Sain 14-vuotialle pojalleni, että väsyttää
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Empaattinen tapaus.
vähän tulin kyllä surulliseksi tuosta. Pojalla onkin asperger.
Täytyy kyllä sanoa, että en sanatarkasti muista mitä sanoi, mutta tuota hän tarkoitti. Ei se asiaa muuta miksikään.
Odotitko poikasi lyövän pöytään pussin piriä ja pitävän puheen Siltsan piristelystä?
Jätä se sika! Tuleeko tuosta edes ihmistäkään..??
No se on murrosikäinen. Ei tuon ikäisiltä muunlaisia vastauksia juuri kannata odottaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika! Tuleeko tuosta edes ihmistäkään..??
Ja sinä kasvatit lapsistasi piridiilereitä, että he osaavat auttaa muiden väsymystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empaattinen tapaus.
vähän tulin kyllä surulliseksi tuosta. Pojalla onkin asperger.
Täytyy kyllä sanoa, että en sanatarkasti muista mitä sanoi, mutta tuota hän tarkoitti. Ei se asiaa muuta miksikään.
No mitä perspurilaiselta odotat?
Mun ei tarvinnu edes sanoa, kun meidän 13-vuotias sanoi aamulla, että oothan sinäkin väsynyt, äiti. Ja luetteli vielä syitä perään, mistä oli näin päätellyt. Oikeassa oli, kiitin häntä siitä, että huomioi myös mun tunteita arjessa.
Ai sait pojaltasi ja väsyttää? No se ei ole ihme.
Mun teinipoika sanoi minulle, että sun pitäisi äiti vähän levätä, mee tonne sängylle. Kun siis haukottelin ja totesin olevani väsynyt.
Tsemppiä. Kai se kuuluu ikään. Olen kuullut omalta 12-vuotiaaltani paljon pahempaakin. Yritetään jaksaa, kai tuollainen ohi menee.
Ei teini kylene asettumaan toisen asemaan, varsinkaan tuonikäinen poika. Johtuu ihan aivojen kehityksestä. Hyvä kun kestää omissa nahoissaan oloa, sinun väsymys on todellakin ihan sama.
Empaattinen tapaus.