Anoppi sai raivokohtauksen kun syötin lapsille raakaa kanaa
Ei ollut ressu koskaan nähnyt kanan paistia. " kun lihan pitää olla valkoista että se on kypsää"
No siinäpä paistin kanssa temppu...
Kommentit (35)
Naapurin Jaska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt joku jo, että mikä on KANANPAISTI???
Kanassahan on lihaa muuallakin kuin niissä rintapaloissa. Kanan (broilerin) paras liha on juurikin niissä paistipaloissa eli kanan reisissä.
Juu ja etuna noihin koipireisiin on, että on helpompi syödä.
Lidlistä löysin oikein mainioita nahattomia ja luuttomia kananpaisteja, tosi hyviä!
Mikä tämä raakana kana oikein on? Onko se joku risteytys.
Eli koipireisi=nykyisin kananpaisti? No, taas oppi jotain uutta. Tyhmä nimi kyllä :D
Ap siis valehteli. Miksi edes vastasitte hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Eli koipireisi=nykyisin kananpaisti? No, taas oppi jotain uutta. Tyhmä nimi kyllä :D
Ei, vaan reisi on paisti. Paistia löytyy ihan luuttomana ja nahattomana, siinä ei ole koipea mukana.
Katsopa kaupassa seuraavalla kerralla ja koita, suosittelen!
Eli siis anoppi vain luuli lihan olevan raakaa? Vai miksi pitää tehdä näin sekavia aloituksia?
Hirvittävä valehtelija tuo ap. Epämiellyttävä aloitus. En halua tietää, miten muuten valehtelee elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Hirvittävä valehtelija tuo ap. Epämiellyttävä aloitus. En halua tietää, miten muuten valehtelee elämässään.
Ai kauhee. Koita nyt toipua tästä järkytyksestä.
Jotkut tajuu, jotkut ei.
Mä syötän perunatkin raakana. Kyllä maistuu jos on nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Mä syötän perunatkin raakana. Kyllä maistuu jos on nälkä.
Samaa se anoppikin sanoi. Oikein ruoanlaiton mestari.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän kananpaistilla kokonaisena uunissa paistetun kanan tai pikemminkin broilerin. Mun metodilla liha on päältä kullanruskeaa, rapeaa ja kiiltävää, sisältä vaaleaa (ei siis valkoista) ja mehevää. "Paisti" on uunissa eri lämpötiloissa liki kolme tuntia.
Avaus on idioottimainen, koska siinä mainitaan anoppi. Lisäksi se on epäselvä. On se outoa, etteivät mammojen omat äidit koskaan tee mitään raivostuttavaa, vaan se on aina se miehen äiti. Uskokoon ken haluaa …
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän kananpaistilla kokonaisena uunissa paistetun kanan tai pikemminkin broilerin. Mun metodilla liha on päältä kullanruskeaa, rapeaa ja kiiltävää, sisältä vaaleaa (ei siis valkoista) ja mehevää. "Paisti" on uunissa eri lämpötiloissa liki kolme tuntia.
Avaus on idioottimainen, koska siinä mainitaan anoppi. Lisäksi se on epäselvä. On se outoa, etteivät mammojen omat äidit koskaan tee mitään raivostuttavaa, vaan se on aina se miehen äiti. Uskokoon ken haluaa …
Varmaan kymmenes kerta. Paistileike.
Siis kanaako ap syötit vai kuitenkin broileria?
Joskus broilerikin oikeasti jää punaiseksi vaikka on taatusti läpikypsää. Huonosti teurastettu, lihaan on jäänyt verta.