Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei viestittele --> onko kiinnostunut?

Vierailija
18.09.2017 |

Olen tapaillut n. kuukauden verran miestä jonka tapasin Tinderissä. Alkuun viestitteli mulle tosi paljon ja oli kiinnostunut mun tekemisistä ja menemisistä. Sitten alettiin näkeen n. 3x viikossa ja viestien määrä on kutistunut lähes olemattomiin.

Itse sanoi, että ei koe ylimääräistä viestittelyä tarpeelliseksi enää kun ollaan nyt "tutustuttu". Joka päivä vaihdetaan 1-2 viestiä ja se on kuulemma riittävästi. Kun kysyn että kiinnostaako häntä koko juttu niin kuulemma kiinnostaa ja haluaa jatkaa tapailua.

Mitä te ootte mieltä? Mä olen tottunut siihen että varsinkin näin alussa pitäisi olla tosi ihastunut ja kiinnostunut toisen menemisistä ja kuulumisista. Aiemmat tapailusuhteet on ollut sellaisia että oikein innolla odotan niitä viestejä ja säilyy sellanen kipinä koko ajan. Nyt tuntuu että oma kiinnostus hiipuu kun tuntuu ettei mies ole oikeesti ihastunut..

Kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on täysin sama juttu. Kysyinkin mieheltä ja kiinnostaa. Mut silti mulla on paska olo jostain syystä.

Action speaks louder than words. 

Niin eli mies on kiinnostunut koska laittaa ap:lle joka päivä viestiä ja tapaa kolme kertaa viikossa.

Näin voisi epäillä. Sen sijaan tuon kyselijän mies tuskin on kiinnostunut vaikka niin sanookin.

Vierailija
22/28 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähettelen tapailemani miehen kanssa ehkä kerran viikossa viestejä pari kappaletta jos sitäkään. Kumpikaan ei oikein ole tekstailevaa tai soittelevaa tyyppiä, joten meillä tämä on järjestynyt molempien kannalta kivasti.

Te olette ilmeisesti tuon miehen kanssa vaan erilaisia yhteydenpitäjiä. Homma voi toimia, mutta onhan se kurjaa jos tuntee olonsa huonoksi.

Tuossa hyvin pian kumpikin tuntevat olonsa huonoksi kun toinen haluaa jatkuvaa huomiota ja toiselle koituu suorituspainetta jatkuvasta viestitysvelvollisuudesta.

T. Mies +50 joka mieluummin tapaa kuin viestittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on täysin sama juttu. Kysyinkin mieheltä ja kiinnostaa. Mut silti mulla on paska olo jostain syystä.

Action speaks louder than words. 

Talk is cheap and täällä suomalaiset puhuvat suomea.

Vierailija
24/28 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistoan heti, jos miehen innostus on hiipumassa.  Silloin pitää vähentää omaa yhteydenottoa ja katsoa kuin käy.

Vierailija
25/28 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta kaikkiaan omituinen avaus, ja yhtä omituisia ovat vastauksetkin. Onko tämä trolli koko ketju??

Siis jos tavataan 3x viikossa JA joka päivä viestitellään ainakin kerran, niin mitä ihmettä vielä pitäisi olla? Kärrynpyörääkö pitäisi miehen heittää?

No oli tietysti jonkun 16-vuotiaan avaus, mitäpä tuosta tuohtumaan...

Vierailija
26/28 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaatte kolme kertaa viikossa ja viestittelette päivittäin, ja silti mies ei mielestäsi pidä riittävän usein yhteyttä? En ymmärrä!

En minä ainakaan joka hetki viestiä laita, vaikka toista ajattelisinkin. En nauti viestittelystä enkä saa siitä oikein mitään irti. Ihastuneena viesti kerran päivässä on mielestäni paljon! Miehellä voi olla vaativa työ- tai opiskelupäivä ja muitakin sosiaalisia velvoitteita. Seurassa on todella epäkohteliasta tsättäillä muille. En muutenkaan tykkää olla sellaisten ihmisten seurassa, jotka eivät hetkeksikään voi irrottautua puhelimestaan, se on todella tympeää.

Itse laitan viestiä silloin, kun on rauhallinen ja hyvä hetki. Ei se tarkoita, että en ajattelisi toista päivän aikana.

Vierailija
27/28 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi just noin. Oli sanojensa mukaan kiinnostunut ja halukas tapailemaan. Päätin lopettaa viestittelyn ja katsoa miten mies reagoi hiljaisuuteeni. Emme tavanneet enää koskaan. Oma epäilys siis osui oikeaan.

Vierailija
28/28 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen taas huomannut, että näiden viestittelijöiden kanssa ei tule mitään vakavaa... Helppoa se on viestissä kirjoittaa kaikenlaista, mutta sitten ei teot kuitenkaan kohtaa. Monesti olen myös todennut, että nämä superviestittelijät viestittelevät monille muillekin. Miten kenelläkään on edes aikaa näpertää puhelinta arkena koko ajan?

Mies, jota tällä hetkellä tapailen on ihan toista maata... Viestitellään ehkä muutaman kerran viikossa (sovitaan tapaamisia) eikä ole kertaakaan käynyt mielessä, etteikö hän olisi minusta kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän