Kuinka nopeasti teilla ruvenneet toimimaan Canal plus -kortit? Meille luvattiin, etta tanaan mutta viela ei ainakaan toimi. Hain sen paivalla n. klo 12.00.
Kommentit (7)
Siitä on vain haittaa, mikään ei pelaa ja mitään ei korvata, paitsi vasta kun uhkailee kuluttaja-asiamiehellä.
Ne laitteet on ihan pepust, eivät oo nähneetkään sitä 500 euroa, minkä arvoisiksi CanalDigital ne väittää.
Sitä paitsi sielt ei niin tuoreita leffoja tule, että sen takia kantsis hankkia.
Itse jäin kaipaamaan vain MTV:tä ja VH1:a ko. kanavapaketista (viihde)
Jos ei illalla näy, soita asiakaspalveluun, he osaavat kyllä neuvoa. Se on auki klo 20 asti. Kyllä sen pitäisi jo kohta toimia...
Asuthan alueella jossa näkyy c+, nimittäin ne eivät vielä näy koko suomessa...
Onhan digiboxin virta päällä?
Vierailija:
Siitä on vain haittaa, mikään ei pelaa ja mitään ei korvata, paitsi vasta kun uhkailee kuluttaja-asiamiehellä.
Ne laitteet on ihan pepust, eivät oo nähneetkään sitä 500 euroa, minkä arvoisiksi CanalDigital ne väittää.Sitä paitsi sielt ei niin tuoreita leffoja tule, että sen takia kantsis hankkia.
Vierailija:
Ne laitteet on ihan pepust, eivät oo nähneetkään sitä 500 euroa, minkä arvoisiksi CanalDigital ne väittää.Sitä paitsi sielt ei niin tuoreita leffoja tule, että sen takia kantsis hankkia.
MTV ja VH1 saat jos otat pelkän perhepaketin. Ja laskeppa paljonko maksaa lautasantenni, satellittiboxi, kuljetus kotiovelle Ruotsista...Ja miten laitteet ihan pepusta? TM on ne testannut aikoinaan ja sai ihan hyvät arvosanat.
saat näkyviin 4 kanavaa maanpäälisessä ja 7 kanavaa sitten taas satellittipuolella, hinta on aivan sama. Nyt tulee myös Disney kanava maanpäälliseen kun ostaa kortin.
Jos otat satellittiin elikkä asennat lautasen, niin Disney kanavia tulee näkyviin kaksi, mahdollisesti myöhemmin myös yksi lisää.
asutko kaapelissa vaiko tavalliseen digiboxiin...
meillä taisi mennä joku 4-5 tuntia. älä hosu, kyllä se alkaa kun alkaa...