Kadonnut poikaystävä, apua tarvitaan tulkinnassa, nyt mammat arpomaan
Poikaystäväni on hieman erikoinen ja narsismiin taipuvainen. Tapasimme muutama viikko sitten viimeksi ja sen jälkeen hän lähetteli koko yön ihania, romanttisia tekstiviestejä. Meidän piti tavata uudestaan, mutta loukkasin itseni pikku liikenneonnettomuudessa.
Hän ilmeisesti suuttui ja kun olen yrittänyt lähestyä häntä viesteillä hän ei vastaa. Mä olen keksinyt muutamia vaihtoehtoja mikä häntä vaivaa. Auttakaa arpomisessa:
1. hän pelästyi tunteidensa vakavuutta ja sai sietämättömän tunnereaktion ahdistuksesta
2. mies on täysverinen sika, jolla on bussilipun tunne-elämä ja hän suuttui oikeasti kun ei saa seksiä
3. miestä ei oikeasti kiinnostakaan, eikä hän aio enää olla yhteydessä minuun
Kommentit (12)
Ehkä mies oli ihastunut, sitten pelästyi tunteitaan, suuttui seksittömyydestä ja päätti karata ilmeisesti lopullisesti, koska hän tietää, että enää ei sulle selitykset mene läpi.
Kauanko mies on ollut kateissa. Alle 24 tuntia ei lasketa. Viikko lasketaan jo siihen, että 3...
Jos on kadonnut niin on kadonnut, samantekevää mikä sen syy on. Ei sellaista kuulu tehdä parisuhteessa.
Mies tunsi jotain edellisellä kerralla, mutta turhautui odottamiseen ja sai ahdistuskohtauksen.
Onnea kesti jotain 3 kk ja sitten tää mies alkoi tehdä ihme katoamistemppuja. Välillä jatkettiin katoamisten jälkeenkin, kun taas sain hänet kiinni. Minä idiootti soitin perään ja huolehdin, saatoin soittaa sille 3 viikkoa melkein joka päivä!!!! Voi mikä idiootti, kun nyt "aikuinsena" asiaa ajattelee. Mies on varmaan nauranut kippurassa, että vitsit mikä naurettava akka, kun jaksaa roikkua ja soitella, vaikkei edes vastausta saa.
No se oli eka ja vika kerta kun alennuin noin alhaiselle tasolle. Olisi vaan pitänyt antaa olla. Kyllä sen huomaa jos mies on kiinnostunut, sehän on niin innoissaa ja soittelee ja haluu tulla kylään yms. Eli pitää sunkin nyt vaan ymmärtää, että anna tollasen paskan olla!! Älä tee itestäs naurettavaa enää enempää!!!!
tai sitten hän ei usko sun onnettomuusselityksiisi. Tulkitsee siis että SINÄ et ole kiinnostunut.