Myyjä antoi väärän maalin, homma piloilla
Ajateltiin maalata kylpyhuoneen laatat ja kävimme erikoisliikkeestä kysymässä neuvoja ja nimenomaan avun oikeaan maaliin.
Nyt selvisi, että maali olikin väärä ja monen päivän työ meni hukkaan ja maali pitää vielä poistaa. Liikkeessä sanottiin, että ostajan vastuulla on, että maali on oikeaa. Eivät korvaa tai anna edes maalinpoistaja-ainetta veloituksetta. Vituttaa armottomasti.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan haluttiin takuulla oikeaa maalia, että homma varmasti onnistuu. Ja haluttiin erikoisliikkeestä hakea tästä syystä. Osoitettiin myös, että ollaan vihreitä ja haluttiin kaikki varmistaa.
Mitä tässä voisi tehdä.
Miten vihreys liittyy tähän asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Jaa että kaakeleita maalattiin, just.
Et ole kaakelimaaleista kuullut?
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Eipä voi nähtävästi myyjän ammattitaitoon pahemmin luottaa. Itse ainakin oletan myyjän osaavan neuvoa oikein ja myydä oikeat tuotteet, etenkin tuollaisissa erikoisliikkeissä.
Eihän tuo nyt noinkaan voi mennä, että myyjäliike pesee kätensä vastuuasian suhteen, vai voiko?
Laiton alapeukun, koska käytät tuossa alla tosi typerää fraasia. Nunnalla on nännit syystäkin ja paavilla pallit. Paavi ja nunna viihdyttävät itseään niillä. Ja heidän nautintonsa on ihan yhtä tärkeää ja arvokasta kuin kenen tahansa muunkin mielihyvä.
Ei kiinnosta, oikeasti. Joten samapa tuo.
Minä laitan sinulle aina alapeukun. Oli viestisi mikä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seinämaalia
Pienellä oli teksti että seinäpaneeleilleJa myyjä ihan suositteli sitä teille? Ette itse valinneet hyllystä, vaan nimenomaan myyjä? Siinä tapauksessa ovat todellakin korvausvelvollisia. Ja myyjälle potkut ammattitaidottomuudesta.
Ei niitä potkuja ehkä ihan noin vain jaeta yhden virheen perusteella. 😂
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan myyjä antoi meille maalin ja sanoi tämän on juuri oikeaa seinälaatoille
Me ostimme vähän aikaa sitten kaakeleille tarkoitettua maalia ja sitä ei niin paljon kuulemma edes myydä, että sitä kannattaisi pitää suuria eriä liikkeissä. Eli on usein tilaustavaraa. Osasivat myös selittää eron 1- ja 2-komponenttimaaleissa. Tämä teille myynyt vatipää ei varmaan paljon ominaisuuksista selitellyt..? Yhteys liikkeen johtoon vain ja korvauksia vaatimaan! Ammattitaidoton myyjä jossain maalikaupassa voi tosiaan saada suurta tuhoa aikaan...
HAH, HAAA! Pitääkö olla niin tyhmä että ei lue millä sutii? Lisäksi kuka Urpo maalaa kaakeleita...
Ihan oikein teille kävi, vielä kerran HAH HAA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.
O/5Onko kivaa elää siellä sateenkaarilla täytetyssä tynnyrissä, missä ei koskaan tapahdu mitään ikävää?
Ihan vain pieni sivuhuomautus.
KAAKELEITA EI VOI MAALATA
joten edelleen 0/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan haluttiin takuulla oikeaa maalia, että homma varmasti onnistuu. Ja haluttiin erikoisliikkeestä hakea tästä syystä. Osoitettiin myös, että ollaan vihreitä ja haluttiin kaikki varmistaa.
Mitä tässä voisi tehdä.Miten vihreys liittyy tähän asiaan?
Ahaa, ilmeisesti tässä puhutaankin jostain muusta kuin maalista.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan myyjä antoi meille maalin ja sanoi tämän on juuri oikeaa seinälaatoille
Myyjä teki pahan mokan. Nyt purkki kainaloon ja menette liikkeeseen antamaan palautetta. Eri asia olisi, jos ette olisi kysynyt neuvoja ja valinneet itse purkin hyllystä.
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Eipä voi nähtävästi myyjän ammattitaitoon pahemmin luottaa. Itse ainakin oletan myyjän osaavan neuvoa oikein ja myydä oikeat tuotteet, etenkin tuollaisissa erikoisliikkeissä.
Eihän tuo nyt noinkaan voi mennä, että myyjäliike pesee kätensä vastuuasian suhteen, vai voiko?
Laiton alapeukun, koska käytät tuossa alla tosi typerää fraasia. Nunnalla on nännit syystäkin ja paavilla pallit. Paavi ja nunna viihdyttävät itseään niillä. Ja heidän nautintonsa on ihan yhtä tärkeää ja arvokasta kuin kenen tahansa muunkin mielihyvä.
Ei kiinnosta, oikeasti. Joten samapa tuo.
Minä laitan sinulle aina alapeukun. Oli viestisi mikä vaan.
Siitäpä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seinämaalia
Pienellä oli teksti että seinäpaneeleilleJa myyjä ihan suositteli sitä teille? Ette itse valinneet hyllystä, vaan nimenomaan myyjä? Siinä tapauksessa ovat todellakin korvausvelvollisia. Ja myyjälle potkut ammattitaidottomuudesta.
Ei niitä potkuja ehkä ihan noin vain jaeta yhden virheen perusteella. 😂
Syytä ehkä olisi, jos ei maalikaupan myyjä erota erilaisille pinnoille tarkoitettuja maaleja toisistaan...
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos olisin kuullut niin menisin lääkäriin heti.
Noh, molemmissa vika.
Myyjä neuvoi väärin ja käyttäjä ei lukenut ohjeita.
Sitä varten luetaan aina ohjeet, ettei tapahdu tuollaista.
Ja jos ne ohjeet olisi lukenut niin samalla kyllä lukee myös mihin maali sopii ja mihin ei.
Eli tämä on taas trollausta tai sitten aloittaja oppi kantapään kautta, ettei myyjiin voi luottaa vaan pitää myös itse lukea.
Vai mikä on tekosyy ettei kuluta minuuttia purkin tutkimiseen, jos edessä on tuntien valmistelun(pesuaineen, kalkin ym poisto, paikkojen suojaus jne)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.
O/5Onko kivaa elää siellä sateenkaarilla täytetyssä tynnyrissä, missä ei koskaan tapahdu mitään ikävää?
joten edelleen 0/5.
Ihan vain pieni sivuhuomautus
KYLLÄ VOI, URPÅ.
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos olisin kuullut niin menisin lääkäriin heti.
Ehkäpä sinun kannattaisi käväistä siellä lekurilla ihan muistakin syistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.
joten edelleen 0/5.Ihan vain pieni sivuhuomautus
KYLLÄ VOI, URPÅ.
Tietysti VOI tehdä mitä vaan jos on täys urpo mutta lasitetussa pinnassa ei pysy mikään.
Vierailija kirjoitti:
Noh, molemmissa vika.
Myyjä neuvoi väärin ja käyttäjä ei lukenut ohjeita.
Sitä varten luetaan aina ohjeet, ettei tapahdu tuollaista.
Ja jos ne ohjeet olisi lukenut niin samalla kyllä lukee myös mihin maali sopii ja mihin ei.
Eli tämä on taas trollausta tai sitten aloittaja oppi kantapään kautta, ettei myyjiin voi luottaa vaan pitää myös itse lukea.
Vai mikä on tekosyy ettei kuluta minuuttia purkin tutkimiseen, jos edessä on tuntien valmistelun(pesuaineen, kalkin ym poisto, paikkojen suojaus jne)?
Kyllä se tässä tapauksessa on ihan yksiselitteisesti myyjän vika. Jos ap on nimenomaan kertonut olevansa amatööri, niin on aivan kohtuullista olettaa, että alan erikoisliikkeestä saa luotettavia neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.
joten edelleen 0/5.Ihan vain pieni sivuhuomautus
KYLLÄ VOI, URPÅ.
Tietysti VOI tehdä mitä vaan jos on täys urpo mutta lasitetussa pinnassa ei pysy mikään.
Taidat olla samassa väriliikkeessä töissä kuin ap:lle myynyt tunari? Ota asioista selvää ennen kuin kommentoit yhtään mitään.
https://www.google.fi/search?q=kaakelimaali&ie=utf-8&oe=utf-8&client=fi…
Tuolle kaakelimaalijankkaajalle...
No sinä et tiedä miksi olen kuluttajaneuvontaan soittanut, niin vähän äkkinäistä haukkua minua tyhmäksi.
No itsestäsi kerroit.