Haluaisitko tietää, jos sun miehelläsi olisi ollut sutinaa jonkun toisen kanssa jo ennen eroanne?
Jos mies olisi vaikka alkanut viestitellä jonkun toisen naisen kanssa ja katsellut valmiiksi mistä saisi seksiä ja laastarisuhteen? Olisi purkanut fiiliksiään tälle toiselle naiselle ja puhunut paskaa susta?
Olisiko sillä lopulta mitään väliä, jos ero tuli sitten kuitenkin?
Kommentit (17)
Mutta toisiko se varmuutta eropäätökseen?
Ap
Todella epäkunnioittavaa käytöstä.
En halunnut tietää, mutta tiesin silti.
Jos et halua tietää, miksi et?
Jos haluat tietää, miksi?
Mulla on tähän omat syyni, miksi asiaa mietiskelen. Ap
Epäilen, että exällä olikin, vaikka kielsi asian. Sen verran nopeasti (muutama kuukausi) nimittäin sitten uusi kumppani esiteltiin jo tyttärellemme. Mulle se on lähinnä se ja sama oliko vaiko eikö, mutta ärsyttää, jos exä valehteli.
Tosin tää silloinen uusi on jo nyt ex ja kierrossa on seuraava.
Ex rouvalla oli kyllä sutinaa jo ennen eroa. Luuli etten tiennyt siitä kun en ottanut puheeksi. Tiesin kyllä, mutta en välittänyt koska tunteet oli jo kuolleet.
Uusi mies tuli kuvioihin heti eron jälkeen. Vanhennuttuaan lapsetkin tajusivat mistä oli kyse.
Niin, itse ihmettelen kovasti, että ihmiset katsovat uutta jo valmiiksi. Törkeää.
Eroa ei käsitellä ollenkaan eikä mietitä sen ex-puolison tunteita ollenkaan.
Ei kiinnostaisi enää siinä vaiheessa. Jos olisi erottu jo, niin mitä väliä mitä ennen sitä on tapahtunut. Tilannehan ei siitä muuksi enää muutu.
Toisekseen itse en juuri välitä mitä paskaa minusta puhutaan. Kaikkia ei voi miellyttää ja järkevät ihmiset osaavat suhtautua paskanjauhajiin kriittisesti. Muiden mielipiteillä ei ole merkitystä.
Kyllä se ainakin auttaisi eron käsittelyssä, että exä olisi itsekäs selän takana hääräilijä.
Aivan sama mulle eron tultua. Ei jaksa miettiä moisia yhtään.
Entäs jos tätä jonkun toisen naisen lämmittelyä olisi jatkunut pari vuotta?
Kotona venkslattu eron kanssa silmällä pitäen miten tämä toinen nainen vapautuu?
Ehkä. Kyllähän se helpottaa eroa, jos tietää että eroaa kasasta ulostetta eikä unelmiensa prinssistä. Vaikka tuskin se nainen sinua unelmiensa prinssinä pitää muutenkaan enää
Eronneita ihmisiä joskus eron jälkeen tapailleena voin sanoa, että harva ensinnäkään puhuu erityisen paljon paskaa exästään tai yleensäkään paljon tästä. Silloinkin, kun puhuu ikäviä, niin se kääntyy häntä itseään vastaan, koska naisena näen asiat naisen vinkkelistä. Kyllä se ero ottaa monella hyvin koville. Moni etsii laastarin puuduttamaan sitä kipua mahdollisimman nopeasti.
En haluaisi tietää. Ei kiinnosta exän elämä mitenkään. Itse löysin uuden ja kerroin erohaluni heti.
Haluaisin tietää. Olisi helpompi mennä itse eteenpäin eikä tulisi ikävöityä.
Mieheni alkoi paneskelemaan jotain teinipoikaa eroa ennen
En halua tietää. Sillä ei ole mitään merkitystä minulle.