Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on muka yleinen tapa ottaa saunan jälkeen kaljaa?

Vierailija
19.09.2017 |

Minä haluan saunan jälkeen vettä, en alkoholia. Ja päähän se kyllä menee saunan jälkeen paremmin, se on selvä.

Mutta miksi se on "luonnollinen" valinta saunan jälkeen? Siksi että siitä alkaa ryyppäjäiset?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saunan jälkeen tyhjään vatsaan se kalja menee päähän! Ja näkispä vaan sellaisen av-mamman joka sen jälkeen lopettaa hehehehe!

Onneksi Suomen nuoriso juo nykyään todella vähän jopa eurooppalaisessa mittakaavassa.

Hehhehhee, niin kaikki menevät saunaan tyhjällä vatsalla eivätkä saunan jälkeenkään syö mitään iltapalaa. Mitä hemmettiä oikeasti :D

Vierailija
22/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saunan jälkeen tyhjään vatsaan se kalja menee päähän! Ja näkispä vaan sellaisen av-mamman joka sen jälkeen lopettaa hehehehe!

Onneksi Suomen nuoriso juo nykyään todella vähän jopa eurooppalaisessa mittakaavassa.

Mikäs tässä on ihmeellistä? Täällä on ainakin yksi, tervetuloa katsomaan, jos olen mielestäsi joku ihmeotus. En jaksa ehkä aina juoda sitä yhtäkään loppuun, kun tulee jo uni, mutta ne ensimmäiset hörpyt kylmästä oluesta ovat kyllä tosi hyviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon 10 pulloa päivässä koska olut on terveysjuöma. En kuitenkaan juo maitoa, että tasapeli.

Vierailija
24/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa hikoilun jälkeen juodaan jotain. Pienenä saatiin saunalimut lauantaina. Muulloin ei limua saanutkaan. Se teki tilaisuudesta juhlavan. Mitä muita janojuomia on? Maito? Vesi, olut, siideri, mehu. En oikein laske vodkaa tai viiniä janojuomaksi. Itse juon kivennäisvettä, jota en muuten juo. Eli on perinteistä juhlistaa sauna päivää tavallisesta poikkeavalla juomalla. Kuuluu rituaaliin.

Vierailija
25/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limsa on saunan jälkeen hyvää. Yhtä hyvää on kyllä kylmä vesi. Tuttavani juo saunakaljana alkoholittoman oluen.

Vierailija
26/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa käydään vain sen kaljan vuoksi eikä päinvastoin.

Vierailija
27/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan saunakalja sananakin jo ihan omansa. Käsite. Vähän kuin tervaskanto ja rautatietori.

Vierailija
28/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka ei juo kaljaa saunan jälkeen ei ole mies

Mies joka ottaa kaljan vain koska muutkin on pussy

Vierailija
29/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä kukin tykkää, sen tehköön. Kummallinen käsitys kyllä tämä, että yhdestä tai kahdesta saunakaljasta jotkut ryyppäjäiset repeäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme