Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjä antoi väärän maalin, homma piloilla

Vierailija
19.09.2017 |

Ajateltiin maalata kylpyhuoneen laatat ja kävimme erikoisliikkeestä kysymässä neuvoja ja nimenomaan avun oikeaan maaliin.
Nyt selvisi, että maali olikin väärä ja monen päivän työ meni hukkaan ja maali pitää vielä poistaa. Liikkeessä sanottiin, että ostajan vastuulla on, että maali on oikeaa. Eivät korvaa tai anna edes maalinpoistaja-ainetta veloituksetta. Vituttaa armottomasti.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat lehteen ja someen.

Kyseessä on petos ja haitanteko.

Vierailija
2/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maalia teille myytiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinämaalia

Pienellä oli teksti että seinäpaneeleille

Vierailija
4/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike voisi kyllä ottaa vastuun tuosta, kerta myyjältä pyysitte apua ja hän valitsi teille oikean maalin.

Vierailija
5/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veditte siis kaakelit puumaalilla?

6/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä voi nähtävästi myyjän ammattitaitoon pahemmin luottaa. Itse ainakin oletan myyjän osaavan neuvoa oikein ja myydä oikeat tuotteet, etenkin tuollaisissa erikoisliikkeissä.

Eihän tuo nyt noinkaan voi mennä, että myyjäliike pesee kätensä vastuuasian suhteen, vai voiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liike voisi kyllä ottaa vastuun tuosta, kerta myyjältä pyysitte apua ja hän valitsi teille oikean maalin.

Samaa mieltä. Myyjä vastuuseen. Menisin liikkeeseen ja antaisin äänekkään palautteen.

Vierailija
8/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttaja neuvontaan kun soittaa ihan mistä tahansa asiasta, niin he aina vastaavat: Ei voi mitään, oma vika.

Vai oletteko koskaan saaneet muunlaisia neuvoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

O/5

Vierailija
10/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä pyysitte ja mitä saitte?

Nämä on näitä, usein asiakas ei tiedä mitä pyytää ja pyytää väärin, myyjä sitten antaa mitä pyydetään.

50/50 kenen vika se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan haluttiin takuulla oikeaa maalia, että homma varmasti onnistuu. Ja haluttiin erikoisliikkeestä hakea tästä syystä. Osoitettiin myös, että ollaan vihreitä ja haluttiin kaikki varmistaa.

Mitä tässä voisi tehdä.

Vierailija
12/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Eipä voi nähtävästi myyjän ammattitaitoon pahemmin luottaa. Itse ainakin oletan myyjän osaavan neuvoa oikein ja myydä oikeat tuotteet, etenkin tuollaisissa erikoisliikkeissä.

Eihän tuo nyt noinkaan voi mennä, että myyjäliike pesee kätensä vastuuasian suhteen, vai voiko?

Laiton alapeukun, koska käytät tuossa alla tosi typerää fraasia. Nunnalla on nännit syystäkin ja paavilla pallit. Paavi ja nunna viihdyttävät itseään niillä. Ja heidän nautintonsa on ihan yhtä tärkeää ja arvokasta kuin kenen tahansa muunkin mielihyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liike voisi kyllä ottaa vastuun tuosta, kerta myyjältä pyysitte apua ja hän valitsi teille oikean maalin.

Samaa mieltä. Myyjä vastuuseen. Menisin liikkeeseen ja antaisin äänekkään palautteen.

Kyllä! 😂😂 Huuto ja pillitys paikan päällä auttaa aina, suosittelen. 😂👌

Vierailija
14/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinämaalia

Pienellä oli teksti että seinäpaneeleille

Ja myyjä ihan suositteli sitä teille? Ette itse valinneet hyllystä, vaan nimenomaan myyjä? Siinä tapauksessa ovat todellakin korvausvelvollisia. Ja myyjälle potkut ammattitaidottomuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin.

O/5

Onko kivaa elää siellä sateenkaarilla täytetyssä tynnyrissä, missä ei koskaan tapahdu mitään ikävää?

Vierailija
16/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuluttaja neuvontaan kun soittaa ihan mistä tahansa asiasta, niin he aina vastaavat: Ei voi mitään, oma vika.

Vai oletteko koskaan saaneet muunlaisia neuvoja?

No asiakasreklamaatioista varmaan 80% on sellaisia että asiakas on väärässä (luvut perustuu omaan kokemukseen), joten aika usein saa olla vastaamassa että ei voi mitään, kunpa et olisi niin tyhmä.

17/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Eipä voi nähtävästi myyjän ammattitaitoon pahemmin luottaa. Itse ainakin oletan myyjän osaavan neuvoa oikein ja myydä oikeat tuotteet, etenkin tuollaisissa erikoisliikkeissä.

Eihän tuo nyt noinkaan voi mennä, että myyjäliike pesee kätensä vastuuasian suhteen, vai voiko?

Laiton alapeukun, koska käytät tuossa alla tosi typerää fraasia. Nunnalla on nännit syystäkin ja paavilla pallit. Paavi ja nunna viihdyttävät itseään niillä. Ja heidän nautintonsa on ihan yhtä tärkeää ja arvokasta kuin kenen tahansa muunkin mielihyvä.

Ei kiinnosta, oikeasti. Joten samapa tuo.

Vierailija
18/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuluttaja neuvontaan kun soittaa ihan mistä tahansa asiasta, niin he aina vastaavat: Ei voi mitään, oma vika.

Vai oletteko koskaan saaneet muunlaisia neuvoja?

No ei kyllä nyt ihan näinkään.

Vierailija
19/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan myyjä antoi meille maalin ja sanoi tämän on juuri oikeaa seinälaatoille

Vierailija
20/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että kaakeleita maalattiin, just.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi