Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Resq:sta

Vierailija
18.09.2017 |

Haluaisin kokeilla, koska idea on mahtava. Kertokaa kokemuksianne!

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä tilauksesta -50% koodilla: RZC-373 Klikkaa tästä: https://join.resq-club.com/RZC-373

Vierailija
22/91 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sovellus, kaikki halvat ruokakassit viedään nenän edestä... Poistin kun jäi vaan aina paha mieli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity ResQ Clubiin ja saa 50% alennusta ekasta pelastamastasi hävikkiannoksesta! Syötä koodi NQF-594 sovelluksessa tai klikkaa tästä: https://join.resq-club.com/NQF-594

Ja siitä suoraan uusimmalle 😍

NQF-594

Vierailija
24/91 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sovelluksessa on käynnissä kampanja, jolla saa ensimmäisestä ostoksesta -50% koodilla MIY-907. Palvelussa on paljon myös tarjolla erilaisia ravintola-annoksia. Kannattaa kokeilla! :)

Vierailija
25/91 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuun etukampanjan koodilla MIY-907 saa ensimmäisestä annoksesta 50% alennuksen. Olen itse ostanut useita kertoja esimerkiksi leipäkasseja kaupoista. On tullut paljon erilaisia leipiä pienellä hinnalla, joita ei muuten olisi varmaan tullut kokeiltua. Nyt olen kaksi kertaa ostanut ravintolaruokaa ja voi kyllä suositella.

Vierailija
26/91 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin eilen tällä koodilla MIY-907 ostaa ensimmäisen hävikkiannoksen K-marketista. Menee ehdottomasti jatkoon. Oli yllättäviä tuotteita ja tuli maistettua uutuuksia, jotka olisivat todennäköisesti jääneet hyllylle jo korkean hinnan vuoksi. Suosittelen kokeilemaan. :) Olin itse ostanut vain kaksi kertaa ravintolaruokaa, mutta nyt tohti kokeilla myös hävikkiruokaa.

Vierailija
27/91 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin eilen ja hain 4 e leipäkassin 2 eurolla. Kassissa oli muun muassa 4 Fazerin ruispuikulaa, jälkiuunileipää, kauraleipiä, paahtoleipiä, 4 erilaista Pullava -pitkoa ja 4 berliinin munkkia. Kiitos vielä koodista. Ei voi kuin suositella kokeilemaan :)

Vierailija
28/91 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi, kiitos vaan, mutta nyt resqlaiset voisivat painua widduun spämmäämästä tätä ketjua koodeineen

Vierailija
29/91 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resq hinnat ovat nousseet liikaa ja perus ajatus kadonnut. Joskus ajatuksena oli ostaa muuten roskiin menevää ruokaa 2-4€ annos hinnalla jossa kaikki voittavat. Yrittäjä saa edes jotain rahaa sen sijaan että ruoka menisi roskiin, luonto voittaa sekä kuluttaja kun saa huokean hintaisia ruoka-annoksia.

Tilanne nyt: hinnat 5€ tai enemmän.... lounasruuasta, ei santsikierrosta, ei salaattia, ei jälkiruokaa

Ahneus pilasi tämänkin sovelluksen. Asiakaskadon vuoksi yritetään sitten viljellä alennuskoodeja.

Vierailija
30/91 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnat nousseet liikaa kirjoitti:

Resq hinnat ovat nousseet liikaa ja perus ajatus kadonnut. Joskus ajatuksena oli ostaa muuten roskiin menevää ruokaa 2-4€ annos hinnalla jossa kaikki voittavat. Yrittäjä saa edes jotain rahaa sen sijaan että ruoka menisi roskiin, luonto voittaa sekä kuluttaja kun saa huokean hintaisia ruoka-annoksia.

Tilanne nyt: hinnat 5€ tai enemmän.... lounasruuasta, ei santsikierrosta, ei salaattia, ei jälkiruokaa

Ahneus pilasi tämänkin sovelluksen. Asiakaskadon vuoksi yritetään sitten viljellä alennuskoodeja.

Itse huomannut myös tuon että hinnat oat nousseet aikapaljon eikä hinnan puolesta oikein puhuta enää vain roskiinmenevästä ruoasta.

Entiedä vaatiiko resq yrittäjiltä enemmän provikkaa vai ovatko yrittäjät nostaneet hintojaan

Vierailija
31/91 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodilla QLP-121

Liity ResQ Clubiin ja saa 50% alennusta ekasta pelastamastasi hävikkiannoksesta! Syötä koodi QLP-121 sovelluksessa tai klikkaa tästä: https://join.resq-club.com/QLP-121

Vierailija
32/91 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuussa kampanjakoodilla MIY-907 saa ensimmäisestä annoksesta 50% alennuksen. Kannattaa testata palvelua, jos vielä et ole testannut. Selvää säästöä voi tehdä peruselintarvikkeissa, esimerkiksi leivässä.

Vierailija
33/91 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjät ovat alkaneet todella ahneiksi. Itse ostin 15e yllätyskassin ja se sisälsi käytännössä vain leipää. Laitoin valituksen ja sain hyvityksen takaisin. Aiemmin sisältö oli oikeasti hintansa väärti

Vierailija
34/91 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmastikin ihan hyvää liiketoimintaa, kun osan tuotteita saa sisään ilmaiseksi. Kun miettii, että osa hävikkiruuasta päätyy vapaaehtoisten kautta niille, joilla ei tässä hyvinvointivaltiossa ole varaa ostaa sitä, ei kiinnosta. Toiminta on tappiollista ja sen kääntämisen maksaa asiakkaat, ei tule käyttöön.

Vierailija
35/91 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity ResQ Clubiin ja saa -50% alennusta ekasta pelastamastasi hävikkiannoksesta! Syötä koodi ONL-628 sovelluksessa tai klikkaa tästä: https://join.resq-club.com/ONL-628

Vierailija
36/91 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuulle on taas tullut kampanja. Kampanjakoodilla MIY-907 saa ensimmäisestä hävikkiannoksesta 50% alennuksen. Kannattaa testata palvelua, jos vielä et ole testannut. Vielä puoleen hintaan ruokakassin ostamisen kynnys on matala.

Vierailija
37/91 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://join.resq-club.com/QLP-121

Siitä puolen hinnan koodi voimaan!

Vierailija
38/91 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity ResQ Clubiin ja saa 50% alennusta ekasta pelastamastasi hävikkiannoksesta! Syötä koodi NQF-594 sovelluksessa tai klikkaa tästä: https://join.resq-club.com/NQF-594

Ja siitä suoraan uusimmalle 😍

NQF-594

Vierailija
39/91 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuun ensimmäinen viikko on hävikkiviikkokin :) Syyskuussa kampanjakoodilla MIY-907 saa ensimmäisestä hävikkiannoksesta 50% alennuksen. Edullista ruokaa ja hävikin vähentämistä, se kannattaa!

Vierailija
40/91 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä hyviä kokemuksia meillä. Olen nyt kaksi vuotta ostanut monta ruokakassia ResQ:n kautta, 8 euroa ruokakassi tai 4 euroa leipä- tai maitotuote- tai hevikassi. Joskus 8 euron kassissa on valehtelematta ollut n. 40 euron edestä ruokaa. Keväällä ostin myös ravintola-annoksia halvalla, hyviä olivat ja annokset isoja. Leipomotuotekasseja olen myös ostanut, tosi paljon hyviä tuotteita niissä on ollut. Pakastimet ovat niin täynnä nyt, että täytyy taukoa pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi