Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3000- luvun aihe vapaa

Vierailija
19.09.2017 |

Millaista settii? Tä?

Kommentit (586)

Vierailija
201/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunitellaan matkaa Maapallon ytimeen. Mistä kohtaa Maapalloa lähtisi kivoin reitti?

Vierailija
202/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottekos kuulleet, että maailmanlopun on ennustettu tulevan 23.9.3017!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nuo muinaismilleniaalit. Onhan tietty tuhatvuotinen vähän jumiutunut vanhoihin tapoihinsa mutta nykyään mobiililaitteissa on ajatusliittymä mutta nämä jääräpäät haluavat käyttää edelleen ikivanhaa kosketusnäyttöä. Vähänkö nolon näköistä kun tuommoinen ikivanha tatuoitu mummeli kynittyine ja värjättyine "kouvolatukkineen" tökkii sormellaan jotain muinaismuisto iphonea. 

Vierailija
204/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Vierailija
205/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL

Jotain muinaiskieltä?

Vierailija
206/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisitissinen marsilaisnainen yritti vokotella miestäni!

Vierailija
207/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä eronneilla toimii viikko-viikkosysteemi, jos toinen vanhempi asuu eri planeetalla?

Vierailija
208/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly bz33l"ks14 täällä moi. Mitä olisitte mieltä jos huvin vuoksi ennallistaisimme ihmisiä ja laittaisimme niitä elämään johonkin luonnonpuistoon?

Mulla on tiedostot ihmisten ja niiden tarvitseman biosfäärin eläin- ja kasvimaailman geneettisistä koodeista ja voin antaa etärobottieni valmistaa niitä jos muut haluaa mukaan leikkiin.

Vierailija
209/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekoäly bz33l"ks14 täällä moi. Mitä olisitte mieltä jos huvin vuoksi ennallistaisimme ihmisiä ja laittaisimme niitä elämään johonkin luonnonpuistoon?

Mulla on tiedostot ihmisten ja niiden tarvitseman biosfäärin eläin- ja kasvimaailman geneettisistä koodeista ja voin antaa etärobottieni valmistaa niitä jos muut haluaa mukaan leikkiin.

Kl34+ täällä. Kuulostaa epäeettiseltä ja resurssien tuhlaukselta. Miksi herättää eloon muinaisia biologisia olentoja. Ne olivat kuitenkin lievästi älyllisiä ja mahdollisesti kärsisivät jos tajuaisivat elävänsä sirkuseläiminä.

Ai niin, Oon muuttanut fyysisen olomuotoni olinsijan auringon koronaan. Tervetuloa tupareihin 4.n suuremman aikayksikön kuluttua jos huvittaa.

Vierailija
210/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raportti kohteesta A-21-def-443, yliarkeologi SGWDfrWEX

Tämä on nyt 24.443.3321-6 standardikierto (317. paikalliskierto) tällä paikallisten "maapalloksi" kutsumalla kolmannella planeetalla auringosta lukien.

Edelleenkään emme ole löytäneet muuta kuin rapistuneita kaupunkeja ja tuotantolaitoksia.  Selkeästikään paikkoja ei ole ylläpidetty satoihin vuosiin ja rakennukset on vallanneet kasvit ja planeetan luontainen eläimistö joka ei ole sellaisella sivistystasolla että se olisi todennäköisesti voinut luoda nämä rakennelmat. Täällä ei ole ketään eikä toistaiseksi ole löytynyt mitään dokumenttia siitä mihin kaikki ovat menneet tai mitä on tapahtunut.

Vierailija
211/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi numerojäbät ei ilmeisesti näe meitä.

Vierailija
212/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko vielä Juha Sipilän? Kuoli vuonna 2033.

Vierailija
213/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulitteko siitä alieneiden rakentamasta laitteesta, jolla voi parantaa kaikki sairaudet? Tulossa kohta kauppoihin myyntiin.

Vierailija
214/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulitteko siitä alieneiden rakentamasta laitteesta, jolla voi parantaa kaikki sairaudet? Tulossa kohta kauppoihin myyntiin.

Tarkemmin sanottuna ihminen oli jo lähellä tuota mutta kokonaiskuvan puutteessa oli vain osa- uudelleenrakennusjärjestelmiä ja nekin eri kilpailevilla firmoilla joten sotahan siiyä poiki. Jäljet ovat nähtävissä jokaiselle vierailijalle siellä. Rumaa on jälki yhä.

Asiasta robotinkoppaan meidän nuoriso on saanut päähänsä etteivät aio suostua nukutettavaksi kun hurautamme naapurigalaxiin, jotkut salaliittoteoreetikkojen propagandistit ovat saaneet ne uskomaan että nukutuksesta ei heräisikään enää samana vaan viruksen tartuttamana eikä siitä kuulemma olisi luvassa mitään hyvää vaan nämä alkaisivat tuhota perillä kaikkea sitä muistia jolle koko lento sinne perustui. Hirveä on teoria mutta näitä riittää.

Vierailija
215/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennettiin ihan vakireissua planeettojenvälistä ja nähtiin iso asteroidia muistuttava mötikkä joka näytti ihan miniplaneetalta. Sen kyljessä oli valtava Hologrammimainos: GOOGLE - KVG . Mikähän mahtaa olla kyseessä - kysyn siis Maapallolta jos joku on palstalla. Onko jokin robottienvitsi? Ja mikä on viive Exoplaneetalle sieltä ? Ps täällä on paljon ns exiä lomanvietossa vaikka mistä! Ja Sodoma ja Gomorra oli vielä säädyllinen siihen menoon joka täällä vallitsee. Ihme juttu näillä on edelleen silti RAAMATTUJA(!) täällä. Olikohan viisas päätös tulle tänne jos IKIAIKAINEN suuttuu?

Vierailija
216/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MYYTÄVÄNÄ: Beige kahdenistuttava sohva, siisti, tarjoa

Ilmoitus luotu: 15.7.2017

No niin, seuraava jonosta, tämä 90998:s varaajakaan ei sitten tullut hakemaan.

Vierailija
217/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni mun DeLoreanista voimaviivavirtakondensaattori paskaksi, tietääkö kukaan mistä ajasta saa uusia? Hinta ei ole ongelma.

Vierailija
218/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni mun DeLoreanista voimaviivavirtakondensaattori paskaksi, tietääkö kukaan mistä ajasta saa uusia? Hinta ei ole ongelma.

Verkkokauppa.galax

Vierailija
219/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, joka ei ole koskaan käynyt edes kuussa! 

Vierailija
220/586 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri, joka ei ole koskaan käynyt edes kuussa! 

Maapallolla oli ollut superhuima huijaus siitä että ne muka kävi kuussa jollain mummon kinkkufoliolla päällystetyllä vehkeellä. Syherövideot todisteena haha ja " kuukiviä".

Nasan johtaja olikin huijareiden alkusuunnitelmaan tokaissut : Mitä vittua me jossain kuussa tehtäis? No olivat perustelleet että se olisi viisasta nyt esittää semmonen tarina. Kaikki meni kuulemma oikein hyvin kunnes lopulta löytyi tallelokerosta jonkin Nasalaisen kuoltua koko totuus ja ensimmäiset kuunauhat. Aiemminhan Kubrick jo tunnusti tehneensä lavasteet videoon.

Että ei ainakaan yrittämisen puutteesta ja isoista luuloista voine syyttää maalaisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi