Eikö ole ahdistavaa olla liitossa vain rahan takia? Koska yksin olisi niin köyhää?
Ei enää läheisyyttä, yhteistä tekemistä eikä hauskaa yhdessä. Mutta rahallisesti ei huvita yksin muuttaa.
Eikä tarvitse vastata jos jotain näistä on.
Kommentit (10)
Jos jotain äidin opetuksista jäi mieleen, niin ei pidä ripustautua toisen ihmisen varaan vaan tulla toimeen omillaan. Siksipä mulla on nuo kaikki: omaa rahaa ja iloa tuottava parisuhde.
Vain täydellisen tyhmä ihminen elää noin toisen varassa ettei pysty omilleen lähtemään.
Myös täydellisen tyhmä suostuu tuollaiseen elättämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vain täydellisen tyhmä ihminen elää noin toisen varassa ettei pysty omilleen lähtemään.
Tai sitten sellainen ihminen, joka ei niin välitä elämästään. Hänelle on sama, vaikka sitten roikkuisi tuollaisessa tilanteessa lopun ikäänsä. Kuluuhan se aika noinkin.
Ammattivalittajasta ei ole. Hän viihtyy mörskässä.
Minä en ole ollut rahan takia naimisissa, molemmat oltiin töissä, ei elätetty kun lasta.
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittajasta ei ole. Hän viihtyy mörskässä.
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ollut rahan takia naimisissa, molemmat oltiin töissä, ei elätetty kun lasta.
Mutta et silti lähde omillesi kun liitto huono?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sellainen ihminen, joka ei niin välitä elämästään. Hänelle on sama, vaikka sitten roikkuisi tuollaisessa tilanteessa lopun ikäänsä. Kuluuhan se aika noinkin.
Tuo osui ja upposi. Mieheni on aivovammainen alkoholisti, joka nukkuu 24/7. Meillä ei ole enää mitään yhteistä. Tuskin näemme toisiamme, koska mulla hektinen työ ja harrastuksia. Asun kuitenkin hänen kanssaan, vaikka rahaa olisi muuttaa omilleenkin. En tiedä miksi en muuta. Ajattelen juuri noin, että "sama se on tässäkin olla.."
No minulle tuo kelpaisi jos toinen ei kuitenkaan rasita elämääni, koska viihdyn yksin joka tapauksessa, ei sitä tekemistä ja hauskaa köyhänäkään juuri ole ja eipä olisi huolta laskuista.
Oletko mies, joka elää vaimon elätettävänä ilmaisessa täysihoidossa ja kiukuttelee, kun "vaimo on muuttunut ikäväksi ihmiseksi"?