Onko täällä fontti vaihtunut?
Kommentit (67)
Ja pienentynyt? Pitää hankkia rillit.
Miksi jumalauta uudistetaan uudistuksen vuoksi?! Jos entinen on hyvä niin antaa olla uudistamatta.
Juu. Minulla ainakin näyttää jotenkin suttuiselta. Joihinkin kirjaimiin tulee tuollaisia möykkyjä.
Käy silmiin tämä uusi tyyli täällä. Ihmettelen myös miksi väkisin pitää tehdä muutoksia?
Pelkäsin että oma näkö heittelee. Taivas varjele.
Jaa, minä tykkään! Olen kyllä pädillä, voiko vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä tykkään! Olen kyllä pädillä, voiko vaikuttaa?
Näköjään vaikuttaa. Puhelimella näytti ihan hyvältä, mutta läppärillä (chrome) hirveää suttua.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Minulla ainakin näyttää jotenkin suttuiselta. Joihinkin kirjaimiin tulee tuollaisia möykkyjä.
Samoin. Kävin pesemässä silmälasitkin kunnes luin tämän aloituksen 😌👓
Tämä sivusto selvästi yritetään lopettaa, mutta ilmeisesti sitä ei voi perusteettomasti tehdä. Karkotetaan käyttäjät näillä hirveillä uudistuksilla ja sitten lopetetaan sivusto sillä perusteella, ettei ole kävijöitä.
Näyttää tosi pahalta myös isolla näytöllä pöytäkoneella. Fontti kummallisesti pikselöityy. Puhelimella luettuna on muodoltaan selkeä, mutta luettavuutta haittaa liian harva kirjainväli suhteessa liian pieneen riviväliin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sivusto selvästi yritetään lopettaa, mutta ilmeisesti sitä ei voi perusteettomasti tehdä. Karkotetaan käyttäjät näillä hirveillä uudistuksilla ja sitten lopetetaan sivusto sillä perusteella, ettei ole kävijöitä.
Just näin, palstaa on ajettu alas kaksi vuotta ja viimeiset puoli vuotta etenkin oikein urakalla! YP yrittää tehdä tästä mahdollisimman surkean palstan: ulkoasu kamala, nyt ei tekstistäkään saa selvää, 30 % kaikista viesteistä poistuu, nuo typerät kruuuuuunut, yösulku jne.
On, luulin jo että silmissä heittää :D
Mä sain pienentää näyttöä 160% -> 120 % ja ihan hyvin näkyy vieläkin. Tekstejä helpompi lukea.
Taas hyvän vanhan sanonnan paikka: Älä korjaa jos ei ole rikki.
Saan päänsärkyä. Vanha fontti takaisin.
On, ja avausviestissä ihan älytön kirjainväli??? HYI!!