Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yläluokkaiset, miten suhtaudutte alempiin luokkiin kuuluviin ihmisiin.

Vierailija
20.09.2017 |

Itse suhtaudun säälien ja hieman halveksuen. En mm. tervehdi alempiluokkaisia ihmisiä. No, onhan se niin etteivät kaikki voi pärjätä elämässä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varaa,  sem verran, ettei minulla ole mitään erityistä tarvetta halveksia ketään. Yritän olla kaikkia kohtaan, jos en nyt aina erinomaisen huomaavainen, niin ainakin (viileän) asiallinen.

Vierailija
2/6 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisena 18 000 vuotta vanhan aatelissuvun jäsenenä halveksin kaikkia, mutta kaikista eniten ihan paskojen trollausten kyhääjiä. Tämä koskee sinua, ap. Kyhäelmäsi kuului tämän palstan, jossa on jo valmiiksi surkea taso, alimpaan kahteen prosenttiin.

Toisin sanoen taidan ruoskituttaa sut, mokoma jonne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitenkäs toimisit minun kohdallani? Olen surkeasta junttiperheestä, mt ongelmaiset vanhemmat, väkivaltaa, kaltoinkohtelua ja huonot eväöt elämään (mm koulutusta halveksittiin ja koulutettuja pidettiin huijareina). Minun koulutustani ei tuettu, yritettiin vaan pakottaa talouskouluun kun naisista nyt ei mihinkään ole.

Minä kuitenkin menin väkisin lukioon, maksoin kirjat työlläni itse, ja väkisin yliopistoon, oton lainaa ja tein töitä. Urallani painoin duunia raivopäisesti ja nyt olen johtaja isossa organosaatiossa ja mulla on paljon alaisia ja vastuuta. Olenko rupusakkia vai en sinun silmissäsi?

(Oms vastaus; olen rupusakkia; surkeista lähtökohdistaan ei pääse kokonaan eroon koskaan, ja lapsuuden laiminlyönti ja kurjuus vaikuttaa läpi elämän.)

Vierailija
4/6 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon alaluokkaa. Ei mua oo pakko tervehtiä, mutta varo mitä päästät suustas, voi tulla pää kipeeks.

Vierailija
5/6 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saman hajuista paskaa yläluokkaisetkin vääntävät kullattuun pönttöönsä kuin muutkin.

Vierailija
6/6 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluokalla tapasin harvemmin alemmilla luokilla olevia ihmisiä. Yläaste oli aivan eri paikassa kuin ala-aste.