä ja määräämässä. Kaikki, siis KAIKKI oli väärin. Sä kuulostat ihan siltä. Ehkä oletkin. Mitätöinnin mestari.

Vierailija
17/45 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa vaan lapsia niin ottakoon miehen joka haluaa vaan seksiä.

M

Vierailija
18/45 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa vaan lapsia niin ottakoon miehen joka haluaa vaan seksiä.

M

no näitähän on

Vierailija
19/45 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika vanha isäksi.

Vierailija
20/45 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia haluavat naiset on pelottavia, vaikea tässä iässä sanoa onko hänellä mitään aikeita vielä keskittyä minuunkin lasten tulon jälkeen. Ihanteellisin olisi sellainen nainen, joka ei oikein tiedä, haluaako lapsia. Sellaisella tiedän olevan prioriteetit kohdallaan; parisuhde ja rakkautta. Ei pakonomaista lisääntymistä ja mammuutta.

M36

Suurin osa lapsiahaluavista naisista on ihan tavallisia naisia.

Tai siis... voi olla että olet vähän herkkä. Että et kestä ajatusta kilpailusta vauvan kanssa. Äidin täytyy vähän seota, mietipä omalle kohdalle. Mieti jos itse olisit yhtäkkiä raskaana ja synnyttäisit ja sitten jäisit himaan imettämään ja pukemaan kuravaatteisiin sitä rääkyvää puhumatonta broileria. Sun pitäisi osata vastata oikea-aikaisesti broilerin kontaktiin juuri sopivan haastavalla mutta turvallisella tavalla, tietää alitajuisesti aina missä se on, onko se väsynyt, nälkäinen, kuumissaan, kylmissään, hermostunut, tylsistynyt, ylirasittunut, yksinäinen, ja haluta tehdä jotain broilerin hyväksi... Siitä huolimatta että broileri puree ja huutaa eikä anna nukkua. Niin... Voi olla että siitä ei perusinsinöörin aivoilla selvitä, sori nyt, vaan se vaatii vähän poikkeavia hermoratoja. Siksi et tule löytämään naista joka haluaa lapsia mutta on sun kannalta helppo ja jolla on samat prioriteetit kuin sulla. Voit kyllä löytää naisen, joka haluaa lapsia ja haluaa hoitaa ne hyvin, mutta joka yrittää siinä samalla muistaa, että parisuhdetta ei voi välillä elvyttämättä syödä loppuun. Kyllä se silti voi aivan hyvin vaatia sen, että sillä aikaa kun vaimon aivot pyörii niiden lasten ympärillä, sun aivojen täytyy pyöriä koko perheen ympärillä vaimon puolestakin ja samaan aikaan ymmärtää, että kaikki on väliaikaista.