Oletko sitä mieltä, että vanha fontti tulisi palauttaa?
Ilmeisesti tänään vaihtui vauva.fi palstan fontti. Mielestäni vanha oli parempi.
Kommentit (16)
pitäisi palauttaa. kun aamulla luin palstaa luulin että silmissä on jotain vikaa.
ai tässä piti äänestää, en huomannut. sori. on tullut vähän kaljaa taas otettua.
Luulin että näytössäni on jotain vialla, mutta on siis vain palstan "uudistus". Käy silmiin nuo kirjaimet, ihan kuin lukisi huonosti painettua sanomalehteä.
Tämä on jotenkin kova ja pistävämpi, pienempi. Vanha takas jo!
Up, lisää ääniä ja kommentteja tähän, ehkä ylläpito näkee tämän. Toisaalta ei ylläpitoa ole koskaan muutenkaan kiinnostanut meidän kantamme.
Tosi hankalalukuinen on uusi fontti.
Vierailija kirjoitti:
Joo, minulla sattuu silmiin, kun luen. Fontin yläosa on "rosoinen", mikä tekee lukemisesta epämiellyttävää. Vanha oli miellyttävä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, minulla sattuu silmiin, kun luen. Fontin yläosa on "rosoinen", mikä tekee lukemisesta epämiellyttävää. Vanha oli miellyttävä!
Lisäksi tietyt kirjaimet, kuten e ja t jostain kumman syystä lihavoituvat automaattisesti. Häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
pitäisi palauttaa. kun aamulla luin palstaa luulin että silmissä on jotain vikaa.
Mä luulin, että mun koneessa on jokin viirus tai jokin esto päällä, ettei näy kuin alkeellinen versio palstasta. Näyttää jotenkin lapselliselta fontilta. Vanha fontti oli "skarpimpi" lukea.
Saisivat vaihtaa takaisin vanhan fontin, ei tätä silmät kestä kauan tihrustaa.
Eikö ne testaile näitä "uudistuksia"?
Lämäsevät vain vaihdon ja porukka hankkikoon uudet silmälasit tai poistukoon sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että näytössäni on jotain vialla, mutta on siis vain palstan "uudistus". Käy silmiin nuo kirjaimet, ihan kuin lukisi huonosti painettua sanomalehteä.
Todellakin! Ihan kuin muste loppumassa. Vanha fontti oli selvempirajainen silmiin.
Miksi tää on mun mielestä parempi kuin entinen?
Vielä up. Jos vaikka 100 ääntä edes saataisiin. Ihme, ettei ole mennyt alas tämä ketju.
fontti näyttää mulla täysin samalta ku ennenkin. kännykälläkö te muut pläräätte, siihen tullu joku mobiiliuudistus vai?
Vierailija kirjoitti:
fontti näyttää mulla täysin samalta ku ennenkin. kännykälläkö te muut pläräätte, siihen tullu joku mobiiliuudistus vai?
Itse olen tietokoneella ja kyllä fontti on muuttunut.
Antakaa kruunu tälle kyselylle!