Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettääkö teitä joku tietty ostos kaupassa?

Vierailija
20.09.2017 |

Jostain syystä mua hävettää yösiteet, makkarat ja pakastepizzat. Joskus oluet.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävetti viimeksi jonossa kun tajusin että hihnalla oli vessapaperia, vessanraikastin ja viemärinavaaja, taisi siinä olla maitokin, mutta en just silloin tarvinnut muuta.

Vierailija
22/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun kärry on täynnä punalappuisia tuotteita niin alkaa vähän hävettää. Köyhä olen, mutta en niin köyhä etten voisi normihintaisiakin ostaa. Toisaalta eipä mene ruokaa haaskuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen hävettää kuukautissuojat ja intiimipyyhkeet. Yritän piilottaa niitä muiden ostosten joukkoon ja asettaa hihnalle siten ettei näy muille jonossa oleville.

Vierailija
24/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siteet ja tamponit, koska käytän niitä mahdollisimman imukykyisiä suuren vuotomäärän vuoksi. Ei muuten hävettäisi joku terveyssiteiden osto, mutta kiva seisoa siinä kassajonossa kun kaikki voivat nähdä ostoksistani että kärsin voimakkaasta kuukautisvuodosta. Niissä tamponeissakin kun lukee aina jotain "super plus".

Ja kaikkihan varmasti kassajonossa lukevat toisten sidepaketteja :D

Vierailija
25/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punalappuiset ruoat.

Vierailija
26/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä nolotti kuukautissuojien osto. Nyt (30+ ikäisenä) ei hävetä mikään ostos. Kaikki tietävät, että naisilla on kuukautiset, joten täysin luonnollista ostaa niihin suojia. Muuten en edes keksi, mikä tuote voisi olla nolo ostaa. 

Vierailija
27/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettää jos ostosten joukossa ei ole yhtään kasviksia ja hedelmiä. Joskus vaan käy niin että olen ostanut kerralla enemmän ja sitten kun olen kaupassa en tarvitse niitä lisää. Mietin että mitähän muut ajattelevat kun korissa ei ole yhtään kasvista.

Sama juttu!

Vierailija
28/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei hirveesti nolota oikein mikään sellainen jota pitää ostaa, siis sillä tavalla että se jäisi ikinä vain nolotuksen takia ostamatta.

Jos jostain syystä joskus pitäisi ostaa kondomeita tai liukuvoidetta (en ole vielä koskaan ostanut), niin ehkä nolottaisi vähän, koska olen ruma ja vielä neitsyt eli seksi on mulle edelleen vieras asia. Jos ostaisin jotain seksijuttuja, niin miettisin että ajatteleekohan kassa, että "ai tuoko muka harrastaa seksiä, ei uskoisi" tms.

Joskus vähän nolottaa meikkien ostaminen, tai niiden katsominen ylipäätään, kun tuntuu etten "saisi kuvitella itsestäni liikoja", että ne meikit minuun muka mitään tehoaisivat.

Vierailija
29/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa marketissa ei ole edes myytävänä tuotetta, jonka ostaminen hävettäisi. Jossain seksiliikkeessä voisi olla eri asia, jos kovin erikoista tuotetta pitäisi ostaa.

Vierailija
30/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kassalla vasta huomaan, että kaikki ostokset on jotain rainbowta tai pirkkaa, olen pihi mutta en jaksa seurata kauppojen tarjouksia ja sitten päädyn aina näihin...

Vierailija
31/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt vielä, että ette ilkeä ostaa tavaratalosta naisten alusvaatteita ettekä kuukautissuojia, varsinkin jos kassalla on nuori mies tai poika!

Minun tätini ei aikoinaan ilennyt mennä ostamaan lapselleen pottaa, vaan äitini vanhempana joutui ostamaan sen! Täti avioitui ja sai lapsen jo parikymppisenä eli taisi olla vielä aika lapsellinen.

Vierailija
32/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää ostaa nikotiinipurkkaa tai -pastilleja, vaikka enemmänkin varmaan olisi syytä olla ylpeä, että on päässyt syöpäkääryleistä eroon!

Vierailija
33/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei hirveesti nolota oikein mikään sellainen jota pitää ostaa, siis sillä tavalla että se jäisi ikinä vain nolotuksen takia ostamatta.

Jos jostain syystä joskus pitäisi ostaa kondomeita tai liukuvoidetta (en ole vielä koskaan ostanut), niin ehkä nolottaisi vähän, koska olen ruma ja vielä neitsyt eli seksi on mulle edelleen vieras asia. Jos ostaisin jotain seksijuttuja, niin miettisin että ajatteleekohan kassa, että "ai tuoko muka harrastaa seksiä, ei uskoisi" tms.

Joskus vähän nolottaa meikkien ostaminen, tai niiden katsominen ylipäätään, kun tuntuu etten "saisi kuvitella itsestäni liikoja", että ne meikit minuun muka mitään tehoaisivat.

Tulipa surullinen olo:( Älä kuule anna kenenkään kävellä sun yli, ei täällä kukaan ole niin paskantärkeä tai voi kuvitella olla parempi kuin muut!

Vierailija
34/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkimakkara

Vierailija
35/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimipesuaine ja liukuvoide.

Vierailija
36/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen Lenkki kirjoitti:

Lenkkimakkara

Joskus täytyy tuoda miehelle lenkkiä ja/tai nakkeja. Ei ihan lempiostos. Myös einekset on ehkä vähän noloja. En itse juuri mitään laatikoita/kiusauksia syö. Joskus ostan pakastepizzan ja tunnen itseni jotenkin juntiksi.

Vierailija
37/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenataan molemmat miehen kanssa ja ruoka on sen mukaista. Joskus hävettää lapata hihnalle rahkaa rahkan perään. Ajattelen kassan miettivän, että taas jotai ylimielisiä wannabe urheilijoita.

Vierailija
38/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vaatteet ja hajuvedet joita ostan silloin tällöin. Olen hetero mies. Suurin osa myyjistä selvästi luulee että ostan lahjaksi jollekin.

Vierailija
39/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä katsoo omia ostoksiaan sillä silmällä, että onpas taas epäterveelliset ruuat tms. Mutta en muista itse koskaan katsoneeni kenenkään muun ostoksia muuten kuin joko niin, että muistaa unohtaneensa ostaa juuri sitä mitä edellisellä on tai sitten kiinnostuneena, että mitäköhän tuo on (esim. joku jännän näköinen paketti).

Vierailija
40/41 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehelle ostanut partavaahtoa, silloin hetken mietin, että luuleekohan kassa että ajelen oman partani. 

t. nainen