Mikä järki avioliitossa on?
Kun mies rajoittaa elämää. Ei saa mennä baariin yms ja ihan suomalainen on.
Kommentit (10)
Alkoiko tuo rajoittelu avioliiton solmimisen jälkeen? Mikään automaattinen yhtälö tuo ei kuitenkaan ole.
Tiedän paljon aviopareja jossa kummallakin on omia menoja. Toki hekin niistä keskustelevat (etenkin lapselliset), mutta ei kumpikaan mitään suoriltaan kiellä.
Ei mun mies mitään rajoita, ennemmin mahdollistaa asioita, hoitaa lapsia, koiria, kotia jne.
Huolehtii että katto pysyy pään päällä ja mahat täynnä.
Antaa jumalaista seksiä monta kertaa viikossa.
Ennen kaikkea mulla olis ihan hirveän tylsää jonkun muun.
Juridiset asiatkin hoituivat yhdellä avioliitolla.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun muun kanssa.
Sana hävisi johonkin.
Yritän samalla viihdyttää vauvaa
Vierailija kirjoitti:
Kun mies rajoittaa elämää. Ei saa mennä baariin yms ja ihan suomalainen on.
Sä olet käsittänyt väärin. Ei avioliitto vähennä naisen oikeuksia tai lisää miehen oikeuksia, kyllä baarissa saa käydä kuten ennenkin jos kerran ikä riittää.
Eli: miehellä ei ole mitään oikeuksia rajoittaa elämääsi. Mikään laki ei sitä oikeutta hänelle suo.
Naisen alistamistahan avioliitto on aina ollut ja ihan jokaikisellä palstalla miehet puhuvat miten pitävät itse hauskaa ja ottavat kotiin puhtaan naisen. Todella arvostavaa että naisen tulee sitoutua mieheen ja mies ei tee mitään ikinä eteenne. Ihan järkyttyneenä luen näitä kommentteja ja ihmettelen miten akat kehtaavat edelleen vaihtaa nimen miehen eteen joka julistaa pitävänsä naisia vain käyttöesineinä ja haluavansa kotiin puhtaan sellaisen. Aivan käsittämättömän sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Naisen alistamistahan avioliitto on aina ollut ja ihan jokaikisellä palstalla miehet puhuvat miten pitävät itse hauskaa ja ottavat kotiin puhtaan naisen. Todella arvostavaa että naisen tulee sitoutua mieheen ja mies ei tee mitään ikinä eteenne. Ihan järkyttyneenä luen näitä kommentteja ja ihmettelen miten akat kehtaavat edelleen vaihtaa nimen miehen eteen joka julistaa pitävänsä naisia vain käyttöesineinä ja haluavansa kotiin puhtaan sellaisen. Aivan käsittämättömän sairasta.
Mitä tarkoitat tuolla puhtaalla?
Minä olen seksuaalisesti kokeneempi, kuin aviomieheni, mutta ei se tieto ole avioliittoa estänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mies mitään rajoita, ennemmin mahdollistaa asioita, hoitaa lapsia, koiria, kotia jne.
Juridiset asiatkin hoituivat yhdellä avioliitolla.
Mahdollistatko sinä asioita miehellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juridiset asiatkin hoituivat yhdellä avioliitolla.Mahdollistatko sinä asioita miehellesi?
Tietenkin.
Ei tämä homma toimisi kovin kauaa vain yhteen suuntaan.
Ehkä se ei sinulle olekaan järkevä.
Mutta ethän yhdistä kontrollointia aina avioliittoon.