Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikilla muilla sitten täydellinen, fiksu ja aikuismainen mies?

Vierailija
19.09.2017 |

Olen kirjoittanut tänne palstalle pari kertaa miehestäni, jossa ainoa "vika" on se että hän on joissain asioissa vähän lapsellinen, tai siis ei osaa suhtautua aina aikuismaisen fiksusti ja kypsästi vaan esim. kiukuttelee välillä asioista joista aikuisen ei pitäisi puolisolleen kiukutella. Olen aina saanut vastaukseksi, että vaihda miestä tai että etsi itsellesi mies joka osaa olla aikuinen.

Olen myös lukenut paljon muiden aloituksia, joissa mies ei juo, on töissä, ei ole väkivaltainen tms, mutta on esim. vähän mammanpoika, tai "miesvauva" tms. Aina aloittajaa käsketään vaihtamaan miestä.

Onko oikeasti näiden neuvojien miehet sitten täydellisiä ja aina ja joka hetki aikuismaisen kypsiä ja vastuuntuntoisia? Ja onko oikeasti "markkinoilla" paljon tarjolla tuollaisia aikuismaisia, joihin sen nykyisen "miesvauvansa" voisi vaihtaa?

Itse ainakin myönnän olevani välillä itsekäs ja lapsellinen nainen, joka välillä mielellään luistaisi vastuusta. Luulen, että 99,9 % ihmisistä on kaltaisiani. Joten mistä löydän sen täydellisen miehen, johon minun täällä käsketään vaihtamaan nykyinen mieheni? Missä puussa heitä kasvaa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tätä. Monesti AV palstan mukaan lähes jokainen av mamma on valinnut sen täydellisen miehen ja isän seuraavilla ominaisuuksilla: tilipussi min. 8000€/kk (eihän tuo nyt niin paljon mutta pärjäillään kuuluu kommentit...) vähintään remontti reiskan remonttitaidot, isänä se huolehtiva erittäin vastuuntuntoinen jaksava isä joka heti työstä tullessaan hihkuu että "mee sä Marja joogaan Mä hoidan nää lapset", kokkina loistava, itseasiassa parempi kokki kuin av mamma ja tämän takia mies hoitaakin kokkauksen av mamman puolesta, hoitaa kaikista kotitöistä vähintään puolet, oikeastaan hoitaa 60/40 jotta av mamma ei rasitu liikaa. Jos ei edelliset vaatimukset täyty niin "jätä se sika, mitä menit niin huonon miehen ottamaan?"

Ai juu, mä unohdin mainita että mies on rakentanut meille jo 2 omakotitaloa (tosin mun avustuksella) joten sekin sujuu.

Ja nyt kun olin pitkän viikonlopun reissussa talo oli puunattu puhtaaksi ja ruuat valmiina odottamassa kun mies haki mut kentältä;) Että mun oli kivempi tulla kotiin ja nautinto matkasta jatkuisi pidempään.

19

Vierailija
42/44 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies täällä.

Oma periaatteeni on, että mitä vähemmän minulla on vastuita, sitä helpompi on olla vastuullinen. Olen yhtä laiska kuin kaikki muutkin, mutta olen myös tarpeeksi fiksu ollakseni antamatta tyhjiä lupauksia, kasaamatta itselleni ylimääräistä tekemistä ja suostuakseni asioihin, joita en oikeasti halua tehdä.

En siis hanki kanssasi lapsia, en lähde kylään äitisi haukuttavaksi, en siivoa enempää kuin olen luvannut enkä muuta omakotitaloon toteuttaaksesi idylliunelmiasi.

Odotusten hallinta on onnellisuuden edellytys. Minun kanssani seurustellaan, koska olen älykäs, syvällinen, lojaali ja helposti asioista innostuva. Teen parhaani, etten markkinoi itseäni tarmokkaana puuhastelijana ja mukautuvana miellyttäjänä, koska sellaista minusta ei saa.

Samaa suosittelen kaikille miehille.

Älykkyys on seksikästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä puussa kasva, mutta minullapa on sellainen mies. Fiksu, älykäs, menestyvä, hyväkäytöksinen, ottaa minut aina huomioon ja kohtelee kuin prinsessaa. Because I'm worth it!

Hän on rakas mieheni, rakastajani, paras ystäväni ja lastemme isä.

...ja hän vaihtaa jossain vaiheessa nuorempaan.

Sitä odotellessa. Nyt 41 v. yhdessä.

Vierailija
44/44 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-