Vieraat jotka puhelimensa soidessa ryntäävät isäntäväen makkariin puhumaan
Onko kokemusta? Mulla on paristakin ja en pidä siitä.
Kommentit (13)
No eipä ole kokemusta.... Meillä on makkarit eri kerroksessa ja lapsiporti välissä.
Mä en ees tajua, miksi puhelimeen on vastattava, jos ollaan kylässä. Joo, joo lapset soittaa. Mut, miks sitä puhelinta pitää vahdata koko ajan? Ihan kiva kutsua porukkaa kylään, jos ens kerralla kutsuisi vaan pelkät puhelimet.
Ei mua haittaa. Makkarin ovi on auki eikä se ole kiellettyä aluetta vieraillekaan.
^^^ En olekaan sen jälkeen kutsunut. ap
Anteeks. En tarkoittanut olla töykeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa. Makkarin ovi on auki eikä se ole kiellettyä aluetta vieraillekaan.
Makkari on kyllä ainakin meillä yksityisaluetta. En halua sinne vieraita kyyläämään paikkoja.
Makkariin ei todellakaan mennä puhumaan puheluita. Ei siellä mitään salaista ole, mutta silti, parille ihmiselle olen huomauttanut tästä.
Jos vieras on niin töykeä että yrittää mennä makkariin puhumaan niin oon mä yhtä töykeä ja huomautan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makkari on kyllä ainakin meillä yksityisaluetta. En halua sinne vieraita kyyläämään paikkoja.
Me maataan aina vieraiden sängyssä, sohvalla/keittiössä hirveetä pönötystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me maataan aina vieraiden sängyssä, sohvalla/keittiössä hirveetä pönötystä
Siis vieraiden kanssa sängyssä
Saako muualle mennä silti? Eteiseen?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ees tajua, miksi puhelimeen on vastattava, jos ollaan kylässä. Joo, joo lapset soittaa. Mut, miks sitä puhelinta pitää vahdata koko ajan? Ihan kiva kutsua porukkaa kylään, jos ens kerralla kutsuisi vaan pelkät puhelimet.
Minä ainakin vastaan puhelimeen kylässä, jos minulla on tylsää. Sori siitä. En ole kyläilijätyyppi.
Älä kutsu sitten kylään ihmisiä. Piste.