Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys palstan miehille: Oletteko opettaneet naisenne ajamaan autolla?

Vierailija
20.09.2017 |

Tarkoitan siis sitä, että nainen osaisi ajaa ihan oikeasti. Vai ajatteko aina itse, kun menette  jonnekin naisenne kanssa?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut opettaa. Ajaa paremmin kuin miehet keskimäärin.

Vierailija
2/35 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys palstan miehille: missä te olette oppineet ajamaan _ihan oikeasti_, jos autokoulu ei sitä taitoa anna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika haaste on. Sirkuskarhu oppii ajamaan melko nopeasti.

Vierailija
4/35 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys palstan miehille: missä te olette oppineet ajamaan _ihan oikeasti_, jos autokoulu ei sitä taitoa anna.

No ei kyllä edes autokoulun opettajat kuvittele, että ajotaito tulisi jo autokoulun aikana. Siellä vain opitaan riittävät valmiudet siirtyä liikenteeseen harjoittelemaan. Ajamalla se taito harjaantuu. Miesten visuaalinen hahmottaminen tosin on parempaa, ja mikä tekee ajamisesta hieman helpompaa miehille.

Vierailija
5/35 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sähläsin ja mokailin töissä koko päivän. Kotimatkalla ajattelin, ei hemmetti jotain sentään osaan, nimittäin ajaa autolla! Ter. Mersu-nainen.

Vierailija
6/35 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on aina autossa suklaamakeisia, joilla palkitsen vaimon jokaisesta hyvästä suorituksesta liikenteessä. "Hyvä, Sirpa, hyvin ohitettu! Ota tästä makupala!"

Vierailija
7/35 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma, pitäisikö tätä aloitusta nauraa vai itkeä.

Vierailija
8/35 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 18 kundikaveri tsemppasi ja sparrasi minut ajamaan autoa paremmin kuin moni mies.

Vierailija
9/35 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Minulla ei ole ajokorttia.

Vierailija
10/35 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajaa pisteestä A ja jää pois pisteessä B Nainen siirtyy ratin taakse ja ajaa pisteeseen C. Eikö olisi ollut helpompaa, jos nainen olisi ollut kuljettajana alusta asti? Olisi säästynyt muutamia sekunteja.

Vierailija
11/35 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vain sanoa, että ongelmansa ja pohtimisen aiheensa näköjään on kullakin. . .

Vierailija
12/35 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero-olettama! kirjoitti:

Mies ajaa pisteestä A ja jää pois pisteessä B Nainen siirtyy ratin taakse ja ajaa pisteeseen C. Eikö olisi ollut helpompaa, jos nainen olisi ollut kuljettajana alusta asti? Olisi säästynyt muutamia sekunteja.

Kyllä se on parempi, että mieskin ajaa. Tasa-arvo jne.

Vierailija
13/35 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä paljoo opettamista kun hällä kortti ja mulla ei

Vierailija
14/35 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kyllä paljoo opettamista kun hällä kortti ja mulla ei

Täh? Miksei sulla ole ajokorttia?

Vierailija
15/35 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on antanut neuvon moottoritiellä: Kun ajelet ja näet, että toisen takapuskuri lähestyy selvästi, ohita. Itse olen netistä ja työkaverilta (nainen) saanut neuvon, että kiihdytä moottoritien liittymässä moottoritien liikennevirran nopeuteen, niin sinne väliin on sitten helppo liittyä.

Näinhän se menee, arkisin joka päivä moottoritiellä.

Vierailija
16/35 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olen itse opetellut (nainen). En siedä miestä vieressä istumassa ja kommentoimassa. On hankalaa keskittyä ajamiseen vaikka se olis hiljaakin siinä. Saatan joskus kotona kysellä neuvoja, mutta totuus on, että parhaiten ajamisen oppii yksin.

Vierailija
17/35 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette usko että miehet ajaa paremmin, katsokaa esim. F1 kilpailua,. tai rallia. Kuinka monta naista näette? Ei ole sattumaa että erääseenkin talouteen tuo rahaa Kimi eikä Minttu Räikkönen. Ja jälkimäinen on toki kaunis nainen!

Vierailija
18/35 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tavallaan opettanut. Elikkä rouva puikkoihin aina, kun on mahdollista. Oikeestaan se on parasta opettelua, kun normaalissa arjessa sompaa menemään.

Oma autoilu on aloitettu 8 vuotiaana jääradalla...

Vierailija
19/35 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka ette usko että miehet ajaa paremmin, katsokaa esim. F1 kilpailua,. tai rallia. Kuinka monta naista näette? Ei ole sattumaa että erääseenkin talouteen tuo rahaa Kimi eikä Minttu Räikkönen. Ja jälkimäinen on toki kaunis nainen!

Vain mies voi kuvitella että F1:llä tai rallilla on paljonkin tekemistä normaalin liikenneajon kanssa. Ei ihme että miehet aiheuttavat suurimman osan kolareista, myös ajokilometreihin suhteutettuna.

Vierailija
20/35 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikenteessä ajo eri asia. Ralliradat on erikseen.