Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pkseudun bussilakko alkaa 03.00

Vierailija
20.09.2017 |

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005376273.html

Mitä hittoa?! Mun pitäisi lähteä töihin 5.30. Mistä mä saan tietää tähän hätään, että onko kulkemani reitti Nobinan liikennöimä? yms.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Kulkisiko teillä bussilakon uhreilla mahdollisesti joku kaukoliikenteen bussi edes suurinpiirtein samaa reittiä?

Mun äiti käytti joskus Porvoon liikenteen busseja, kun oli silloisen HKL:n bussit lakossa. Maksaa toki enemmän, mutta edullisempaa kuin taksi.

Jep, samaa olen tehnyt. Tossa listalla oli paljon metron liityntälinjoja. Siis niitä jotka ajaa metroasemalta asuinalueille. Eli varmaan suurin osa pääsee kävellen. Meilläkin se on helpointa. Onneksi ei ole luvatttu kaatosadetta.

Vierailija
22/31 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen liikenne toimii hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi mielessä, että episodi jonka takia lakko on, olisi jotenkin muuten hoidettavissa. Onko tuo oikea syy isoon lakkoon jonka vaikutus koskee asiakkaita enemmän kuin firmaa.

Vierailija
24/31 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi mielessä, että episodi jonka takia lakko on, olisi jotenkin muuten hoidettavissa. Onko tuo oikea syy isoon lakkoon jonka vaikutus koskee asiakkaita enemmän kuin firmaa.

Eipä työntekijöillä ole muuta vaihtoehtoa. Työnantajan kanssa ei voi neuvotella millään tavalla.

He uhkailevat työntekijöitään ja käyvät jopa käsiksi luottamusmiehiin.

Vierailija
25/31 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis huomatkaa, että myös länsimetroa koeajetaan taas huomenna.

Vierailija
26/31 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen taas kyseessä Nobina, ja yllättäen lakkoilmoitus tulee vaan tunteja ennen. Viimeksi kun näin kävi, kannoin sairasta lasta kolme kilsaa kotiin sateessa, lakko alkoi sillä aikaa kun olimme lääkärissä.

Vierailija
27/31 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä kökötti kumpikin bussi jolla teini kulkee lukioon, n.23km/suuntaansa.

Huokaus.

Tuohan on vielä polkupyörällä kuljettavissa. Tai pääsisikö pyörällä jonkin toisen bussin reitille?

Vierailija
28/31 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi koskee vain skutsissa ajavien bussien linjoja. Metro (ei länsi-), junat ja ratikat kulkee normaalisti.

Vierailija
29/31 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi koskee vain skutsissa ajavien bussien linjoja. Metro (ei länsi-), junat ja ratikat kulkee normaalisti.

Koskee valtaosaa metron liityntäliikenteestä

Vierailija
30/31 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Kulkisiko teillä bussilakon uhreilla mahdollisesti joku kaukoliikenteen bussi edes suurinpiirtein samaa reittiä?

Mun äiti käytti joskus Porvoon liikenteen busseja, kun oli silloisen HKL:n bussit lakossa. Maksaa toki enemmän, mutta edullisempaa kuin taksi.

Mulla ei, kattelin niitä jo. Lähinnä lentokenttälinjoja, nekin on epävarman vaihdon takana.

Mulla olisi juna vaihtoehto.. Ensin kävelen yhdelle juna-asemalle 3 kilsaa ja sitten toisessa päässä 5 kilsaa. Sama toisinpäin. Nyt kipinkapin nukkumaan, että voi herätä öö, kolmelta-neljältä kävelemään.

Tulee rokulipäivä, ellei pomo kyysää. Hän asuu kymmenen kilsan päästä musta, mutta suostuuko koukkaamaan. Selvinnee aamuyöstä.

Ap

Ei kannata olla niin avuton. 3 km pyörällä (15 min), pyörä junaan ja 5 km polkien (20 min).

Vierailija
31/31 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Mulla ei, kattelin niitä jo. Lähinnä lentokenttälinjoja, nekin on epävarman vaihdon takana.

Mulla olisi juna vaihtoehto.. Ensin kävelen yhdelle juna-asemalle 3 kilsaa ja sitten toisessa päässä 5 kilsaa. Sama toisinpäin. Nyt kipinkapin nukkumaan, että voi herätä öö, kolmelta-neljältä kävelemään.

Tulee rokulipäivä, ellei pomo kyysää. Hän asuu kymmenen kilsan päästä musta, mutta suostuuko koukkaamaan. Selvinnee aamuyöstä.

Ap

Ei kannata olla niin avuton. 3 km pyörällä (15 min), pyörä junaan ja 5 km polkien (20 min).

Ruuhka-aikaan ei pyörää saa ottaa junaan lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi