Tarkistusnumerot olivät äsken 666, nyt en uskalla mennä ulos!
Äsken vastasin viestiin ja tarkistusnumeroksi tuli tuo. Olen hirveän taikauskoinen ja nyt en kyllä uskalla lähteä ulos.
Kommentit (9)
Nyt sä kuolet!! Alapeukku tuo myös epäonnea jos et tiennyt. Mee töihin
Siellä sataa, ei kannatakaan mennä ulos.
Minä kerran vastasin johonkin spiritismi ketjuun ja tuli tuo luku. Jätin vastaamisen kesken.
Keskustele jonkin ihmisen kanssa, joka kuuluu skeptikkoihin. Niillä on oma yhdistyskin. Mieti myös, mitä truvaa taikauskoon uskominen sinulle antaa ja mitä se korvaa reaalimaailmassa. Asiat ovat sinun korvien välissä, eivät todellisuudessa.
Mulle tuo on tapahtunut kahdesti, mutta ihan hengissä vielä olen. Meinasin sepittää tähän jotakin kammottavaa tarinaa, mutta alkoi pelottaa jo kuvitellessa, joten en teekään sitä. :D Voimia päivään!
Ja menit vielä kirjottaan numerot tähän otsikkoon. Kohta kuule viikate heilahtaa:)
Ratkaise asia niin, että katsot numeroita täysin toisesta suunnasta. Niistä tulee 999.
Kauheus tai kauneus on katsojan silmissä. Ei missään muualla.
Vierailija kirjoitti:
Minä kerran vastasin johonkin spiritismi ketjuun ja tuli tuo luku. Jätin vastaamisen kesken.
Ajatella jos tuo on tullut kaikille siinä ketjussa.
Höpö höpö! Oletko vielä ihan lapsi? Heität vain suolaa kunnolla vasemman olkasi yli ja sylkäiset toisen olan yli. Näin tuo kumoutuu. Varo silti kadun yli meneviä mustia kissoja.