Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevätvauva 2019

Vierailija
20.09.2017 |

Ketkä suunnittelee samaa? Vuoden päästä siis alkaa yritys.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi vauvakuumeilija :) Olen jo kauan kärsinyt vauvakuumeesta, mutta olen ajatellut, että käyn ensin koulut loppuun. Ensi vuonna alkaakin viimeinen vuosi, joten silloin olisi hyvä aika aloittaa yrittäminen. Itse olen vasta 20-vuotias, mutta olen aina halunnut paljon lapsia. Mies on 25v ja vakkaritöissä :) Asumme tällä hetkellä kolmiossa ja muutaman vuoden kuluttua pääsemme muuttamaan omakotitaloon maalle :)

Olen syönyt e-pillereitä noin 3 vuotta ja tämän hetkisen levyn jälkeen aion lopettaa, ja käyttää hormonitonta ehkäisyä jonki aikaa :)

Vauva vuodelle 2019 kuulostaa siis meille sopivalta :)

Vierailija
22/37 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihmisillä liikaa aikaa, jos pystyvät noin paljon etukäteen suunnittelemaan ja miettimään jotain raskautta.

Juu parempi tehdä vaan vahinkolapsia ilman suunnittelemista.

Tämä👆! Parempi kai se suunnitella on.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo yritys käynnissä. Viime viikolla todettiin keskeytynyt keskenmeno 😢 pahoin "pelkään" että keväälle 2019 menee la kun hormonit on sekaisin eikä meillä tuo raskautuminen mitään helppoa ole, kun esikoisenkin kanssa meni lähes vuosi.

Vierailija
24/37 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit jätetty pois ja nyt odotellaan kuukautisia. Alamme yrittämään ensimmäostä lastamme tänä keväänä. Olen 26-v ja mies reilu 30. Toivottavasti saataisiin tämä ketju aktiiviseksi. :)

Vierailija
25/37 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä "annetaan haikaran tulla" alkuvuodesta 2019 alkaen. Käytännössä huhtikuun loppupuolella alkaa petipuuhat. Entuudestaan vuonna 2016 syntynyt. Olen innoissani, mutta kauhuissani samaan aikaan - oksensin nimittäin hyvin paljon raskauden aikana, tiputukseen asti.

Olisiko kiinnostusta perustaa salaista Facebook-ryhmää, jossa käytäisiin kaikkea aiheeseen liittyvää keskustelua?

Vierailija
26/37 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suunnitteli raskautta niin että vauva syntyisi 2019, mutta olenkin jo nyt raskaana, eli la lokakuussa. Vain vuosi edellisestä vauvasta...

Vierailija
27/37 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon lokakuun vauvasta! Teillä tuleekin sitten olemaan pari vuotta aika haipakkaa :)

Vierailija
28/37 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä myös yksi, jolla haaveissa vauva vuodelle 2019. Ollaan ajateltu, että heinäkuussa jätetään ehkäisy pois.

Aiemmat lapset on syntynyt 2011 ja 2013 niin nyt olisi jo aika kolmannelle. <3

Hirveä hinku olisi jo aloittaa yrittäminen, mutta ollaan päätetty, että nautitaan kesä vielä täysin voimin. :)

Jos joku Facebook - ryhmä on tai tulee, niin mielelläni liittyisin myös.

Vierailija
29/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi, jolla toiveissa vauva keväälle/kesälle 2019. Häät on heinäkuussa, jonka jälkeen on tarkoitus jättää ehkäisy pois. Olen vauvakuumeillut varmaan koko ikäni, joten ihanaa, kun vihdoin lähestyy se hetki, kun ehkäisyn voi jättää pois! :) Mikäli jotain salaista Facebook-ryhmää perustetaan, niin olen kiinnostunut liittymään! Olisi niin ihanaa päästä juttelemaan ahkerasti vauvajutuista. :)

Vierailija
30/37 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin nimenomaan salaisesta Facebook ryhmästä kiinnostunut. Kesän jälkeen aletaan yrittäminen mutta suunnittelut on jo tarkkaan tehty. Meillä entuudestaan yksi lapsi ja nyt toinen toiveissa

Vierailija
31/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis kans kiinnostusta facebook ryhmästä :) meilläkin vauva haaveilla vuodelle 2019 <3

32/37 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei hirveesti suunniteltu vauvaa, vaikka pieni haave ollu mulla, että jos vielä saisi ainakin yhden. Meillä ei oo ehkäsyä ollu ollenkaa, kun ei sovi mikään. Nyt sit on pieni kutina, että saattais olla salamatkustaja matkassa, jännät ajat käsillä.

Vierailija
33/37 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haaveilette vauvasta? Ilman lapsia olisi paljon helpompaa.

Vierailija
34/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti niitä raukka parkoja jotka ovat eka lastentarhassa töissä, sitten äitiys "lomalla" ja sitten lastentarhassa ja töiden jälkeen äitinä illan. Ei käy kateeksi!!!

Vierailija
35/37 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, piinapäivät menossa. Kesäkuun puolessa välissä vahvistuu, että tuleeko helmivauva. Olisiko muita salaisesta vauva2019-FB-ryhmästä kiinnostuneita?

Vierailija
36/37 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laskettu aika huhtikuun alussa. Toivotaan että kaikki menee hienosti ❤ Ensimmäinen lapsi meille tulossa ja pitkään yritetty.

Vierailija
37/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varautua kannattaa kaikkeen, mutta se on todella yksilöllistä. Itse söin pillereitä 12 vuotta, lopetin heinäkuussa ja nyt raskaana. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan