Kysymys palstan miehille: Oletteko opettaneet naisenne ajamaan autolla?
Tarkoitan siis sitä, että nainen osaisi ajaa ihan oikeasti. Vai ajatteko aina itse, kun menette jonnekin naisenne kanssa?
Kommentit (35)
Kysymys palstan miehille: missä te olette oppineet ajamaan _ihan oikeasti_, jos autokoulu ei sitä taitoa anna.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys palstan miehille: missä te olette oppineet ajamaan _ihan oikeasti_, jos autokoulu ei sitä taitoa anna.
No ei kyllä edes autokoulun opettajat kuvittele, että ajotaito tulisi jo autokoulun aikana. Siellä vain opitaan riittävät valmiudet siirtyä liikenteeseen harjoittelemaan. Ajamalla se taito harjaantuu. Miesten visuaalinen hahmottaminen tosin on parempaa, ja mikä tekee ajamisesta hieman helpompaa miehille.
Eilen sähläsin ja mokailin töissä koko päivän. Kotimatkalla ajattelin, ei hemmetti jotain sentään osaan, nimittäin ajaa autolla! Ter. Mersu-nainen.
Joo, mulla on aina autossa suklaamakeisia, joilla palkitsen vaimon jokaisesta hyvästä suorituksesta liikenteessä. "Hyvä, Sirpa, hyvin ohitettu! Ota tästä makupala!"
Kun olin 18 kundikaveri tsemppasi ja sparrasi minut ajamaan autoa paremmin kuin moni mies.
Mies ajaa pisteestä A ja jää pois pisteessä B Nainen siirtyy ratin taakse ja ajaa pisteeseen C. Eikö olisi ollut helpompaa, jos nainen olisi ollut kuljettajana alusta asti? Olisi säästynyt muutamia sekunteja.
Täytyy vain sanoa, että ongelmansa ja pohtimisen aiheensa näköjään on kullakin. . .
Hetero-olettama! kirjoitti:
Mies ajaa pisteestä A ja jää pois pisteessä B Nainen siirtyy ratin taakse ja ajaa pisteeseen C. Eikö olisi ollut helpompaa, jos nainen olisi ollut kuljettajana alusta asti? Olisi säästynyt muutamia sekunteja.
Kyllä se on parempi, että mieskin ajaa. Tasa-arvo jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kyllä paljoo opettamista kun hällä kortti ja mulla ei
Täh? Miksei sulla ole ajokorttia?
Mieheni on antanut neuvon moottoritiellä: Kun ajelet ja näet, että toisen takapuskuri lähestyy selvästi, ohita. Itse olen netistä ja työkaverilta (nainen) saanut neuvon, että kiihdytä moottoritien liittymässä moottoritien liikennevirran nopeuteen, niin sinne väliin on sitten helppo liittyä.
Näinhän se menee, arkisin joka päivä moottoritiellä.
Meillä olen itse opetellut (nainen). En siedä miestä vieressä istumassa ja kommentoimassa. On hankalaa keskittyä ajamiseen vaikka se olis hiljaakin siinä. Saatan joskus kotona kysellä neuvoja, mutta totuus on, että parhaiten ajamisen oppii yksin.
Te jotka ette usko että miehet ajaa paremmin, katsokaa esim. F1 kilpailua,. tai rallia. Kuinka monta naista näette? Ei ole sattumaa että erääseenkin talouteen tuo rahaa Kimi eikä Minttu Räikkönen. Ja jälkimäinen on toki kaunis nainen!
...tavallaan opettanut. Elikkä rouva puikkoihin aina, kun on mahdollista. Oikeestaan se on parasta opettelua, kun normaalissa arjessa sompaa menemään.
Oma autoilu on aloitettu 8 vuotiaana jääradalla...
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette usko että miehet ajaa paremmin, katsokaa esim. F1 kilpailua,. tai rallia. Kuinka monta naista näette? Ei ole sattumaa että erääseenkin talouteen tuo rahaa Kimi eikä Minttu Räikkönen. Ja jälkimäinen on toki kaunis nainen!
Vain mies voi kuvitella että F1:llä tai rallilla on paljonkin tekemistä normaalin liikenneajon kanssa. Ei ihme että miehet aiheuttavat suurimman osan kolareista, myös ajokilometreihin suhteutettuna.
Vierailija kirjoitti:
Liikenteessä ajo eri asia. Ralliradat on erikseen.
Ei ole tarvinnut opettaa. Ajaa paremmin kuin miehet keskimäärin.