Lue keskustelun säännöt.
Tiskaamisesta on tullut pakkopullaa
18.09.2017 |
Ei vaan jaksa innostaa. Nytkin tiskit on ollut tunteja likoomassa ja puistattaa ajatus tiskaamisesta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla