Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on pakko olla tiukka pipo, koska heti jos hellitän tapahtuu kauheita!!

Vierailija
05.04.2006 |

Välillä olne kateellinen ihmisille, jotka ovat tosi boheemeja ja hoitelevat asioita antaa mennä omalla painollaan -tyyliin. Olen huomannut poikkeuksetta, että jos minä ikuinen huolehtija vähänkin relaan, seuraa siitä kaaos ja pitkät jälkiseuraamukset. Siis mun on pakko koko ajan pingottaa, koska elämä menee mullin mallin, jos otan rennosti. Tässä pari esimerkkiä:

- rento työkaverini ei koskaan katso bussiaikataulua, kun menee hoitamaan yhtä työpaikan asiaa toisaalle kokoukseen, tein saman ja myöhästyin kokouksesta ja sillä välin päätettiin asia, jota minun olisi ollut syytä hoitamassa ja sain valtavasti jälkityötä. Vaikka olen hirveä pilkun viilaaja tämä tapasu muistetaan ja olen hutiluksen maineessa. Tuskin etenen työssäni mihinkään.

- olin mieheni kanssa yhden ainoan kerran varhain keskeytetyssä yhdynnässä ei ovulaation aikaan, tulin raskaaksi, olimme onnellisia kuitenkin raskaudesta, suht iso seuraamus

- istuin harvoin tapaamieni sukulaisten kanssa rennosti iltaa ja luotin siihen että lapset pärjäävät siinä pihalla temmeltäessään kuten muidenkin lapset, vaikka en vieressä vahdikaan. Kohta kuului kamala parku, ja verinen tenava juoksi luoksemme. Käsi oli jäänyt erään painavan oven väliin kyynärpän yläpuolelta ja verta tuli kamalasti. Oven reunat olivat kuin sakset. Heinäkuun helteessä saikin taas olla tarkkana, etti haava tulehdu, uimaan ei sinä kesänä enää päästy.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän