Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ilmainen laihdutusvinkki
18.09.2017 |
Meillä toimii se että kaupassa käydessäni en osta mitään herkkuja ja ostan vähän liikaa vihanneksia/kasviksia. Koska olen pihi ja mies ei syö pupunruokaa, vedän itse väkisin mahan täyteen kys.jyrsijäsafkalla.
T. -5kg
Kommentit (2)
Kuntoilu aina ensin ja sitten paljon kaikenlaista kuten https://www.eliittiklubi.com/2017/02/aika-testata-monivitamiinit.html Hyvä ruokailu on aina kärkilistalla kun hakee laihdutusvinkkejä ja kaikkia ilmaisia on vähän jokapuolella myöskin. Konstit on erittäin monet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No jes. Mitä jos on koukuissa herkkuihin ja kauppoja löytyy kilometrin säteeltä montakin? Vaikka onnistuisin päivällä välttämään herkut kauppareissulla, tulee usein iltaisin sellainen olo että on pakko juosta kauppaan ihan vain karkkia hakemaan. ja ihan liian usein tulee siihen sorruttua. :( Anna siis mielummin vinkkejä siihen miten onnistut jättämään ne herkut hyllyyn? Kaikki tietää että niin KANNATTAISI tehdä, tai en ainakaan tunne ketään joka ostelee herkkuja ihan huviksi kaappeihin odottelemaan vaikka ei ostohetkellä niitä edes tee mieli. Itse en pelkää edes pelkästään lihomista vaan rankinta on tämä riippuvuuden vaikutus mieleen. Ajatukset ruoasta kontrolloivat mieltäni, joko mietin tulevia syömisiäni tai poden huonoa omatuntoa edellisistä. Minulle olisi ihan ok pysyä samassa painossa kuin nyt, kunhan pääsisin vapaaksi tästä kierteestä. Liian rankkaa sekä henkisesti että fyysisesti.