Hävettääkö teitä joku tietty ostos kaupassa?
Jostain syystä mua hävettää yösiteet, makkarat ja pakastepizzat. Joskus oluet.
Kommentit (41)
Mä olen punkero, ja se vaivaa mua kovasti, en ole sinut itseni kanssa. Herkkuja en juurikaan syö. Mieheni taas on kauhia herkkuhiiri. Jos hän on iltavuorossa töissä, pistää mulle usein perjantaisin listan, että hakisin viikonloppuherkkuja hälle kaupasta.
Nolottaa mennä kassalle sitten korissa pelkästään limpparia, sipsiä, suklaata, keksiä ja lihiksiä. Tekis aina mieli kiljua että ei nää mulle oo, oikeesti!!!
Liukuvoide. Nolo. Ostan aina ison kärryn ruokaa ja piilotan sen sekaan
Ei nolota mikään. Ja kassa aina mun kohdalla kuittailee ostoksistani. Mut hei, ne on ihmisiä ne kassat eikä viiden minuutin jälkee enää muista mitä joku osti.
Nuorempana hävetti kuukautissuojien ostaminen, enää ei kylläkään. Joskus töissä joutuu ostamaan inkotenssisuojia potilaille, ne ehkä hävettää. Ei ole kivaa, jos joku luulee, että itse tarvitsen niitä. Olen kuitenkin vasta pari kymppinen. Kondomien osto myös hävettää jonkin verran, mutta voin kyllä niitäkin ostaa, mutta muu ehkäisy käytössä nykyisin.
Jostain syystä kainostelen alkoholittoman oluen ostamista. Joskus juon sitä pullollisen.
Minua hävettää jos ostosten joukossa ei ole yhtään kasviksia ja hedelmiä. Joskus vaan käy niin että olen ostanut kerralla enemmän ja sitten kun olen kaupassa en tarvitse niitä lisää. Mietin että mitähän muut ajattelevat kun korissa ei ole yhtään kasvista.
Se jos satun ostamaan samalla kertaa normaalia enemmän herkkuja ja kasvikset puuttuu. Kasviksia on kyllä aina reilusti kotona mutta ei se kassa tiedä :)
Mua hävettää kun mies ostaa aina joskus läpällä Jallun tai vastaavan lehden.
Mun on aina välillä pakko saada makkaraperunoita. Jostain kumman syystä mies saa aina kunnian hakea sen HK blööön ja ranet!
Ei hävetä mikään. Ei edes inkotenssisuojat, joita työn puitteissa joskus pitää ostaa. Ihan sama mitä muut ajattelevat ostoksistani. Valtaosa ei varmasti ajattele niistä mitään. En minä ainakaan muiden ostoksia pohdi.
Se oli 1995 tai 1996 kun jouduin ostamaan siteitä yhdestä kaupasta. Sen jälkeen en ole siinä kaupassa kehdannut käydä.
Siteet ja tamponit, koska käytän niitä mahdollisimman imukykyisiä suuren vuotomäärän vuoksi. Ei muuten hävettäisi joku terveyssiteiden osto, mutta kiva seisoa siinä kassajonossa kun kaikki voivat nähdä ostoksistani että kärsin voimakkaasta kuukautisvuodosta. Niissä tamponeissakin kun lukee aina jotain "super plus".
Onpas täällä epävarmoja ihmisiä, kun pitää miettiä, mitä muut ajattelevat ostoksista. Voin kertoa, että aika harva edes kiinnittää huomiota toisten ostoksiin, saati analysoi niitä suuremmin. Kassaa ei ainakaan kiinnosta niitä pohtia. Hän ei enää seuraavan kohdalla muista mitä edellinen osti ellei kyse ole jostain todella poikkeuksellisesta asiasta.
Lihapullat, kiusaukset ym. einekset.