Naisten kengät koot 43-44, mistä Helsingissä?
Onko ketään "isokenkäisiä" täällä paikalla?
Haussa laadukkaita, nahkaisia jalkineita isossa koossa.
Kommentit (37)
Fredalla on erikoisliike isoille ja pienille kengille, oiskohan se ollut bulevardilta pari korttelia kampin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
siis hyi helvettii mitkä jalat :D
Lihava voi laihduttaa, mutta jalkoja nyt ei saa millään pienemmäksi.
Ja näköjään tyhmyys ja ilkeys ovat myöskin joillekin vaivana.
Voi, onpas joillakin kommentoijilla paha olo, kun toisen jalan koko herättää noin vahvoja tunteita :D
Vierailija kirjoitti:
Seksikaupasta missä myydään transuille kenkiä
Transujen kengät on seksikaupoissa jotain korkokenkiä, niistä ei ole iloa talvipakkasilla eikä muutenkaan normaalissa arjessa.
Edes minä en ole kiinostunut näistä ajoista ja se on jo saavutus sinäänsä
T. Kiviaikamies
Vierailija kirjoitti:
Sahaa kamalat kanoottisi irti senkin rumilus
Sano sama Heidi Klumille, Elle McPhersonille, Kate Winsletille ja monelle muulle.
Et uskalla!!!
http://www.therichest.com/rich-list/most-shocking/15-female-celebrities…
Eihän 43 tai 44 ole naisen jalaksi edes poikkeuksellisen iso, kun on PALJON isompia jalkojakin! Joillakin teinitytöillä on kengänkoko 50.
http://www.is.fi/mystyle/art-2000000918522.html
Nämä kommentoijat, jotka kauhistelevat naisen jalankokoa 43 tai 44, niin mitä sanotte siitä, jos naisella onkin koon 50 jalka? :D
Isojalkainen sukulaisnainen tilaa kenkänsä Zalandosta. On kuulemma onnistunut löytämään sieltä hyviä jalkineita.
Jos jollakulla sattuisi olemaan asiaa Saksaan, niin sieltä löytää myös monista tavallisistakin kenkäliikkeistä myös suuria kokoja.
H:gin Halosella on kuulemma suurhelsingin syurin valikoima
Kanoottiliikkeestä kannattaa katsella.
Stockalla ei ole. Bellissima suurin valikoima - oon ostanut myös nettikaupasta tuttuja merkkejä onnistuneesti, Halonen, Kenkä Derby kokoon 43 asti, mutta viimeisessä pienin valikoima. Saisi olla vielä enemmän liikkeitä...
Klingel.fi, paljon hyviä merkkejä.
No ompa hirveät koivet sinulla :O Käy miesten osastolta hakemassa jotain perus tennareita mitkä käy myös naiselle ja käytä niitä, ei tuossa tilanteessa oikein muutakaan voi.
Manskulla on sellainen liike.
Lähellä yo apteekkia.
Oisko Pelle Hermannilta jäänyt ylimääräisiä asuntovaunuun
Halosella olen nähnyt. Helsingin Halosesta en tiedä, mutta Sellossa ainakin on.